Mun on ikävä sua M

LämpiminAjatuksin

Miten toivonkaan että olisit täällä. Painautuisit auringon lämmittämää ihoani vasten, suutelisit hellästi ja ottaisit lähelleni. Sun kätesi kosketus jäi mieleeni niin polttavana kaipauksena. Haluaisin sinut siihen rinnalleni ikuisesti. Sä olet kyllä minulle päiväunieni mies. Mitä mahdat minusta ajatella? Oletko epävarma mitä ajatella? Olet täynnä ristiriitaisia merkkejä ja tekoja. Sydämmessäni mukana kaikesta huolimatta koko ajan.

13

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beautifultext

      Kaunis kirjoitus❤
      Olisi kiva tietää, jos joku ajattelisi noin ja kaipaisi.

    • Unohda

      Unohda.

      • K__

        Miksi sinua nyppii toisen palstalaisen kaipaus? Miksi hänen pitää unohda? Oletko kateellinen?


      • Kenelle oli tällainen viesti?

        Aloitus ei ollut M:lle, jolle olen kirjoittanut, vaan joltain toiselta jollekin toiselle. Sen tietää jo siitä, että en kirjoita "sydän" -sanaa toisessa muodossa kahdella m-kirjaimella, koska se kuuluu kirjoittaa yhdellä.


      • LämpiminAjatuksin
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Kenelle oli tällainen viesti?

        Aloitus ei ollut M:lle, jolle olen kirjoittanut, vaan joltain toiselta jollekin toiselle. Sen tietää jo siitä, että en kirjoita "sydän" -sanaa toisessa muodossa kahdella m-kirjaimella, koska se kuuluu kirjoittaa yhdellä.

        Tämä oli luultavimmin juuri sille M miehelle, joka vastaisi tuon unohda... en kuitenkaan pysty.


      • no.blue.eyes
        LämpiminAjatuksin kirjoitti:

        Tämä oli luultavimmin juuri sille M miehelle, joka vastaisi tuon unohda... en kuitenkaan pysty.

        Et ole tosissaan? Kuvittelet että juuri hän Mmies lukee ja vastaile sinulle?
        Koko maailman väestöstä, hän sinun Mmies tiesi, että aloitus oli hänelle ja vastaisi sinulle?
        Ja eikö nainen voisi vastata sinulle?


      • LaukkasenLaakeri

        Leiki sä vaikka keppihevosta, mutta jätä kunnon ihmiset ja niitten eläimet rauhaan. ;)


      • no.blue.eyes

        Sä olet varmaan idiootti!


      • TenkkaClub

        Sinäpä et tiedä/muista aina itekään, kuka sun pitäis millon ja missäkin olla.
        Mut hyvä, ku osasit sentään avata kaappis ovet ajoissa. ;)


      • kys.mys
        TenkkaClub kirjoitti:

        Sinäpä et tiedä/muista aina itekään, kuka sun pitäis millon ja missäkin olla.
        Mut hyvä, ku osasit sentään avata kaappis ovet ajoissa. ;)

        Naurettava textiä, kenelle lie


    • LämpiminAjatuksin

      En mä ajattele hänen tätä lukevan. Voi kyllä lukea koska tietää minun tänne joskus kirjoittaneen... Jos uskaltaisin tulkita hänen kosketustaan, kun viime kerralla nähtiin. Saisin varmasti rohkeuden laittaa ihan irl viestiä. Kuitenkin jätän laittamatta, koska on antanut selkeästi ymmärtää, että ei koskaan tai ikinä haluaisi minua. Kaikesta huolimatta osasi tulla ihanasti lähelle. Koskettaa. Juuri niin kuin olin joskus kertonut toivomani. Hänen kätensä tunne polttelee vieläkin ristiselkääni ja käsivarttani, olkapäätäni ja hiuksiani. Silmien tuikkiva ilme, kun puhuttiin rakkaudesta. Nämä tekevät minusta haaveilevan naisen, joka haluaa juuri hänet. Turhaa haaveilua taitaa olla. Jos hän haluaisi antaa mahdollisuuden ja tietää tunteeni... hän varmasti kertoisi sen minulle, ihan irl. Minulle hän juuri se MIES joka tuntuu etäälläkin joka solussa.

      • Mmieskaukaakirjoittaa

        Minkä ikäinen nainen olet? Tämä kirjoituksen omin. Lämpöä toivottelen.


      • Ei_osaa_jaksottaa
        Mmieskaukaakirjoittaa kirjoitti:

        Minkä ikäinen nainen olet? Tämä kirjoituksen omin. Lämpöä toivottelen.

        SE on se yhteen kirjoittava jaksotusta osaamaton palsta mia


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe