Tiesinhän ettei

Tiesin

sitä viestiä tule tänäänkään, vaikka niin eilen palstoilla lupailit ....

82

1897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dailymaili

      Hehe, mitäköhän viestiä se meinas? Sota-aikaan briteissä uutistoimistot olivat viestintäjoukkoja nopeampia informaation jakamisessa.

    • harmissaan

      Mä sain viestiä, mut tais se kahvittelukutsu unohtua..😔

    • 333

      Lupauksien pettäjät..

    • Tunnustan

      Itse melkein laitoin, mutta jokin sai minut vielä perääntymään. Sanatkin olivat jo valmiina, mutta epävarmuus vei voiton.

      • Mullekkosä

        Mitä meinasit laittaa..)


      • Tunnustan

        Oot ollut mun mielessäni aamusta iltaan siitä lähtien kun suhun ensimmäisen kerran törmäsin. Rakastan ihanaa hymyäsi ja haluaisin taas uppoutua ihaniin silmiisi. Vaikka tiedän etten voi saada sinua koskaan omakseni en saa sinua mielestäni vaikka kuinka yritän. Tiedän, että olen typerys kun näin ajattelen, mutta en voi tunteilleni mitään, enkä saa mielenrauhaa ennenkuin olen tämän sinulle tunnustanut.


      • Tuumunluo

        Voisin kirjoittaa juuri saman eräälle miehelle.


      • tulisinkin
        Tuumunluo kirjoitti:

        Voisin kirjoittaa juuri saman eräälle miehelle.

        Sitä minä juuri haluaisin. Mutta en vaan pysty siihen ilman jotain merkkiä.


      • Tunnustaahaluanmyös

        Koska näit minut viimeksi? Olisiko siinä vinkkiä.


      • tulisinkin
        Tunnustaahaluanmyös kirjoitti:

        Koska näit minut viimeksi? Olisiko siinä vinkkiä.

        Se oli monta kk sitten.


      • Minänäinviimeviikolla

        Missä?


      • omaveikkaus
        Minänäinviimeviikolla kirjoitti:

        Missä?

        kaupassa?


      • Tunnustan
        Tunnustaahaluanmyös kirjoitti:

        Koska näit minut viimeksi? Olisiko siinä vinkkiä.

        Näin sut reilut pari viikkoa sitten työpaikalla.


      • Kaupassa
        omaveikkaus kirjoitti:

        kaupassa?

        Kyllä.


      • omaveikkaus
        Kaupassa kirjoitti:

        Kyllä.

        hmm...oliko katse kontaktia? Hymyä?


      • Olitkosesinä

        Harmikseni ei ❤


      • omaveikkaus
        Olitkosesinä kirjoitti:

        Harmikseni ei ❤

        Eikö kumpaakaan? Harmittaa kans :(


      • Olitkosesinä

        En ainakaan huomannut, toivoin kyllä kovasti. Minkä ketjun kauppa?


      • Ikäväjää
        Tunnustan kirjoitti:

        Näin sut reilut pari viikkoa sitten työpaikalla.

        Kerrotko lisää. Jotain vähän tarkemmin. Itse kävin ikävöimäni ihmisen työpaikalla pari viikoa sitten


      • Tunnustan

        Näin sut viimeksi kun olit astumassa ulos ruokalasta.


      • omaveikkaus
        Olitkosesinä kirjoitti:

        En ainakaan huomannut, toivoin kyllä kovasti. Minkä ketjun kauppa?

        Lidl, mahtaako olla sama sulla? Onko sinulle, kuinka lähikauppa kyseessä?


      • Etsittenollutsinä

        Ei ole sama. Nyyh.


      • Ikäväjää
        Tunnustan kirjoitti:

        Näin sut viimeksi kun olit astumassa ulos ruokalasta.

        Sun työpaikan ruokalasta? Jos niin, niin kyllä mä sut siinä pöydässä näin vaikkei silloin edes moikattu.


      • Tunnustan

        Juu, ei moikattu sillon, mikä hieman harmittaa. Mieli tekisi kyllä moikata ja jutella jos vaan vielä törmäiltäis.


      • Ikäväjää

        Niin no, menin niin hämilleni kun en tiedä mitä sä ajattelet..Ehkä me voitaisi nähdä. En oikeestaan käy enää siellä, ellei erikseen kutsuta 😉


      • Tunnustan

        Jos todellakin haluat nähdä niin tunne on kyllä molemminpuolinen. Pystytkö vielä laittamaan tarkempia tunnisteita, että olet varmasti sinä? Esim. näin alkuun vaikka mun ja sun firman ensimmäinen kirjain. Jos saat mut vakuuttumaan niin lupaan olla suhun yhteyksissä irl.


      • Ikäväjää

        No sun on Firman on T..


      • Tunnustan

        Ei näyttäisi valitettavasti täsmäävän... :(


    • PillunpuutteenHätävara

      Minä en enää edes odota kun aina saa pettyä.

      Joko ei saa mitään vastausta
      Tai sitten kuulee että on varattu taikka on löytänyt paremman naisen kuin minä, tai sitten ohareita ja valheita.

      Keskisormia tai jotain muuta niin helvetillisen huonoa käytöstä että tyhmempikin tajuaa kuin arvoton ja viimeisen sijan armopala nainen on ja kuinka kuka tahansa parempi ja kaikki muu seura on parempaa.

    • tiedätkyllä

      Haaveissani että kutsuisi kahville. Hei mä oon nyt täällä mun lempparikahvilassa, tuutko käymään niin jutellaan? Ei tarttis tätä olotilaa enää.

      • tullaan

        Mikä paikka?


      • tarttea
        tullaan kirjoitti:

        Mikä paikka?

        Tykätään monista samoista paikoista. Ei tarttiskaan olla kahvila.


    • Kiroo

      Niin minäkin tiesin taidan nyt hiljalleen luopua.

    • Donthavethenumber

      Kun ei oo sitä numeroa mihin laittaa.

      • olijoskusainakin

        Sitten olet itse tuhonnut sen puhelimestasi.


      • Näintosiaanon

        Tässä olet oikeassa.
        Minulla oli joskus sinun numero ja poistin sen😢


      • olijoskusainakin
        Näintosiaanon kirjoitti:

        Tässä olet oikeassa.
        Minulla oli joskus sinun numero ja poistin sen😢

        Miksi olet mennyt poistamaan sen?


    • Kiroo

      Kyseisellä miehellä on numeroni yhden viestin häneltä olen saanut kun hän vastasi viestiini. Muttei tainnut sen kummempaa tarkoittaa.

      • kirjekyyhkynen

        Älähä ny, ei sitä tiijä. Voipi olla kihloja valittemas sinulle, jotta ei voe viestitellä. Ootaha vielä, jos ei kolomen vuojen päästä kuulu mittää, nii voit luovuttaa. Minäpä pijän peukkua sulle.


      • Eipahalla

        Tää on jotenkin hauska😂


      • Kiroo

        Niin toivo hänen suhteensa elää.


    • Jootyönallaitelläki

      Nyt on kyllä säälittävää vaikerointia. Yrittäkää edes tehdä jotain asioiden eteen, älkääkä itkekö anonyymisti jos kukaan ei tartu noihin uhkailuihin.

      Ja eikö se olisi kiva nähdä toisen reaktio jos pyydätte kahville tai jotenkin muuten osoitatte kiinnostuksenne? Eikä ehkä kannata kaikkia tunteita heti kertoa toiselle kun voi säikähtää vaikka olisi kiinnostunut.

      • eiyhtäohjetta

        Toisaalla peräänkuulutetaan rehellisyyttä, toisaalla pyydetään panttaamaan tunteita. Eiköhän se ole tilanteista ja ihmisistä kiinni kuinka menetellä. Jos tunteet ovat jo edes jokseenkin molemminpuolisia niin kertomalla rehellisesti omista tunteista ei ole mitään vaaraa toisen säikähtämisestä. Jos taas on casual seksikumppanin haku käynnissä ja toinen kertoo tuntevansa jotain vakavaa niin tottakai siinä se leikkijä haluaa mahdollisimman nopeasti eroon moisesta tunteilijasta.


    • mulle.ei.ole

      tullut viestiä keltään muulta, kuin omalta mieheltä. Ei ole ollut kilpakosijoita. Ihan arkipäiväinen viesti omalta mieheltä.

      • Jäätönjoki

        Joskus ne parhaimmat viestit ovat niitä arkipäiväisiä omalta rakkaalta. 😚


    • Merja-89

      Mitä mä lupasin. Sanoo sulle että rakas. Oon sen sanonutkin ainakin kerran..

    • Merja-89

      Sinä voisit jotain kans kirjottaa🙄😍😪

    • vai_kuinka

      Ja sinulleko se olisi sitten tullut? Mitä olisit halunut viestissä kuulla?

    • sitkunsiltätuntuu

      En tätä kautta lupaile yhtään mitään, etkä itse vastannut yhteydenottoihini, joten ajattelin antaa olla sun rauhassa, kun olit niin allapäin silloin viimeksi ja ottaa itse yhteyttä

    • Näitälapsellisia

      Siitä päättelit, että aloitus oli sinulle? Voi elämä

    • Huhhuijaa

      Teitä joitakin, missä harhoissa te oikein elätte, että joku on eilen niin lupaillut, etkä sinä käsitä sen vertaa ettet tiedä yhtään kuka se joku on ollut.

      • sanontähän

        Voi teitä keitä ei kukaan kaipaa täällä... olen nimittäin saanut yhteydenoton palstajuttujen perusteella NAISELTA vieläpä! Miettikää sitä. Itse olen mies.


      • sanontähän

        Ainiinjoo... hän vielä tunnisti kaikki minun kirjoitukset täällä ja vastaili niihin.


      • kysyntässä
        sanontähän kirjoitti:

        Ainiinjoo... hän vielä tunnisti kaikki minun kirjoitukset täällä ja vastaili niihin.

        Oliko viestisi ilkeitä vai lemmekkäitä?


    • odottavanpitkästyttävä

      Olen Sadulle laittanut monta mont viestiä aikoinaan kauan sitten, että odottavan aika on pitkä,kunhan ei kuole ennen sitä : D Törmäilyltäkään voinu välttyä että odotettava on jos ne onkin ollu jokin vihje näin mee too aikana ei voi kun odottaa viestiä.

      Todennäköisesti.

    • Pidäheitoi

      Aina kannattaa tietty ihminen syyllistää netin höpöpuheista.

      • sanontähän

        Ja sinähän sivustaseuraajana tiedät tasan tarkalleen aloittajan tarinan... pitäisikö sinulle kertoa sama mitä kerroin tuossa ylempänä..?


      • Äläjaksajauhaapaskaa
        sanontähän kirjoitti:

        Ja sinähän sivustaseuraajana tiedät tasan tarkalleen aloittajan tarinan... pitäisikö sinulle kertoa sama mitä kerroin tuossa ylempänä..?

        Alkoittaja selvästi syyllisti mielessään olevan ihmisen vaikka ei voi tietää kuka lupaili mitäkin.


      • sanontähän
        Äläjaksajauhaapaskaa kirjoitti:

        Alkoittaja selvästi syyllisti mielessään olevan ihmisen vaikka ei voi tietää kuka lupaili mitäkin.

        Mitäs sitten jos syyllisti? Edelleen... et tiedä aloittajan etkä hänen ajatusten kohteen tarinaa.


      • Ketääneisaa
        sanontähän kirjoitti:

        Mitäs sitten jos syyllisti? Edelleen... et tiedä aloittajan etkä hänen ajatusten kohteen tarinaa.

        Syyllistää muiden tekemisien takia.Siihen ei tarvitse tietää minkäänmoisia tarinoita.


      • sanontähän
        Ketääneisaa kirjoitti:

        Syyllistää muiden tekemisien takia.Siihen ei tarvitse tietää minkäänmoisia tarinoita.

        Ja sinä tiedät satavarmasti sen olleen muiden tekemisiä..?


    • Ethänheisiis

      Tosissasi ... ethän ... mites se sulle viestiä ois lähettänyt kun sinä et tiiä kuka se oli eikä se kuka sinä. Laittakaa vistiä ite jos niin tärkeetä on älkääkä oottako aina että toinen tekee.

    • Harvemminkukaansaa

      Viestiä anonyymin palstan anonyymien viestien perusteella.

    • PikkuVinkkinä

      Kannattaa olla tekemisissä ja pitää yhteys yllä sen ihmisen kanssa keneltä toivoo viestiä ja yhteyttä niin silloin voi onnistuakin mutta kenen hyvänsä ei pidä uskotella olla mielessä oleva ihminen, se on ikävä tapa eikä kerro kovin kummoisesta välittämisestä jos kuka tahansa on kuka tahansa.

    • Huomioitavaa

      Miksi hän laittaisi sinulle viestiä jos sinä kerran kommunikoit anonyymien ihmisten kanssa ?? Miksi siinä tapauksessa pitää laittaa tuollainen aloitus ??

    • ilmatorjuntakäyttöön

      Ei kannata miljarmimääriinkiinkään joku vastaajos haluaa vastata.

      ...olisikin hirvittävää jos joku pommitsi miljooneilla viesteillä tunnissakin ;:D

    • Milloinoletollut

      Hänen itsensä kanssa yhteyksissä, laittanut hänelle viestiä ja osoittanut että haluat yhteyttä vai pidätkö tapanasi ylläolevaa, ei isoa merkitystä kenelle puhelet, jos niin on niin mahdat odotella viestiä turhaan.

    • Uskoisin

      Että suurimmaksi osaksi syy löytyy itsestäsi.

    • oprrltyyu

      Laittakaa ny helevetti kunnon tunnisteet jos tosissanne haluatte yhteyttä. Säälittävän säälittävää touhua tuollainen arvuuttelu kun todennäköisyys on yksi tuhansista. Tuollaiset pelokkaat luuserit saakin jäädä ilman seuraa.

      • hipunsamaamielt

        Samaa aattelen mut en viiti näitä edes kommentoida. Nauran partaani näille arvuuttelijoille, hitaille kuin etanat. Miten jotkut vitsii edes. No ei kuulu mulle, kuhan naureskelen vaan. Hohhoh..


      • tietämätönihminen

        Tunnistetiedot ovat "Need to know basis only", Sinun ei tarvitse tietää.


    • Harmi

      Ettet saanut viestiä joltakin vaikka lupasi.

    • Rohkeanatänään

      Hyvää Huomenta🤭Jos tänään yllätetään viestitellään kaikki omille rakkaille. Olemassa oleville ja ” ja heille” joista ehkä joskus tulee se oma rakas❤️

      • bellaluna

        huomenta :) kannatan tätä <3


    • Väärätapa

      Ensin olettaa, sitten syyttää. Väärä ihminen syytöksen kohteena.

    • Niihän se on jos ei tavoita oikeaa

    • Eiainatoiveidenmukaan

      Mä oon sellanen että laitan ihan kelle vaan viestiä avoimesti ensin niitä näitä. Se on mun luonteelle helppoa tutustua uusiin ihmisiin irl ja somessa. Joten ketkä mut on oppineet tuntemaan, tietävät tapani ja jos eivät viestiä saa niin se on bye bye baby.

    • vedenvallassa

      Minä toivoisin että Tanskan valtio ei hautautuisi kokonaan valtamereen, kun rakentavat muureja jotta merenpinnan nousu ei valtaisi lisää alueita.

    • Eiollut

      Oikeudenmukainen viesti.

    • Lopputulema

      Voi olla parempi kun kommunikoi tuntemansa ihmisen kanssa eikä tuntemattomien kirjoittajien.

    • haloo.halloo

      Aloitteen kirjoittaja taitaa olla sama trolli joka kirjoitti sen aloitteen viestin lähettämisestä. Nyt naureskelee partaansa (joka oli sillä naispuolisellakin trollilla) saamastaan huomiosta. Jos jollakin on oikeasti viestinlähettämisaikeita niin ei siitä täällä palstalka ilmoiteta vaan lähetetään se viesti. Villasukat jalassa tai ilman!

      • ihanokaloituson

        Mitä pahaa siinä on, jos oletkin kirjoittanut aloituksen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe