Syynä ehkä tulvavedet:
https://www.youtube.com/watch?v=cntvWiSkpN4
HS:n pääuutiset juuri nyt ovat mm:
- Historiallinen lämpöaalto tulossa.
- Suomalaisautoilijat eivät osaa väistää hirveä.
- Asunnoton alkoholisti ahdistui ja suuttui.
- Vantaalainen Tiina hyppäsi junaan klo 9.03.
Brunswickin ydinvoimalassa hätätila!
4
169
Vastaukset
- todellisuus.kutsuu
Kun asiaan tutustuu tarkemmin, selviää että voimala ajettiin alas jo ennen myrskyä, ei sen aikana tai sen jälkeen.
Voimala toki ajettiin alas ajoissa mutta nyt nähtävästi tulvavedet uhkaavat varavoimajärjestelmiä jotka huolehtivat jäähdytyksestä?
Eikö se ole jo hyvin vaarallista?
Viisaammat ehkä tietävät.- tutustu.asiaan
Ei ole, googlella löytyy helposti oikeaa tietoa asiasta.
Kun reaktori on ajettu alas, se ei tarvitse isommin / ollenkaan jäähdytystä koska reaktio on joko kokonaan sammutettu (jäähdytystarve on nolla jos ei ole ydinreaktioita) tai on hyvin pienellä.
Ainut ongelma on että miehistöä ei päästä vaihtamaan; ovat siellä siis vähän kuin loukussa.
- AjelehanHiljaa
HS, Il eikä IS kertoneet tuosta Brunswickin vaarasta yhtään mitään.
Olikin hauskaa huomata että Kansan Uutiset tilanteesta kertoi:
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3958432-ydinvoimaloita-ja-suursikaloita-hurrikaani-florencen-reitilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218