"Lasten ja nuorten säätiö on kehittänyt Dreams-ohjelman yhdessä Nokian, kasvatustieteen professori Kari Uusikylän ja valmentaja Ari Tammivaaran johdolla. Ohjelman nimi oli Zest vuosina 2003-2015. Tänä päivänä Dreams on koulumaailmassa suositumpi kuin koskaan ja lähes 100 koulua jonottaa omaa vierailuaan. Dreams-kouluvierailut ovat yläkouluille maksuttomia ja niitä voi tilata WWW.DREAMS.FI-sivuston kautta."
https://www.nuori.fi/toiminta/dream-toiminta/
En löytänyt Kauhavan varausta, vai enkö osannut etsiä, en tiedä. Jos ette vielä ole varanneet, niin nyt on korkea aika. Ei sitä kovin usein tarjota kansanedustajaa puhumaan tärkeästä asiasta nuorille ihan ilmaiseksi.
Dreams Kauhava
1
372
Vastaukset
- dggdf
Änkeri-Jani puhujaksi taksilla Hesasta veronmaksajien piikkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172545Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217995Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855