politiikko ei voi uskoa jumalaan

hulluteikansaajohda

Jos näin on, on menettänyt kansan luottamuksen ja on erottava välittömästi.

19

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkljkllkjljlk

      Se kirjoitetaan poliitikko, eli politiikko.

      • kamelinnussija

        jesus jeesus aina voi googlata vihapuhetta


      • Polismia

        Poliviisikon pitää vielä etsiä.


    • 12____13

      Käsittämätöntä on, että luottamusta ei menetä, vaikka kannattaa syntymättömien lasten murhaamista, kuten suurin osa poliitikoista tekee. On surullista, että Suomessa on erittäin vähän niitä, jotka puolustavat lasten oikeuksia ja elämää.

      • Surkuttele vaan olkiukkojasi. Mutta hei, homoseksuaalitkin ovat jonkun lapsia - kyllähän sinä noiden lapsien oikeuksia puolustat?

        Oikein voi nähdä sinut tasa-arvon airuena, koska elämähän on sinulle niin p y h ä.


      • Syntymättömiä lapsia ei voi murhata, joten eipä sellaista kukaan myöskään kannata.


    • " politiikko ei voi uskoa jumalaan
      Jos näin on, on menettänyt kansan luottamuksen ja on erottava välittömästi."

      Kerro tämä Soinille ja Sipilälle.

      • kirkkoonkusija

        Valehtelijan tunnistaa uskosta.


      • kirkkoonkusija kirjoitti:

        Valehtelijan tunnistaa uskosta.

        "Valehtelijan tunnistaa uskosta. "

        Tänän voi kertoa myös Päivi Räsäselle.


    • muistase

      Kansanedustaja joka asettaa jumaluskonsa elämänsä tärkeimmäksi asiaksi on taas menettänyt arvostelukykynsä ja siten sopimaton toimeensa edustamaan kansaa joka hänet on valinnut.

      • vainlaitoksessa

        Jumala ei mene ihmisen edelle.


      • uskova-urpo
        vainlaitoksessa kirjoitti:

        Jumala ei mene ihmisen edelle.

        Meille uskovaisille Jumala on kaikkein rakkain. No toisaalta myös Jeesus on erittäin rakas. Siinä jää jopa lähimmäisrakkaus kakkoseksi.


      • liitonarkki
        uskova-urpo kirjoitti:

        Meille uskovaisille Jumala on kaikkein rakkain. No toisaalta myös Jeesus on erittäin rakas. Siinä jää jopa lähimmäisrakkaus kakkoseksi.

        Älä unohda itseä.


    • popopopoli

      Vain johonkin jumalaan uskova poliitikko voi tekeytyä kyllin ylimieliseksi ja olla olevinaan parempi kuin äänestäjänsä. Olemattoman jumalan tapaan hän voi myös unohtaa kannattajansa ja jättää heidät oman onnensa nojaan.

    • Ihmisasiaa

      Se puhe "jokaisella on velvollisuus", ei ole isän puhetta. Ihmisillä on mahdollisuutensa vastata tahtooko, vai eikö tahdo.

      • ihmis-saastaa

        Paitsi jos kirkko on aivopessyt heikkolahjaisen.


    • Tietääkö aloittaja, että kansaan kuuluu muitakin kuin sinä?

      • vainlaitoksessa

        Uskotko itse?


      • vainlaitoksessa kirjoitti:

        Uskotko itse?

        Tottakai


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1645
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1203
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      813
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      773
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      772
    Aihe