Jos olisin euoopan unionin johtaja, niin tiivistäisin unionia kaupan kautta.
Minusta Trump on avannut tien muuttaa WTO:n käytäntöä ja ryhtyisin myös
suojelemaan kotimarkkinoita ja se tarkoittaisi Kovaa ja tosikovaa Brexitiä.
Minulla olisi vapaakauppasopimus Japanin ja Kanadan kanssa keskittyisin ja
tiivistäisin unionin kauppapolitiikkaa rajusti. Sitten voisin kysyä Puolan ja Unkarin
porukoilta, että mitä te teette euroopan unionissa jos ette noudata persusopimusta.
Miten luulet, että kävisi ?
Minä luulen, että siinä vaiheessa ei olisi unionista pois lähtijöitä ja luulen, että
euroopan unioni on saavuttanut sen voiman mitä varten se luotiin.
Jos minä olisin Euroopan unionin johtaja.
2
116
Vastaukset
- Liittofarssi
Nigel Farage maintsi osuvasti, kuinka EU:n osuus maailmankaupasta on vain 15%. Eli Britannia voi tehdä itselleen paremmat kauppasopimukset 85%:n kanssa!
EU:n kauppapolitiikan pahin ongelma on juuri siinä, että täytyy etsiä (huono) kompromissi niin monen erilaisen jäsenmaan kesken. Suomikin hyötyisi itsenäisestä kauppapolitiikasta! Se on totta ja tätä on vaadittu myös euroopan unionin komissiossa.
Ehkä nyt alkaa tilanne korjaantumaan.... ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117171Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594757- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493889- 513818
- 2173787
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263363- 512731
- 382671
- 382299