Mun on ikävä sua M

LämpiminAjatuksin

Miten toivonkaan että olisit täällä. Painautuisit auringon lämmittämää ihoani vasten, suutelisit hellästi ja ottaisit lähelleni. Sun kätesi kosketus jäi mieleeni niin polttavana kaipauksena. Haluaisin sinut siihen rinnalleni ikuisesti. Sä olet kyllä minulle päiväunieni mies. Mitä mahdat minusta ajatella? Oletko epävarma mitä ajatella? Olet täynnä ristiriitaisia merkkejä ja tekoja. Sydämmessäni mukana kaikesta huolimatta koko ajan.

13

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beautifultext

      Kaunis kirjoitus❤
      Olisi kiva tietää, jos joku ajattelisi noin ja kaipaisi.

    • Unohda

      Unohda.

      • K__

        Miksi sinua nyppii toisen palstalaisen kaipaus? Miksi hänen pitää unohda? Oletko kateellinen?


      • Kenelle oli tällainen viesti?

        Aloitus ei ollut M:lle, jolle olen kirjoittanut, vaan joltain toiselta jollekin toiselle. Sen tietää jo siitä, että en kirjoita "sydän" -sanaa toisessa muodossa kahdella m-kirjaimella, koska se kuuluu kirjoittaa yhdellä.


      • LämpiminAjatuksin
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Kenelle oli tällainen viesti?

        Aloitus ei ollut M:lle, jolle olen kirjoittanut, vaan joltain toiselta jollekin toiselle. Sen tietää jo siitä, että en kirjoita "sydän" -sanaa toisessa muodossa kahdella m-kirjaimella, koska se kuuluu kirjoittaa yhdellä.

        Tämä oli luultavimmin juuri sille M miehelle, joka vastaisi tuon unohda... en kuitenkaan pysty.


      • no.blue.eyes
        LämpiminAjatuksin kirjoitti:

        Tämä oli luultavimmin juuri sille M miehelle, joka vastaisi tuon unohda... en kuitenkaan pysty.

        Et ole tosissaan? Kuvittelet että juuri hän Mmies lukee ja vastaile sinulle?
        Koko maailman väestöstä, hän sinun Mmies tiesi, että aloitus oli hänelle ja vastaisi sinulle?
        Ja eikö nainen voisi vastata sinulle?


      • LaukkasenLaakeri

        Leiki sä vaikka keppihevosta, mutta jätä kunnon ihmiset ja niitten eläimet rauhaan. ;)


      • no.blue.eyes

        Sä olet varmaan idiootti!


      • TenkkaClub

        Sinäpä et tiedä/muista aina itekään, kuka sun pitäis millon ja missäkin olla.
        Mut hyvä, ku osasit sentään avata kaappis ovet ajoissa. ;)


      • kys.mys
        TenkkaClub kirjoitti:

        Sinäpä et tiedä/muista aina itekään, kuka sun pitäis millon ja missäkin olla.
        Mut hyvä, ku osasit sentään avata kaappis ovet ajoissa. ;)

        Naurettava textiä, kenelle lie


    • LämpiminAjatuksin

      En mä ajattele hänen tätä lukevan. Voi kyllä lukea koska tietää minun tänne joskus kirjoittaneen... Jos uskaltaisin tulkita hänen kosketustaan, kun viime kerralla nähtiin. Saisin varmasti rohkeuden laittaa ihan irl viestiä. Kuitenkin jätän laittamatta, koska on antanut selkeästi ymmärtää, että ei koskaan tai ikinä haluaisi minua. Kaikesta huolimatta osasi tulla ihanasti lähelle. Koskettaa. Juuri niin kuin olin joskus kertonut toivomani. Hänen kätensä tunne polttelee vieläkin ristiselkääni ja käsivarttani, olkapäätäni ja hiuksiani. Silmien tuikkiva ilme, kun puhuttiin rakkaudesta. Nämä tekevät minusta haaveilevan naisen, joka haluaa juuri hänet. Turhaa haaveilua taitaa olla. Jos hän haluaisi antaa mahdollisuuden ja tietää tunteeni... hän varmasti kertoisi sen minulle, ihan irl. Minulle hän juuri se MIES joka tuntuu etäälläkin joka solussa.

      • Mmieskaukaakirjoittaa

        Minkä ikäinen nainen olet? Tämä kirjoituksen omin. Lämpöä toivottelen.


      • Ei_osaa_jaksottaa
        Mmieskaukaakirjoittaa kirjoitti:

        Minkä ikäinen nainen olet? Tämä kirjoituksen omin. Lämpöä toivottelen.

        SE on se yhteen kirjoittava jaksotusta osaamaton palsta mia


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe