Jos olisin euoopan unionin johtaja, niin tiivistäisin unionia kaupan kautta.
Minusta Trump on avannut tien muuttaa WTO:n käytäntöä ja ryhtyisin myös
suojelemaan kotimarkkinoita ja se tarkoittaisi Kovaa ja tosikovaa Brexitiä.
Minulla olisi vapaakauppasopimus Japanin ja Kanadan kanssa keskittyisin ja
tiivistäisin unionin kauppapolitiikkaa rajusti. Sitten voisin kysyä Puolan ja Unkarin
porukoilta, että mitä te teette euroopan unionissa jos ette noudata persusopimusta.
Miten luulet, että kävisi ?
Minä luulen, että siinä vaiheessa ei olisi unionista pois lähtijöitä ja luulen, että
euroopan unioni on saavuttanut sen voiman mitä varten se luotiin.
Jos minä olisin Euroopan unionin johtaja.
2
89
Vastaukset
- Liittofarssi
Nigel Farage maintsi osuvasti, kuinka EU:n osuus maailmankaupasta on vain 15%. Eli Britannia voi tehdä itselleen paremmat kauppasopimukset 85%:n kanssa!
EU:n kauppapolitiikan pahin ongelma on juuri siinä, että täytyy etsiä (huono) kompromissi niin monen erilaisen jäsenmaan kesken. Suomikin hyötyisi itsenäisestä kauppapolitiikasta! Se on totta ja tätä on vaadittu myös euroopan unionin komissiossa.
Ehkä nyt alkaa tilanne korjaantumaan.... ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo716915Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 322319
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231881- 201878
- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131592- 181559
- 101549
- 521548