Onko tosiaan ...

... mitään paikkaa Hgin keskustan alueella, missä nainen voi paljastaa alapäätä ja tyydyttää itseään ilman, että siihen touhuiluun tunkee sivullisia mukaan kännyköineen tai ehdotteluineen naimisesta?

8

396

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toki. Sovi tuntemasi miehen/naisen kanssa etukäteen asiasta ja kerro, että olet valmis tulemaan hänen luokseen teelle ja näyttämään elimiäsi ja masturboimaan, mutta et halua sen johtavan yhdyntään. Ei se sen kummempaa ja taatusti paljon yleisempääkin, kuin luullaan.🌹

      • Varmaan niin, mutta entä ulkosalla? Helppohan minun on alkaa esittelemään itseäni sisätiloissa, eikä se nyt ole mokään ongelma.


      • toimeen
        Kattiakans kirjoitti:

        Varmaan niin, mutta entä ulkosalla? Helppohan minun on alkaa esittelemään itseäni sisätiloissa, eikä se nyt ole mokään ongelma.

        "Helppohan minun on alkaa esittelemään itseäni sisätiloissa, eikä se nyt ole mokään ongelma."

        Ei sekään kaikkien kohdalla selvä ole. Tunnen avioparinkin, jonka rouvalle pillun avaaminen miehensä katseltavaksi on mahdottomuus.

        Tarvitset rohkeutta. Sinun on ylitettävä kynnys: ensimmäinen kerta. Ennen kuin olet näyttänyt vittuasi ensimmäisen kerran ja masturboinut, sinua jatkuvasti vaivaa kysymys, tulkitseeko toinen sen kutsuksi yhdyntään. Kun on näyttänyt ensimmäisen kerran, eikä yhdyntää ole ollut, olosi on rentoutuneempi.

        Pukeudu sievään lyhyeen mekkoon ja istu puiston penkille tai terassille. Valitse joku vastapäätä tuleva tai toisella penkillä istuva mies, jolle haluat näyttää aarrettasi. Tuskinpa haluat näyttää kelle tahansa. Videoista voi huomata, että sheivaamaton pillu ei juuri näy. Siis sheivaa tai leikkaa karvoitus lyhyeksi. Katso kotona peilistä edeltä, miten näkyy. Koska sinulla on jo lyhyt hame, ei sinun tarvitse muuta kuin avata jalkojasi ja vittuasi. Jos mies katselee mielellään, voit lisätä masturboinnin.

        Jos ensimmäinen kerta jää pois, ei ulkona näyttämisestä tietenkään tule mitään. Kannattaa muistaa, että naisen alastomuus on kulttuurissamme paljon sallitumpaa kuin miehen. Paljastelevaa miestä heti sanotaan ekshibitionistiksi, mutta naista pidetään rohkeana ja viehättävänä. Harvoin puhutaan naisen ekshibitionismista, vaikka asia on naisilla luultavasti yleisempää kuin miehillä.

        Onnea ja menestystä! :-)


      • toimeen kirjoitti:

        "Helppohan minun on alkaa esittelemään itseäni sisätiloissa, eikä se nyt ole mokään ongelma."

        Ei sekään kaikkien kohdalla selvä ole. Tunnen avioparinkin, jonka rouvalle pillun avaaminen miehensä katseltavaksi on mahdottomuus.

        Tarvitset rohkeutta. Sinun on ylitettävä kynnys: ensimmäinen kerta. Ennen kuin olet näyttänyt vittuasi ensimmäisen kerran ja masturboinut, sinua jatkuvasti vaivaa kysymys, tulkitseeko toinen sen kutsuksi yhdyntään. Kun on näyttänyt ensimmäisen kerran, eikä yhdyntää ole ollut, olosi on rentoutuneempi.

        Pukeudu sievään lyhyeen mekkoon ja istu puiston penkille tai terassille. Valitse joku vastapäätä tuleva tai toisella penkillä istuva mies, jolle haluat näyttää aarrettasi. Tuskinpa haluat näyttää kelle tahansa. Videoista voi huomata, että sheivaamaton pillu ei juuri näy. Siis sheivaa tai leikkaa karvoitus lyhyeksi. Katso kotona peilistä edeltä, miten näkyy. Koska sinulla on jo lyhyt hame, ei sinun tarvitse muuta kuin avata jalkojasi ja vittuasi. Jos mies katselee mielellään, voit lisätä masturboinnin.

        Jos ensimmäinen kerta jää pois, ei ulkona näyttämisestä tietenkään tule mitään. Kannattaa muistaa, että naisen alastomuus on kulttuurissamme paljon sallitumpaa kuin miehen. Paljastelevaa miestä heti sanotaan ekshibitionistiksi, mutta naista pidetään rohkeana ja viehättävänä. Harvoin puhutaan naisen ekshibitionismista, vaikka asia on naisilla luultavasti yleisempää kuin miehillä.

        Onnea ja menestystä! :-)

        Se kynnys on jo ylitetty jonkin aikaa sitten ja alapääni on ihan karvaton. Siksihän minä kyselinkin, että "olisiko sellaista paikka ..." koska tähän mennessä se on johtanut siihen, että miehille on tullut kova kiire päästä ottaa kuvaa minusta. Joillekin heistä olen luvannut näyttää lisää, kun he ovat vain ensin laittaneet kännykkänsä pois taskuunsa. Varsinkin silloin, kun olen ollut jo sen verran kiihottuneessa tilassa ja he ovat luvanneet vain katsella, niin olen näyttänyt heille paljon enemmän. Paljon on riippunut siitäkin, että miten he ovat siihen esittelyyni suhtautuneet. Ja jos paikka on ollut sopivan suojaisa kuten olen koettanut etsiä, niin olen näyttänyt heille siellä rinnat paljaina ja mekonhelma vyötärölle nostettuna ja jalat levällään. Ja ei siinä mitään vaikka minulle on ehdoteltu sen sormettamiseni jälkeen naimista. Jos mies on ollut miellyttävä niin en ole aina siitä kieltäytynyt.
        Mutta niin, aina niille samoille esittely ei ole niin kiihottavaa kuin se, että on uusi tuttavuus. Ymmärrän, että siinä on kyllä riskinsä että jotain hallitsematonta tapahtuu, mutta juuri se kai siinä minua kiihottaakin, enkä sitä ole oikein kyennyt lopettamaankaan. Taukoja kyllä olen siitä pitänyt ja koetan pitää edelleenkin.


      • Kikkeliskok

        Tuota olisi kyllä kiehtovaa katsella!


    • Kaikki-paikat

      On. Koko keskustan alue.

      Menes vaikka vappuna katsomaan.

    • Siinä-paikkoja

      No vaikka Espan puisto.
      Onko kyllin keskustaa.
      Vähän loitommalla Ruttopuisto ja Karhupuisto sekä Hesperian puisto ja Sibeliuspuisto.

    • Puistossavilahtaa

      Finlandia-talon edessä olevaa nurmialuetta reunustaa kivoja penkkejä. Iltapäivisin aurinko paistaa sopivasti sellaiselle ja ohi kulkee töistä kotiin kiiruhtavia tai lenkillä olevia ihmisiä. Asetu penkille lyhyessä hameessa haaraväli auringon suuntaan ja kun mieluisan näköinen ihminen on kävelemässä ohi, niin avaa jalkasi ja hymyile nätisti. Saat varmasti ilahtuneen hymyn takaisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe