Onko enää olemassa vai onko purettu maantasalle? Onko joidenkin alkkisten omistama?
Karpalo pubi
20
3439
Vastaukset
- sundmann
missä se on ollu
Iso kulli tykkää istua siellä
- Seponkertomaa
Se on Herukka nykyään. Sama, missä Salkkarienki Pihlajakadun porukka käy kaljalla ja katsomassa tankotanssia. Tale sieltä viime aamuyöstä tuli aiva pää pyörryksissä.. Varokaa, ettette vahingos joudu telkkariin, Saarakkala ja Jussi varsinkin ku ootte niin tunnettuja!
- herukka-hyvä.nimi
Saako siellä herutettua
- Pekka--
Karpalo-Pub toimii samassa paikassa kuin ennenkin eli Laurintien ja Laulajantien kulmassa, K-Supermarket Kurikkaa vastapäätä. Vetäjänä on Kauhajoen Aronkylässä Hotelli-ravintola Kurkea johtanut Tapani Ristiluoma:
https://www.finder.fi/Pubit ja baarit/Karpalo Pub/Kurikka/yhteystiedot/400951
Karpalo-Pub on toiminimi, jolla Hesline Oy harjoittaa ravintolatoimintaa:
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/hesline oy/15432316- Älävalehtele
No nyt kyllä puhut palturia.. Taalasmaan Kari mulle justiinsa tuos Hissin kulumalla sanoo varmana tietona, jotta Kamilla Mustavaara sen omistaa. Kävin oikeen itte paikan päällä tarkistamas, ja kyllä sen nimi oli Herukka, Ulla tanssi tangolla, kaikki Pihlajakarun tyypit istu sielä kaljalla kieli pitkällä, myös julkkikset Saarakkala ja Miituu.
- kysyjä
Kiitos tiedosta!
- Anonyymi
Sielä joskus käynyt vaalea hyvän näköinen nainen
- Anonyymi
Mä tapasin siellä joskus yhen T-nimisen naisen, pikumustaksi värjätty tukka, kuuskymppinen väittää olevansa. Onks näkyilly?
- Anonyymi
Minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tapasin siellä joskus yhen T-nimisen naisen, pikumustaksi värjätty tukka, kuuskymppinen väittää olevansa. Onks näkyilly?
Oon nykysin blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillä on nykyään viikset.
- Anonyymi
Kurikkalainen olen ja tiedän paikan hyvinkin. Kurikan johtajat kokoontuvat viikonloppuisin kyseiseen paikkaan.. paikan huhutaan olevan vapaa muurarien salainen tapaamis paikka
- Anonyymi
Muuratkoon reikänsä umpeen ihan vapaasti
Kylillä puhutaan että on Paikallinen homo eroottinen bubi
- Anonyymi
Ymmärsinkö tuon sepustuksesi oikein? Paikalline homo on siis eroottinen pubi. Sitäkään en tidä, mikä on bubi. Sen tiedän, mikä on pubi.
Onko Tiina vielä paikalla herkku haarukka levällään
- Anonyymi
Karpalo Pub on edelleen voimissa. Poikkee jarmoAa
Tapani Ristiluoma - Anonyymi
Karpalo Pub on voimmissaan ja voi hyvin. Poikkee kattomahan Tapani!
- Anonyymi
Siä on kesääsin, mitä intiimein ja paras terassi...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822