Mun on ikävä sua M

LämpiminAjatuksin

Miten toivonkaan että olisit täällä. Painautuisit auringon lämmittämää ihoani vasten, suutelisit hellästi ja ottaisit lähelleni. Sun kätesi kosketus jäi mieleeni niin polttavana kaipauksena. Haluaisin sinut siihen rinnalleni ikuisesti. Sä olet kyllä minulle päiväunieni mies. Mitä mahdat minusta ajatella? Oletko epävarma mitä ajatella? Olet täynnä ristiriitaisia merkkejä ja tekoja. Sydämmessäni mukana kaikesta huolimatta koko ajan.

13

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beautifultext

Kaunis kirjoitus❤
      Olisi kiva tietää, jos joku ajattelisi noin ja kaipaisi.

• Unohda

Unohda.

• K__

Miksi sinua nyppii toisen palstalaisen kaipaus? Miksi hänen pitää unohda? Oletko kateellinen?

• Kenelle oli tällainen viesti?

Aloitus ei ollut M:lle, jolle olen kirjoittanut, vaan joltain toiselta jollekin toiselle. Sen tietää jo siitä, että en kirjoita "sydän" -sanaa toisessa muodossa kahdella m-kirjaimella, koska se kuuluu kirjoittaa yhdellä.

• LämpiminAjatuksin
        Haluaisintietää kirjoitti:

Kenelle oli tällainen viesti?

Aloitus ei ollut M:lle, jolle olen kirjoittanut, vaan joltain toiselta jollekin toiselle. Sen tietää jo siitä, että en kirjoita "sydän" -sanaa toisessa muodossa kahdella m-kirjaimella, koska se kuuluu kirjoittaa yhdellä.

Tämä oli luultavimmin juuri sille M miehelle, joka vastaisi tuon unohda... en kuitenkaan pysty.

• no.blue.eyes
        LämpiminAjatuksin kirjoitti:

Tämä oli luultavimmin juuri sille M miehelle, joka vastaisi tuon unohda... en kuitenkaan pysty.

Et ole tosissaan? Kuvittelet että juuri hän Mmies lukee ja vastaile sinulle?
        Koko maailman väestöstä, hän sinun Mmies tiesi, että aloitus oli hänelle ja vastaisi sinulle?
        Ja eikö nainen voisi vastata sinulle?

• LaukkasenLaakeri

Leiki sä vaikka keppihevosta, mutta jätä kunnon ihmiset ja niitten eläimet rauhaan. ;)

• no.blue.eyes

Sä olet varmaan idiootti!

• TenkkaClub

Sinäpä et tiedä/muista aina itekään, kuka sun pitäis millon ja missäkin olla.
        Mut hyvä, ku osasit sentään avata kaappis ovet ajoissa. ;)

• kys.mys
        TenkkaClub kirjoitti:

Sinäpä et tiedä/muista aina itekään, kuka sun pitäis millon ja missäkin olla.
        Mut hyvä, ku osasit sentään avata kaappis ovet ajoissa. ;)

Naurettava textiä, kenelle lie

• LämpiminAjatuksin

En mä ajattele hänen tätä lukevan. Voi kyllä lukea koska tietää minun tänne joskus kirjoittaneen... Jos uskaltaisin tulkita hänen kosketustaan, kun viime kerralla nähtiin. Saisin varmasti rohkeuden laittaa ihan irl viestiä. Kuitenkin jätän laittamatta, koska on antanut selkeästi ymmärtää, että ei koskaan tai ikinä haluaisi minua. Kaikesta huolimatta osasi tulla ihanasti lähelle. Koskettaa. Juuri niin kuin olin joskus kertonut toivomani. Hänen kätensä tunne polttelee vieläkin ristiselkääni ja käsivarttani, olkapäätäni ja hiuksiani. Silmien tuikkiva ilme, kun puhuttiin rakkaudesta. Nämä tekevät minusta haaveilevan naisen, joka haluaa juuri hänet. Turhaa haaveilua taitaa olla. Jos hän haluaisi antaa mahdollisuuden ja tietää tunteeni... hän varmasti kertoisi sen minulle, ihan irl. Minulle hän juuri se MIES joka tuntuu etäälläkin joka solussa.

• Mmieskaukaakirjoittaa

Minkä ikäinen nainen olet? Tämä kirjoituksen omin. Lämpöä toivottelen.

• Ei_osaa_jaksottaa
        Mmieskaukaakirjoittaa kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen olet? Tämä kirjoituksen omin. Lämpöä toivottelen.

SE on se yhteen kirjoittava jaksotusta osaamaton palsta mia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      16
      2819
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2600
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2492
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      170
      2158
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1674
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1129
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      888
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      152
      750
    10. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      742
    Aihe