shell helix ultra 5w-40 acea a3/ b4 Teboil gold 5W-40 acea a3/b4.. hinnassa pikkasen eroo,mutta muuten
Onko näillä pahempaa eroa..
2
276
Vastaukset
- 354634643
Helix Ultra tavallaan Shellin "ykkösöljy", Helix HX8 olisi "kakkosöljy". Gold on Teboilin "kakkosöljy".
Yleensä nuo ykkösöljyt tehty hieman laadukkaimmista perusöljyistä ja käyttöikä ehkä vähän pidempi. Parempi vertailu olis Helix Ultra vs Teboil Diamond ja Helix HX8 vs Gold.
Suurin ero Shellin ja Teboilin välillä että Teboililla huomattavasti paremmat kylmäominaisuudet. Tämä on tutkittu fakta testeistä ja kaikki jähmepisteet jne myös viittavat siihen.
Uudempaan autoon nuo "ykkösöljyt", vanhempaan se "kakkosöljy".
Teboil Diamond C3 käy myös A3/B4 kohteisiin.
Itse laittaisin Teboil koska ollaan Suomessa missä kylmät talvet. - oilsheik
Kyllähän tuo Shell helix parempi öljy on. Millaiseen autoon olet laittamassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984