Miten tällainen on mahdollista nykyaikana...

Ksantippa

kun ihmiset ymmärtävät, että lapsiin ei saa koskea. Mikseivät he tee rikosilmoitusta poliisille, kun kerran katolinen kirkko suojelee omiaan? Eivätkö he valista lapsiaan? Eivätkö he usko lapsen kertomaa? Mikä mättää? Koko naimattomuuden aate on mätä, kun se johtaa tällaisiin tuloksiin.

"Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!" Evankeliumi Matteuksen mukaan 18.

Uskonnot, joissa annetaan synninpäästö, tekevät väärin. Vain Jeesuksen kautta voi saada sen jos oikeasti on katunut, ei sitä voi toinen ihminen antaa aina tarpeen mukaan. Synninpäästö Jeesuksen mukaan oli: mene äläkä enää syntiä tee. Hän ei sanonut: tule viikon kuluttua uudelleen.
Tämä synninpäästö on mahdollistuttanut kaikki väärinkäytökset kirkoissa, eikä yksin kristinuskossa.

0

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
        Maailman menoa
        69
        3813
      2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
        Maailman menoa
        99
        3456
      3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
        Maailman menoa
        77
        3300
      4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
        Maailman menoa
        36
        2608
      5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
        Ikävä
        114
        1522
      6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
        Sinkut
        36
        1486
      7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
        Ikävä
        22
        1094
      8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
        Ikävä
        42
        1090
      9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
        Ikävä
        18
        1046
      10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
        Ikävä
        118
        1006
      Aihe