Mulla vaaditaan acea a3/b4,,tai parempaa lukee ohjekirjassa käytän 5w-40 mitä eroo on esim 5w-30 acea luokitus esim a5
Mitä eroo noin""
2
184
Vastaukset
- ayerjrjs
A5 ei käy koska on erityisen matalakitkainen polttoaineensäästö-öljy, A5 vain koneisiin missä se on suositus, muissa koneissa siitä voi olla haittaa. A5 korvaa vanhemman A1 luokan.
C3 voi korvata A3/B4, C3 on vain hiukkassuodatin-ystävällinen versio A3 öljystä. Monet 5w40 nykyään C3. Onhan niitä paljon A3 öljyjäkin vielä saatavilla, Mobil Super 3000, Shell helix HX8, Teboil Gold S jne.
Jos suositus on 5w40, tilalle käy hyvin myös 0w40 joka juoksevampaa pakkasilla, esim Mobil 1 0w40 A3/B4 huippuöljy varsinkin jos talvella ilman lämmitystä joutuu käynnistelemään.- eroo
Hyvä tieto,,,,kerran tyrkyttivät öljyy jossa acea luokitus oli 5c en ostanut Olen käyttänyt acea a3/b4 auto on sen 8v vanha bensa versio:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158