Kiinnostaisiko ketään nuoria naispuolisia henkilöitä vaihtelemaan nudeja snapchatissa? Itse olen 18-vuotias ''mies''.:)
Snapchat nudejen vaihtelu?
18
9612
Vastaukset
- Anonyymi
mikä nimi snäpissä
- Anonyymi
Mun SC ois aaroraa01 jos kiinnostais.
- Anonyymi
mikä sun snäpin käyttäjänimi on? t 19 v tyttö
- Anonyymi
Mikä sun?
- Anonyymi
Haloo?
Voitais vaihtaa kuvia t:m20 - Anonyymi
Mun SC aaroraa01 t.m18
- Anonyymi
Mullekin voi laittaa snäpissä jos tarjous voimassa, snp on kukkakepp ja ikä melkein 19
- Anonyymi
Atteus_matteus
- Anonyymi
Ketjun aloittaja on varmaankin ollut joku pervo vanha äijä joka houkuttelee alaikäisiä laittamaan kuviaan.
- Anonyymi
Muijat add @aikarandom snäpis ja tulkaa vaihtelee
- Anonyymi
@Vaihtelusnap tytöt vois lisäillä jos haluu vaihdella
- Anonyymi
@teronuppu vaihtuu kans. M26
- Anonyymi
Haluuko muijat vaihdella kuvia snp vainolinna
- Anonyymi
Haluako joku vaihtaa kuvii
- Anonyymi
voisin :3 add tuukuville2269
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voisin :3 add tuukuville2269
Mulla olis kik/telegram Seepra12
- Anonyymi
Haluaks myös vaihteluun
- Anonyymi
Halukas myös vaihteluun. M 25
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842