Mun on ikävä sua M

LämpiminAjatuksin

Miten toivonkaan että olisit täällä. Painautuisit auringon lämmittämää ihoani vasten, suutelisit hellästi ja ottaisit lähelleni. Sun kätesi kosketus jäi mieleeni niin polttavana kaipauksena. Haluaisin sinut siihen rinnalleni ikuisesti. Sä olet kyllä minulle päiväunieni mies. Mitä mahdat minusta ajatella? Oletko epävarma mitä ajatella? Olet täynnä ristiriitaisia merkkejä ja tekoja. Sydämmessäni mukana kaikesta huolimatta koko ajan.

13

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beautifultext

Kaunis kirjoitus❤
      Olisi kiva tietää, jos joku ajattelisi noin ja kaipaisi.

• Unohda

Unohda.

• K__

Miksi sinua nyppii toisen palstalaisen kaipaus? Miksi hänen pitää unohda? Oletko kateellinen?

• Kenelle oli tällainen viesti?

Aloitus ei ollut M:lle, jolle olen kirjoittanut, vaan joltain toiselta jollekin toiselle. Sen tietää jo siitä, että en kirjoita "sydän" -sanaa toisessa muodossa kahdella m-kirjaimella, koska se kuuluu kirjoittaa yhdellä.

• LämpiminAjatuksin
        Haluaisintietää kirjoitti:

Kenelle oli tällainen viesti?

Aloitus ei ollut M:lle, jolle olen kirjoittanut, vaan joltain toiselta jollekin toiselle. Sen tietää jo siitä, että en kirjoita "sydän" -sanaa toisessa muodossa kahdella m-kirjaimella, koska se kuuluu kirjoittaa yhdellä.

Tämä oli luultavimmin juuri sille M miehelle, joka vastaisi tuon unohda... en kuitenkaan pysty.

• no.blue.eyes
        LämpiminAjatuksin kirjoitti:

Tämä oli luultavimmin juuri sille M miehelle, joka vastaisi tuon unohda... en kuitenkaan pysty.

Et ole tosissaan? Kuvittelet että juuri hän Mmies lukee ja vastaile sinulle?
        Koko maailman väestöstä, hän sinun Mmies tiesi, että aloitus oli hänelle ja vastaisi sinulle?
        Ja eikö nainen voisi vastata sinulle?

• LaukkasenLaakeri

Leiki sä vaikka keppihevosta, mutta jätä kunnon ihmiset ja niitten eläimet rauhaan. ;)

• no.blue.eyes

Sä olet varmaan idiootti!

• TenkkaClub

Sinäpä et tiedä/muista aina itekään, kuka sun pitäis millon ja missäkin olla.
        Mut hyvä, ku osasit sentään avata kaappis ovet ajoissa. ;)

• kys.mys
        TenkkaClub kirjoitti:

Sinäpä et tiedä/muista aina itekään, kuka sun pitäis millon ja missäkin olla.
        Mut hyvä, ku osasit sentään avata kaappis ovet ajoissa. ;)

Naurettava textiä, kenelle lie

• LämpiminAjatuksin

En mä ajattele hänen tätä lukevan. Voi kyllä lukea koska tietää minun tänne joskus kirjoittaneen... Jos uskaltaisin tulkita hänen kosketustaan, kun viime kerralla nähtiin. Saisin varmasti rohkeuden laittaa ihan irl viestiä. Kuitenkin jätän laittamatta, koska on antanut selkeästi ymmärtää, että ei koskaan tai ikinä haluaisi minua. Kaikesta huolimatta osasi tulla ihanasti lähelle. Koskettaa. Juuri niin kuin olin joskus kertonut toivomani. Hänen kätensä tunne polttelee vieläkin ristiselkääni ja käsivarttani, olkapäätäni ja hiuksiani. Silmien tuikkiva ilme, kun puhuttiin rakkaudesta. Nämä tekevät minusta haaveilevan naisen, joka haluaa juuri hänet. Turhaa haaveilua taitaa olla. Jos hän haluaisi antaa mahdollisuuden ja tietää tunteeni... hän varmasti kertoisi sen minulle, ihan irl. Minulle hän juuri se MIES joka tuntuu etäälläkin joka solussa.

• Mmieskaukaakirjoittaa

Minkä ikäinen nainen olet? Tämä kirjoituksen omin. Lämpöä toivottelen.

• Ei_osaa_jaksottaa
        Mmieskaukaakirjoittaa kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen olet? Tämä kirjoituksen omin. Lämpöä toivottelen.

SE on se yhteen kirjoittava jaksotusta osaamaton palsta mia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7455
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4492
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3510
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      510
      3275
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2164
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1813
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      24
      1799
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe