Klamydia help

help

Heips, eräs kenen kanssa seksiä harrastanut kertoi et hänellä oli todettu klamydia, muilla säädöillä puhtaat testit.. itselle ei vielä tulos ole tullut... onko mahdollista että toisella säädöllä oireet toisella ei...

9

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oireitaoireita

Näin voi olla, toisella ei mitään oireita, toisella selkeät oireet.

• Seontestattu

Ihan sama hivissä. Ei oireita moneen vuoteen

• kymmeneenkö

Miten moneen?

• Seontestattu

Voi olla 10 tai 20 v oireeton.
      Ensioireitakaan ei tule kaikille ja jos tulee, saattaa muistuttaa tavallista flunssaa.

• uskoiskotuota

Tuo kuulostaa kyllä uskomattomalta, että olisi hiv 20 vuotta eikä minkäänlaisia oireita. Eihän tuo sitten edes ole vaarallinen. Mieti jos saat 50vuotiaana tartunnan, alkas oirehtia vasta 70 vuotiaana ja siihen asti eläis ihan terveenä. Mitä väliä sitten enää 70 vuotiaana jo joutaakin kuolla vaikka aidsiin. Tietysti huono juttu jos tartuttaa eteenpäin tuona aikana, mutta jos ajattelee että vain yks ja sama kumppani tai ei kumppania ollenkaan.

• Seontestattu
        uskoiskotuota kirjoitti:

Tuo kuulostaa kyllä uskomattomalta, että olisi hiv 20 vuotta eikä minkäänlaisia oireita. Eihän tuo sitten edes ole vaarallinen. Mieti jos saat 50vuotiaana tartunnan, alkas oirehtia vasta 70 vuotiaana ja siihen asti eläis ihan terveenä. Mitä väliä sitten enää 70 vuotiaana jo joutaakin kuolla vaikka aidsiin. Tietysti huono juttu jos tartuttaa eteenpäin tuona aikana, mutta jos ajattelee että vain yks ja sama kumppani tai ei kumppania ollenkaan.

Näin se vaan voi olla.
        Ja jos harrastaa useiden kanssa suojaamatonta seksiä, voi sen tartuttaa useammalle.
        Jostain kuin että uusia tartuntoja on eniten 50 - 60 v.

• N.28

Täällä kans 3 miestä ja kaikilla nega. Mulla ei.. Mystistä :( 2013 viimeks tsekattu. Eniten epäilen exääni..6v suhdetta 30v vanhempaan mieheen. Pyysin mustaa valkoisella. Voihan neki tietty väärentää...

• Seontestattu

Jos hän suostuu, voitte tehdä pikatesti.

• Anonyymi

Jos panet kerran klamydiaa sairastavaa, niin sinulla on 30-50% todennäköisyys saada tauti. On siis ihan yhtä todennäköistä että sinulla ei sitä ole. Oota rauhallisesti testi tuloksia. Ei mikään seksitauti automaattisesti tartu 100% todennäköisyydellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe