Nyt jos vielä kummallakin toinen pyörii sitkeästi päässä niin sitten pitäisi jo alkaa uskomaan että pyristely ei ole pelkästään turhaa, vaan se on myöskin erittäin typerää koska tuhlaamme nainen vain aikaa.
Aikaa vierähtänyt
36
1638
Vastaukset
- HiljaisuusOn
Sinä tuhlaat aikaa et ole edes vastannut.
- Merja98
En tuhlaa. Itehän sanoit etten oo vielä valmis
- OlenKiinnostunut
Eikö se riitä. Perustan koko homman seksiin.
- EIköErityisesti
Äiti-Poika suhteeseen? Se Kiinnostaa vielä enemmän.
- SinäHaluatVeljen
Tiedän Sen. Joskus kasvan vielä aikuiseksi, mutta kun olen aina niin murtunut....
- sukurakastajille
Seksisuhde, ja veljen kanssa? Menikö multa nyt jotain ohi??? :D
- Aikaa_palaa
Kauanko olet kaivannut kyseistä henkilöä?
- haluaisin.tavata
Niin minullakin. Miten voikin näin ikävöidä?
- aitoriitta
Olen samaa mieltä, että tämä on typerää. Miten ratkaisemme tämän? Poistunko kokonaan paikalta vai mitä? Päätetään yhdessä, mitä tehdään.
- Ikävästi
Ei se missään päässä pyöri ku rinnanalusessa alituiseen pistelee.
- IkäväsinuA
Aika mielenkiintoista..
Hän jäi mieleen heti ekasta kerrasta kun nähtiin. Tunteet vaan vahvistuneet.
Eikä ole aika eikä se ettei olla paljon nähty vaikuttanut mitenkään että unohtaisin vaan ihan päinvastoin , ikävä on iskenyt kovalla kädellä..- Amies
Et sä satu oleen E?
Sama homma, kauhee ikävä vaikka meillä ei oo ollu ees mitään. Juteltu vaan parit kerrat niitänäitä, kun oot ollu töissäs. Toki mä näin heti, että sä oot mun tyyppiä, vaikkakin nuori, mut on tässä jotain muutakin... pyörit mielessä tosi usein - IkäväsinuA
Amies kirjoitti:
Et sä satu oleen E?
Sama homma, kauhee ikävä vaikka meillä ei oo ollu ees mitään. Juteltu vaan parit kerrat niitänäitä, kun oot ollu töissäs. Toki mä näin heti, että sä oot mun tyyppiä, vaikkakin nuori, mut on tässä jotain muutakin... pyörit mielessä tosi useinEn ole E.
- NiinSeVaanTässäTaas
Kun elämä ei aina ole yksinkertaista. Kun tietää omat rajoitteensa ja tilanteensa missä elää. Kun tietää, ettei varmaan voisi antaa sitä kaikkea mitä toinen ehkä haluaa ja tarvitsee. Toisaalta ilman keskustelua ei edes tiedä niistä ajatuksista ja odotuksista, mitä edes on tai voisi olla.
Kun on elänyt ja kokenut riittävästi ettei ala pelaamaan pelejä. Kun voimakkaat tunteet aiheuttaa ristiriitaisia ajatuksia syistä, jotka ei liity kuin välillisesti meihin kahteen. Eihän tämä helppoa ole näinkään. Välillä olisin valmis antamaan mopon karata, välillä taas vetäydyn.
Aikaa en pelkää. Ajassa rakkaus voimistuu, mutta ihastus haalenee. Turhautuminen voi myös olla se voima, joka saa ihmisen tekemään sen ratkaisevan liikkeen. Sen liikkeen, jolla on merkitystä molempien elämään. Joskus uskallusta heittäytyä täytyy vaan hakea oma aikansa.- MiehelleMielessäni
Hienosti kirjoitettu. Ei kukaan ole täydellinen, eikä pysty antamaan kaikkea, mitä toinen tarvitsee, mutta useasti se riittää, jos välittää toisesta. Keskustelematta ei päästä tästä eteenpäin ja se ratkaiseva askel vain puuttuu.
- karsitaanvähän
Voitko ap antaa jonkin vihjeen tästä naisesta?
- minulla.ainakin.vielä
Hän on vaaleahiuksinen 30-40v nainen.
- Keinutaan
Koska olet tavannut hänet?
- Aikakultaa
Minulla mielessä tumma lähes 30v. Mies.
- Kielokukkanen
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
- Rakkaus.on.perseestä
Joopa joo. Se vaan että tällä palstalla notkuminen ei yleensä ole mikään todiste molemminpuolisesta suuresta, ajan ja paikan ylittävästä ja universumia pärisyttävästä kaipauksesta, vaan päinvastoin... :/
- Aikainenlintuhuopailee
Aika kultaa muistot, aika parantaa haavat, kaikella on aikansa. Meidän aikamme ei kaiketi ole vielä tullut. Aikaamme vievät muut asiat, mutta ajatuksemme eivät tahdo pysyä mukana, koska ovat ajastaan jäljessä tai edellä.
- Madonnappaa
Eikö se pitäisi olla?
En tiedä. Mietityttää. - Eisinisetvaansinnepäin
Madonnappaa kirjoitti:
Eikö se pitäisi olla?
En tiedä. Mietityttää.Yks tekee yhtä ja toinen toista. Ei ne kaikki linnut ole samanlaisia. Samassa veneessä toivottavasti joskus ollaan.
- Kaikunyt
'Pitäiskö sille vittu nyt soittaa'
- Nytjo
Joo pitäis! Justiin samaa ajattelin. Voitko soittaa mulle vihdoin.
- Kaikunyt
Nytjo kirjoitti:
Joo pitäis! Justiin samaa ajattelin. Voitko soittaa mulle vihdoin.
En uskalla, sattui viimeksi kommenttisi liikaa. Jos et olekaan hän. Soita sinä. Olen pahoillani, jos en ole tunnistanut.
- Nytjo
Juuri ymmärsin, että olet varmasti ihan varma siitä, etten välitä sinusta vähääkään. Vaan toisin on. Välitän ihan liikaa ja se tässä pelottaakin
- Oletinettetvälitä
Kaikunyt kirjoitti:
En uskalla, sattui viimeksi kommenttisi liikaa. Jos et olekaan hän. Soita sinä. Olen pahoillani, jos en ole tunnistanut.
Millainen oli kommenttini..)
- Kaikunyt
Oletinettetvälitä kirjoitti:
Millainen oli kommenttini..)
Että et tunne minun nimistäni.
- Oletinettetvälitä
Kommentti on ollut siis tällä sivustolla..)
- Kaikunyt
Oletinettetvälitä kirjoitti:
Kommentti on ollut siis tällä sivustolla..)
Ihan puhelimessa.
- Ilkeätkiusaajat
Kaikunyt kirjoitti:
Että et tunne minun nimistäni.
Aika paha. Törkeetä on myös vastata virallisesti kun toinen soittaa. Ihan kun se numero ei olisi enää tallennettuna.
- kuulostioudolta
Miten vittu soitetaan?
Kyllä sinä pyörit edelleen jatkuvasti päässäni, jos olet hän. Sitä olen yrittänyt jo monta vuotta sanoa, että aikaa tässä vaan koko ajan tuhlataan ja tuhrautuu. Mutta sitten pitäisi jotain myös tapahtua, ei vain asioiden pyörittelyä viikosta toiseen, kunnes huomataan, että taas yksi vuosi on kulunut lisää.
- kammotustenhirviö
..nooh ei kammottavat ajatukset ja todellisuudet ole ikin keisariakaan kaataneet ..
Siinä olisikin Gallup-tytöille idea tehdään KAMMOTTAVIA ajatuksia kirjaillen kirjaimilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822