Syynä ehkä tulvavedet:
https://www.youtube.com/watch?v=cntvWiSkpN4
HS:n pääuutiset juuri nyt ovat mm:
- Historiallinen lämpöaalto tulossa.
- Suomalaisautoilijat eivät osaa väistää hirveä.
- Asunnoton alkoholisti ahdistui ja suuttui.
- Vantaalainen Tiina hyppäsi junaan klo 9.03.
Brunswickin ydinvoimalassa hätätila!
4
158
Vastaukset
- todellisuus.kutsuu
Kun asiaan tutustuu tarkemmin, selviää että voimala ajettiin alas jo ennen myrskyä, ei sen aikana tai sen jälkeen.
Voimala toki ajettiin alas ajoissa mutta nyt nähtävästi tulvavedet uhkaavat varavoimajärjestelmiä jotka huolehtivat jäähdytyksestä?
Eikö se ole jo hyvin vaarallista?
Viisaammat ehkä tietävät.- tutustu.asiaan
Ei ole, googlella löytyy helposti oikeaa tietoa asiasta.
Kun reaktori on ajettu alas, se ei tarvitse isommin / ollenkaan jäähdytystä koska reaktio on joko kokonaan sammutettu (jäähdytystarve on nolla jos ei ole ydinreaktioita) tai on hyvin pienellä.
Ainut ongelma on että miehistöä ei päästä vaihtamaan; ovat siellä siis vähän kuin loukussa.
- AjelehanHiljaa
HS, Il eikä IS kertoneet tuosta Brunswickin vaarasta yhtään mitään.
Olikin hauskaa huomata että Kansan Uutiset tilanteesta kertoi:
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3958432-ydinvoimaloita-ja-suursikaloita-hurrikaani-florencen-reitilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065