Karpalo pubi

jarmoAa

Onko enää olemassa vai onko purettu maantasalle? Onko joidenkin alkkisten omistama?

20

3406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sundmann

      missä se on ollu

    • Iso kulli tykkää istua siellä

    • Seponkertomaa

      Se on Herukka nykyään. Sama, missä Salkkarienki Pihlajakadun porukka käy kaljalla ja katsomassa tankotanssia. Tale sieltä viime aamuyöstä tuli aiva pää pyörryksissä.. Varokaa, ettette vahingos joudu telkkariin, Saarakkala ja Jussi varsinkin ku ootte niin tunnettuja!

      • herukka-hyvä.nimi

        Saako siellä herutettua


    • Pekka--
      • Älävalehtele

        No nyt kyllä puhut palturia.. Taalasmaan Kari mulle justiinsa tuos Hissin kulumalla sanoo varmana tietona, jotta Kamilla Mustavaara sen omistaa. Kävin oikeen itte paikan päällä tarkistamas, ja kyllä sen nimi oli Herukka, Ulla tanssi tangolla, kaikki Pihlajakarun tyypit istu sielä kaljalla kieli pitkällä, myös julkkikset Saarakkala ja Miituu.


      • kysyjä

        Kiitos tiedosta!


    • Anonyymi

      Sielä joskus käynyt vaalea hyvän näköinen nainen

      • Anonyymi

        Mä tapasin siellä joskus yhen T-nimisen naisen, pikumustaksi värjätty tukka, kuuskymppinen väittää olevansa. Onks näkyilly?


      • Anonyymi

        Minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tapasin siellä joskus yhen T-nimisen naisen, pikumustaksi värjätty tukka, kuuskymppinen väittää olevansa. Onks näkyilly?

        Oon nykysin blondi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tapasin siellä joskus yhen T-nimisen naisen, pikumustaksi värjätty tukka, kuuskymppinen väittää olevansa. Onks näkyilly?

        sillä on nykyään viikset.


    • Anonyymi

      Kurikkalainen olen ja tiedän paikan hyvinkin. Kurikan johtajat kokoontuvat viikonloppuisin kyseiseen paikkaan.. paikan huhutaan olevan vapaa muurarien salainen tapaamis paikka

      • Anonyymi

        Muuratkoon reikänsä umpeen ihan vapaasti


    • Kylillä puhutaan että on Paikallinen homo eroottinen bubi

      • Anonyymi

        Ymmärsinkö tuon sepustuksesi oikein? Paikalline homo on siis eroottinen pubi. Sitäkään en tidä, mikä on bubi. Sen tiedän, mikä on pubi.


    • Onko Tiina vielä paikalla herkku haarukka levällään

    • Anonyymi

      Karpalo Pub on edelleen voimissa. Poikkee jarmoAa
      Tapani Ristiluoma

    • Anonyymi

      Karpalo Pub on voimmissaan ja voi hyvin. Poikkee kattomahan Tapani!

    • Anonyymi

      Siä on kesääsin, mitä intiimein ja paras terassi...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3144
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2353
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      122
      1818
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1494
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1461
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1299
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1289
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1276
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      45
      1127
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      231
      1010
    Aihe