Tilasin J-Lubea Saksan Amazonilta muiden tavaroiden yhteydessä, maksoi 22 € ja tuli rahtivapaasti kun tilaus yli 39 €. Tavara on pulveria 284 gramman pullossa, ja siitä saa litratolkulla todella hyvää ja kehuttua liukkaria.
Löysin amazon.com-sivuilta hyvän ohjeen:
- sekoitetaan 1 osa J-Lubea ja 5 osaa vettä tasaiseksi seokseksi, itse ravistelin pienessä lasipurkissa
- kuumennetaan mikrossa 30 sekunnin sykleissä kunnes vähän kiehahtaa
- jäähdytetään vaikka jääkaapissa ja otetaan käyttöön
Tänään on tarkoitus kokeilla, miten paksua dildoa uppoaa peppuun:)
Halpisliukkaria
3
266
Vastaukset
- RistoReipas2
Kuulostaa hankalalta.Monenlaisia on tullut kokeiltua,monen hintaisia.Joku maistui hyvältä.Hinta ja laatu kohtaa Huippukivan lilassa tuubissa.Kestävä,luistava,mieto tuoksu ja maku.En nyt alkaisi itse keittelemään.
- seksinnälkäinensara
On kyllä hommaa, jos haluaa ite tehdä liukkaria. Löytyyhän noita ohjeita jostain niksi pirkastakin, mutta onko oikeasti niin toimivaa. Liukuvoiteen kyllä pitäisi pitää paikat liukkaina . Ite tilasin litran tönikän uudesta lelukaupasta vastikään. On muuuten toimiva ja riittoisa https://ihanaa.fi/liukuvoiteet/cobeco-liukuvoide-1000-ml toimii hyvin paneskellessa eikä haihdukkaan liian nopeasti. eikä oo ees pahan hintainen olikohan postikulujen kanssa jotain alle kolmekymppiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2375414Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465410Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2232919Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442454- 662073
- 701850
- 2081724
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871369Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,391357Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3381256