Karpalo pubi

jarmoAa

Onko enää olemassa vai onko purettu maantasalle? Onko joidenkin alkkisten omistama?

20

3856

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sundmann

missä se on ollu

• Iso kulli tykkää istua siellä

• Seponkertomaa

Se on Herukka nykyään. Sama, missä Salkkarienki Pihlajakadun porukka käy kaljalla ja katsomassa tankotanssia. Tale sieltä viime aamuyöstä tuli aiva pää pyörryksissä.. Varokaa, ettette vahingos joudu telkkariin, Saarakkala ja Jussi varsinkin ku ootte niin tunnettuja!

• herukka-hyvä.nimi

Saako siellä herutettua

• Pekka--
      • Älävalehtele

No nyt kyllä puhut palturia.. Taalasmaan Kari mulle justiinsa tuos Hissin kulumalla sanoo varmana tietona, jotta Kamilla Mustavaara sen omistaa. Kävin oikeen itte paikan päällä tarkistamas, ja kyllä sen nimi oli Herukka, Ulla tanssi tangolla, kaikki Pihlajakarun tyypit istu sielä kaljalla kieli pitkällä, myös julkkikset Saarakkala ja Miituu.

• kysyjä

Kiitos tiedosta!

• Anonyymi

Sielä joskus käynyt vaalea hyvän näköinen nainen

• Anonyymi

Mä tapasin siellä joskus yhen T-nimisen naisen, pikumustaksi värjätty tukka, kuuskymppinen väittää olevansa. Onks näkyilly?

• Anonyymi

Minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tapasin siellä joskus yhen T-nimisen naisen, pikumustaksi värjätty tukka, kuuskymppinen väittää olevansa. Onks näkyilly?

Oon nykysin blondi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sillä on nykyään viikset.

• Anonyymi

Kurikkalainen olen ja tiedän paikan hyvinkin. Kurikan johtajat kokoontuvat viikonloppuisin kyseiseen paikkaan.. paikan huhutaan olevan vapaa muurarien salainen tapaamis paikka

• Anonyymi

Muuratkoon reikänsä umpeen ihan vapaasti

• Kylillä puhutaan että on Paikallinen homo eroottinen bubi

• Anonyymi

Ymmärsinkö tuon sepustuksesi oikein? Paikalline homo on siis eroottinen pubi. Sitäkään en tidä, mikä on bubi. Sen tiedän, mikä on pubi.

• Onko Tiina vielä paikalla herkku haarukka levällään

• Anonyymi

Karpalo Pub on edelleen voimissa. Poikkee jarmoAa
      Tapani Ristiluoma

• Anonyymi

Karpalo Pub on voimmissaan ja voi hyvin. Poikkee kattomahan Tapani!

• Anonyymi

Siä on kesääsin, mitä intiimein ja paras terassi...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe