Asko Kervinen on hyvä ihmisoikeuksien puolustaja

MoniKiittääAskoa

Asko Kervinen on ihmisoikeuksien puolustajana suuri sankari! Osaa ja uskaltaa puolustaa ahdingossa olevia ihmisiä jotka ovat ajautuneet viranomaisten silmätukuksi tai muuten hätään.

Tiedän Asko Kervinen on auttanut kymmeniä ihmisiä oikeusvoittoihin rikosjutuissa ja auttanut ahdingossa olevia säätyyn katsomatta!

46

1452

    Vastaukset

    • KaleSedälleVinkki

      Käy hyvä (?) Mies tunnustamassa tunteesi suoraan Kerviselle. Viiksistä päätellen saattaisi arvostaa korkeallekin.

      • Eerrooo

        Niinpä. Palvelukset maksaa.


    • Surullistakerrottavaa

      Antakaa Artolle anteeksi Askon lipominen. Oli puhunut kuulusteluissa ohi suunsa ja korvaukseksi ylistää nyt Askoa päivästä toiseen. Tätä on nyt luvassa kauan. Uskokaa pois. Tunnen ukon.

    • Uhri-ja-omaiset

      Kiitos sisukkaalle Asko Kerviselle!

      Asko Kervinen on laittanut laillisuusvalvojille ja Eduskntaan vireille oikaistavaksi julman kiusaamistapauksen jossa syytön oli joutunut vangituksi perättömän raiskauksen ilmiannon takia!

      Uhrin ystävät ja suku kiittää Asko Kervistä hienosta ihmisoikeustyöstä, joka tullaan takuuvarmasti palkitsemaan!

      • VääryyttäVastaan

        Asko Kervinen on hieno mies ja todella oikeudenmukainen! On saanut paljon kehuja Eduskunnasta ihmisoikeuden asiantuntemuksesta.


      • Jarkkis-älä-onanoi

        Lavastetut rikokset avataan. Ketään ei saa vangita syyttömänä. Nuori nainen myi seksiä, mutta ostaja ei ollut Arto hirvonen. Totuus tulee pikkuhiljaa julki. Jo nyt on käräjiä tulossa jossa nainen joutuu vastaamaan useista rikoksista.


      • Borvoon-raitsikka

        Enhän se miä vaan muut.


      • TrollaanKotkassa
        Borvoon-raitsikka kirjoitti:

        Enhän se miä vaan muut.

        Olen Porvoossa.


      • enhänsemiä
        TrollaanKotkassa kirjoitti:

        Olen Porvoossa.

        Oletko reeneissä mokkulan tukiasemalla heh.


      • Soiteltiinparistaasiasta
        VääryyttäVastaan kirjoitti:

        Asko Kervinen on hieno mies ja todella oikeudenmukainen! On saanut paljon kehuja Eduskunnasta ihmisoikeuden asiantuntemuksesta.

        Tätä se Kervinen kehui puhelimessa mulle, eli Kervinen se monipersoonana kehuu itseään.


    • Perintörtahoja

      Nyt Asko Kervisen talous kunnossa?

    Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe