Hupsista, tämä tuli vahingossa väärään ketjuun. Oli katsos monta välilehteä auki niin pistin vahingossa tänne. Anteeksi.. ..
0Äänestä
brorbå
Ei meillä enää haikailla yhtään jotain karjalaa takaisin,olkoon siellä missä on. Eiks jeh?
0Äänestä
SuurSuomi
Karjala osaksi suur-Suomea, eikös juu!
0Äänestä
Evakonjälkeläinen
Karjala saa olla siellä missä on kuhan se kuuluu jälleen Suomelle.
0Äänestä
SeAravakasteinen
Ei olt Niinistöllä muita tuliaisii Sotšista ku kirjotuksii ja kuvvii Mannergeimin suvusta. Ei vissiin huolint Karjalaa? Vaikiaaha tuota ois ollu kuletellaki. Vyborg on kyllä kaunis pikku kaupunki.
0Äänestä
pentti46
Minun isän mökki jäi Venäjän puolelle !
0Äänestä
Karhun_kaataja
Samoin minun isoäidin sukutila jäi sinne.
0Äänestä
brorbå
Ja miun moamoin tuvan pöyväl jäi rammar soittamaa humu-pekkaa da ku niin yle hoppu tul jot valjaatkin talliin unehtuvat kun rekipeliss pakoho pääsimmä.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Miten tämä oikein liittyy Karjalan palautukseen?
Hupsista, tämä tuli vahingossa väärään ketjuun. Oli katsos monta välilehteä auki niin pistin vahingossa tänne. Anteeksi.. ..
Ei meillä enää haikailla yhtään jotain karjalaa takaisin,olkoon siellä missä on. Eiks jeh?
Karjala osaksi suur-Suomea, eikös juu!
Karjala saa olla siellä missä on kuhan se kuuluu jälleen Suomelle.
Ei olt Niinistöllä muita tuliaisii Sotšista ku kirjotuksii ja kuvvii Mannergeimin suvusta. Ei vissiin huolint Karjalaa? Vaikiaaha tuota ois ollu kuletellaki. Vyborg on kyllä kaunis pikku kaupunki.
Minun isän mökki jäi Venäjän puolelle !
Samoin minun isoäidin sukutila jäi sinne.
Ja miun moamoin tuvan pöyväl jäi rammar soittamaa humu-pekkaa da ku niin yle hoppu tul jot valjaatkin talliin unehtuvat kun rekipeliss pakoho pääsimmä.