Tilasin J-Lubea Saksan Amazonilta muiden tavaroiden yhteydessä, maksoi 22 € ja tuli rahtivapaasti kun tilaus yli 39 €. Tavara on pulveria 284 gramman pullossa, ja siitä saa litratolkulla todella hyvää ja kehuttua liukkaria.
Löysin amazon.com-sivuilta hyvän ohjeen:
- sekoitetaan 1 osa J-Lubea ja 5 osaa vettä tasaiseksi seokseksi, itse ravistelin pienessä lasipurkissa
- kuumennetaan mikrossa 30 sekunnin sykleissä kunnes vähän kiehahtaa
- jäähdytetään vaikka jääkaapissa ja otetaan käyttöön
Tänään on tarkoitus kokeilla, miten paksua dildoa uppoaa peppuun:)
Halpisliukkaria
3
280
Vastaukset
- RistoReipas2
Kuulostaa hankalalta.Monenlaisia on tullut kokeiltua,monen hintaisia.Joku maistui hyvältä.Hinta ja laatu kohtaa Huippukivan lilassa tuubissa.Kestävä,luistava,mieto tuoksu ja maku.En nyt alkaisi itse keittelemään.
- seksinnälkäinensara
On kyllä hommaa, jos haluaa ite tehdä liukkaria. Löytyyhän noita ohjeita jostain niksi pirkastakin, mutta onko oikeasti niin toimivaa. Liukuvoiteen kyllä pitäisi pitää paikat liukkaina . Ite tilasin litran tönikän uudesta lelukaupasta vastikään. On muuuten toimiva ja riittoisa https://ihanaa.fi/liukuvoiteet/cobeco-liukuvoide-1000-ml toimii hyvin paneskellessa eikä haihdukkaan liian nopeasti. eikä oo ees pahan hintainen olikohan postikulujen kanssa jotain alle kolmekymppiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681