Miten toivonkaan että olisit täällä. Painautuisit auringon lämmittämää ihoani vasten, suutelisit hellästi ja ottaisit lähelleni. Sun kätesi kosketus jäi mieleeni niin polttavana kaipauksena. Haluaisin sinut siihen rinnalleni ikuisesti. Sä olet kyllä minulle päiväunieni mies. Mitä mahdat minusta ajatella? Oletko epävarma mitä ajatella? Olet täynnä ristiriitaisia merkkejä ja tekoja. Sydämmessäni mukana kaikesta huolimatta koko ajan.
Mun on ikävä sua M
13
678
Vastaukset
- Beautifultext
Kaunis kirjoitus❤
Olisi kiva tietää, jos joku ajattelisi noin ja kaipaisi. - Unohda
Unohda.
- K__
Miksi sinua nyppii toisen palstalaisen kaipaus? Miksi hänen pitää unohda? Oletko kateellinen?
Kenelle oli tällainen viesti?
Aloitus ei ollut M:lle, jolle olen kirjoittanut, vaan joltain toiselta jollekin toiselle. Sen tietää jo siitä, että en kirjoita "sydän" -sanaa toisessa muodossa kahdella m-kirjaimella, koska se kuuluu kirjoittaa yhdellä.- LämpiminAjatuksin
Haluaisintietää kirjoitti:
Kenelle oli tällainen viesti?
Aloitus ei ollut M:lle, jolle olen kirjoittanut, vaan joltain toiselta jollekin toiselle. Sen tietää jo siitä, että en kirjoita "sydän" -sanaa toisessa muodossa kahdella m-kirjaimella, koska se kuuluu kirjoittaa yhdellä.Tämä oli luultavimmin juuri sille M miehelle, joka vastaisi tuon unohda... en kuitenkaan pysty.
- no.blue.eyes
LämpiminAjatuksin kirjoitti:
Tämä oli luultavimmin juuri sille M miehelle, joka vastaisi tuon unohda... en kuitenkaan pysty.
Et ole tosissaan? Kuvittelet että juuri hän Mmies lukee ja vastaile sinulle?
Koko maailman väestöstä, hän sinun Mmies tiesi, että aloitus oli hänelle ja vastaisi sinulle?
Ja eikö nainen voisi vastata sinulle? - LaukkasenLaakeri
Leiki sä vaikka keppihevosta, mutta jätä kunnon ihmiset ja niitten eläimet rauhaan. ;)
- no.blue.eyes
Sä olet varmaan idiootti!
- TenkkaClub
Sinäpä et tiedä/muista aina itekään, kuka sun pitäis millon ja missäkin olla.
Mut hyvä, ku osasit sentään avata kaappis ovet ajoissa. ;) - kys.mys
TenkkaClub kirjoitti:
Sinäpä et tiedä/muista aina itekään, kuka sun pitäis millon ja missäkin olla.
Mut hyvä, ku osasit sentään avata kaappis ovet ajoissa. ;)Naurettava textiä, kenelle lie
- LämpiminAjatuksin
En mä ajattele hänen tätä lukevan. Voi kyllä lukea koska tietää minun tänne joskus kirjoittaneen... Jos uskaltaisin tulkita hänen kosketustaan, kun viime kerralla nähtiin. Saisin varmasti rohkeuden laittaa ihan irl viestiä. Kuitenkin jätän laittamatta, koska on antanut selkeästi ymmärtää, että ei koskaan tai ikinä haluaisi minua. Kaikesta huolimatta osasi tulla ihanasti lähelle. Koskettaa. Juuri niin kuin olin joskus kertonut toivomani. Hänen kätensä tunne polttelee vieläkin ristiselkääni ja käsivarttani, olkapäätäni ja hiuksiani. Silmien tuikkiva ilme, kun puhuttiin rakkaudesta. Nämä tekevät minusta haaveilevan naisen, joka haluaa juuri hänet. Turhaa haaveilua taitaa olla. Jos hän haluaisi antaa mahdollisuuden ja tietää tunteeni... hän varmasti kertoisi sen minulle, ihan irl. Minulle hän juuri se MIES joka tuntuu etäälläkin joka solussa.
- Mmieskaukaakirjoittaa
Minkä ikäinen nainen olet? Tämä kirjoituksen omin. Lämpöä toivottelen.
- Ei_osaa_jaksottaa
Mmieskaukaakirjoittaa kirjoitti:
Minkä ikäinen nainen olet? Tämä kirjoituksen omin. Lämpöä toivottelen.
SE on se yhteen kirjoittava jaksotusta osaamaton palsta mia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456