Muka köyhien puolella

Tämätottaon

vasemmistoliitto. Ei ainakaan suomalaisten köyhien puolella. Vihervasemmisto kuten myös vihreät ja sosiaalidemokraatit ottaisivat rajattomasti lisää elintasopakolaisia Suomeen elämään suomalaisten veronmaksajien kustannuksella. Eikä päästä laittomasti Suomessa olevia lähtemään. Miljardi vuodessa menee jo näihin laittomasti maassaoleviii. 10000 kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneeseen. Ne rahat on kaikki pois köyhiltä sairailta vanhuksilta, yleensäkin suomalaisilta. Vaikka kuinka vihaatte perussuomalaisia, perussuomalaiset on silti paras turva ja tuki heikolle suomalaiselle ihmiselle!!!

111

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1100000011

      Persut uudisti maahanmuuton holtittomaksi. Sitä saa, mitä tilaa...

      • IslamKylässä

        Niin Somalinveli ei euroopanlaajuinen kehitysmaamuslimi invaasio ole edelleenkään maahanmuuttopolitiikkaa. Se että viherkommarit ja muut suvakit ovat Islamisoineet 28 vuotta Suomea ei liity persuihin mitenkään. Tälläkin hetkellä persut vaativat invaasiossa tulleiden palauttamista, jota viherkommarit pyrkivät estämään kaikin laillisin ja laittomin keinoin.....


      • persut_mamuttaa
        IslamKylässä kirjoitti:

        Niin Somalinveli ei euroopanlaajuinen kehitysmaamuslimi invaasio ole edelleenkään maahanmuuttopolitiikkaa. Se että viherkommarit ja muut suvakit ovat Islamisoineet 28 vuotta Suomea ei liity persuihin mitenkään. Tälläkin hetkellä persut vaativat invaasiossa tulleiden palauttamista, jota viherkommarit pyrkivät estämään kaikin laillisin ja laittomin keinoin.....

        Persujen selkärangattomuudesta johtuen ja Jussi Halla-ahon laatimaa maahanmuutto-ohjelmaa noudattamalla olemme saaneet todellakin tänne jo yli 100 000 kehitysmaamuslimia elätettäväksemme.
        Eikö olisi kannattanut noudattaa tiukempaa linjaa jo silloin, eikä nyt itkeä pillittää palautusten vaikeudesta? Kun on kerran housuunsa paskonut niin vaikeaahan sen takaisin survominen on!


    • Eniten köyhiä auttaa yritysten menestyminen sillä vain ja ainoastaan se nostaa kansantuloa ja siten jakovaraa.

      Ay mafiankin pitäisi kiristyksen ja uhkailujen sijaan alkaa kannustamaan jäsenkuntaansa tuottavuuden lisäämiseen, jatko koulutuksiin sekä yrittäjyyteen. Vain nuo toimet parantavat köyhien mahdollisuuksia siirtyä pois köyhyydestä.

      Nuo vasemmiston sosialistiset ideathan vain tasoittavat kaikkia siirtymään köyhyyden porteille. Niissä on syntistä menestyä koska naapurikaan ei menesty mutta vain hyvin menestyvät voivat parantaa yleistä ilmapiiriä menestyksen suuntaan ja siten vähennetään kaiken kattavaa masennusta ja "ei kannata mitään tehdä kun saman saa työkkäristäkin" ajattelua.

      Itse ansaittu on aina kerjuulla saatua parempi koska se antaa mahdollisuuden nousta kun kerjäläinen taas ei muuksi muutu.

      • 0000111111

        Suomalainen työn tuottavuus, kaikissa mittareissa maailman huippua.. Kun joskus menet rehellisiin töihin voit vaikka huomata sen. Porvareiden opeilla ollaan luotu talvivaaroja ja hämärälakeja joiden maksumiehenä ovat aina suomalaiset duunarit..


      • 0000111111 kirjoitti:

        Suomalainen työn tuottavuus, kaikissa mittareissa maailman huippua.. Kun joskus menet rehellisiin töihin voit vaikka huomata sen. Porvareiden opeilla ollaan luotu talvivaaroja ja hämärälakeja joiden maksumiehenä ovat aina suomalaiset duunarit..

        Miten sinä lasket työn tuottavuuden?

        Miten määrität rehellisen työn?

        Miksi vetoat porvarivainaisiin 500 vuoden taakse?

        Mitä suomalaiset "duunarit" saavat aikaan ilman että joku yritys/yrittäjä palkkaa heidät valmistelemaansa työhön?

        Vastaapa nyt ensin noihin kysymyksiin ja jos et kykene niin vaihda nikkisi pelkkiin nolliin!


      • 11110001

        En minä, vaan kansainväliset tilastot.
        Rehellinen työ, siitä sinulla ei ole tietoakaan.
        Porvarit ovat sössi et tämän maan ja aika laittaa se kuntoon.
        Myymällä ammattitaitoaan, sitä ne saavat.


      • 11110001 kirjoitti:

        En minä, vaan kansainväliset tilastot.
        Rehellinen työ, siitä sinulla ei ole tietoakaan.
        Porvarit ovat sössi et tämän maan ja aika laittaa se kuntoon.
        Myymällä ammattitaitoaan, sitä ne saavat.

        Mitkä ihmeen porvarit?

        Mitkä ihmeen tilastot?

        Et sitten edes kykene rehellistä työtä määrittämään vaikka siihen vetoat?

        Ilman yritysten apua olet pelkkä nolla, siitä et pääse yli etkä ympäri!


      • Extyökkäri kirjoitti:

        Miten sinä lasket työn tuottavuuden?

        Miten määrität rehellisen työn?

        Miksi vetoat porvarivainaisiin 500 vuoden taakse?

        Mitä suomalaiset "duunarit" saavat aikaan ilman että joku yritys/yrittäjä palkkaa heidät valmistelemaansa työhön?

        Vastaapa nyt ensin noihin kysymyksiin ja jos et kykene niin vaihda nikkisi pelkkiin nolliin!

        "Miksi vetoat porvarivainaisiin 500 vuoden taakse?"

        Koska RKP:stä ei ole ollut apua koskaan.


      • 0000111111 kirjoitti:

        Suomalainen työn tuottavuus, kaikissa mittareissa maailman huippua.. Kun joskus menet rehellisiin töihin voit vaikka huomata sen. Porvareiden opeilla ollaan luotu talvivaaroja ja hämärälakeja joiden maksumiehenä ovat aina suomalaiset duunarit..

        "Porvareiden opeilla ollaan luotu talvivaaroja ja hämärälakeja joiden maksumiehenä ovat aina suomalaiset duunarit.. "

        Ns. valkokaulusrikollisuus tuottaa huomattavan paljon inhimillistä kärsimystä, hätää ja epätoivoa.

        Silti näistä rikoksista saa minimaaliset sanktiot.


      • 1110011101000
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitkä ihmeen porvarit?

        Mitkä ihmeen tilastot?

        Et sitten edes kykene rehellistä työtä määrittämään vaikka siihen vetoat?

        Ilman yritysten apua olet pelkkä nolla, siitä et pääse yli etkä ympäri!

        Porvarit, kaikkiko sinulle pitää opettaa. OECD tutkimuksesissa vaikkapa, etkö osaa itse etsiä mitään. Oletteko te leikkieläkeläisen vain niin tyhmiä ettei vaikkapa Googlen käyttö onnistu.
        Rehellinen työ, sitä mitä sinä et koskaan ole tehnyt.
        Ilman asiakkaita olet nolla.


      • 1110011101000 kirjoitti:

        Porvarit, kaikkiko sinulle pitää opettaa. OECD tutkimuksesissa vaikkapa, etkö osaa itse etsiä mitään. Oletteko te leikkieläkeläisen vain niin tyhmiä ettei vaikkapa Googlen käyttö onnistu.
        Rehellinen työ, sitä mitä sinä et koskaan ole tehnyt.
        Ilman asiakkaita olet nolla.

        Kas kun enää ei ole porvareita vaikka porvarillinen talous oppi on edelleen se joka on hyvinvoinnin perusta. Sosialismilla ei hyvinvointiin ole missään päästy edes lähelle.

        Porvarillisen talouden hyväksi käyttö ei muuta työläistä porvariksi.

        Lupaan miettiä uudelleen asiaa kun todistat jonkun verokortissa lukevan ammattina "Porvari"!


      • sairaan_ahne_oikeisto
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kas kun enää ei ole porvareita vaikka porvarillinen talous oppi on edelleen se joka on hyvinvoinnin perusta. Sosialismilla ei hyvinvointiin ole missään päästy edes lähelle.

        Porvarillisen talouden hyväksi käyttö ei muuta työläistä porvariksi.

        Lupaan miettiä uudelleen asiaa kun todistat jonkun verokortissa lukevan ammattina "Porvari"!

        Ei porvari ole mikään ammatti, vaan sairaus!


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Porvareiden opeilla ollaan luotu talvivaaroja ja hämärälakeja joiden maksumiehenä ovat aina suomalaiset duunarit.. "

        Ns. valkokaulusrikollisuus tuottaa huomattavan paljon inhimillistä kärsimystä, hätää ja epätoivoa.

        Silti näistä rikoksista saa minimaaliset sanktiot.

        Kyllä osa rikokseksi luokiteltavista on sen vasemman syrjän aikaansaamia ja ne ovat vallan eri suuruus luokkaa kuin joku Talvivaara. Muista se, että kommunismi ja sen vallankumoukset niihin liittyvine massa murhineen ovat todellisia rikoksia kun vertaa joihinkin valkokaulushommiin. Miksi et niitä ota esiin?


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kyllä osa rikokseksi luokiteltavista on sen vasemman syrjän aikaansaamia ja ne ovat vallan eri suuruus luokkaa kuin joku Talvivaara. Muista se, että kommunismi ja sen vallankumoukset niihin liittyvine massa murhineen ovat todellisia rikoksia kun vertaa joihinkin valkokaulushommiin. Miksi et niitä ota esiin?

        Ne rikokset ovat vain sinun pääsi ongelmia, ei meidän työssäkäyvien veronmaksajien!
        Yrittämällä syyllistää nykyisiä suomalaisia työläisiä kaikista kommunismin teoista, osoitat vaan omaa typeryyttäsi, et mitään muuta!


      • sairaan_ahne_oikeisto kirjoitti:

        Ei porvari ole mikään ammatti, vaan sairaus!

        Mitäs pillereitä sinä tuohon sairauteen syöt?


      • mutmuutensekannattaa
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitkä ihmeen porvarit?

        Mitkä ihmeen tilastot?

        Et sitten edes kykene rehellistä työtä määrittämään vaikka siihen vetoat?

        Ilman yritysten apua olet pelkkä nolla, siitä et pääse yli etkä ympäri!

        JA kas EX-työkkäri joka on eläkkeellä? Ja kyllä se on kuule median vika et porvari poliisi joka porvariryhmää eduskunnassa johtaa on täysi nolla, mutta oi sinä "yrittäjäporvari" miksi tarvitset markkinataloudessa yritystukea? Miksi tarvitset tukea jos palkkaat työttömän? Miksi tarvitset verovähennystä hankitusta kalustosta...........


      • mutmuutensekannattaa kirjoitti:

        JA kas EX-työkkäri joka on eläkkeellä? Ja kyllä se on kuule median vika et porvari poliisi joka porvariryhmää eduskunnassa johtaa on täysi nolla, mutta oi sinä "yrittäjäporvari" miksi tarvitset markkinataloudessa yritystukea? Miksi tarvitset tukea jos palkkaat työttömän? Miksi tarvitset verovähennystä hankitusta kalustosta...........

        Olen koko työikäni ollut pelkkä työntekijä joskin ehkä fiksumpi kun monet teistä koska en antautunut ay mafian vietäväksi vaan hoidin asiani omin voimin omaksi edukseni.

        Ei taida olla eduskunnassakaan yhtäkään porvaria vaikka osa onkin viisaasti valinnut porvarillisen näkemyksen varsinkin talouden suhteen. Se taas on se mikä on luonut hyvinvointia kun taas teidän tuputtamanne sosialismi luo vain kurjuutta.

        Taitaa niistä työttömistä jo pääosa olla niitä jotka eivät koulutuksensa ja taitojensa, intoa unohtamatta vuoksi kykene enää työhön josta voisi maksaa vaadittuja palkkoja jos tuote tai palvelu halutaan myydä eteenpäin. Jos heitä työllistää niin heidän aiheuttamansa tappio on reilua korvata yritykselle.


      • 111111011011

        Taitaa sinun tietosi työmarkkinoista olla olematon. Tosin niin se on lähes jokaisella osa alueella. No leikkieläkeläisen, leikki ymmärrys luo pohjan leikki tietämykselle.


      • 111111011011 kirjoitti:

        Taitaa sinun tietosi työmarkkinoista olla olematon. Tosin niin se on lähes jokaisella osa alueella. No leikkieläkeläisen, leikki ymmärrys luo pohjan leikki tietämykselle.

        Tuo ymmärtämättömyys on todella vain sinun ja ay mafian ongelma. Koko ajanhan te olette meitä syöksemässä talouden ongelmiin ymmärtämättä joutuvanne itse pahempaan pulaan kuin muut.

        Jos yrityksille tulee ongelmia niin työttömyytenne kasvaa mutta menestyvät yritykset voivat edelleen pitää hyvinvointia edes mahdollisuutena. Teidän, siis sinun ja ay mafiosojen, tavoillanne ei mitään hyvää ole missään aikaan saatu vaan jopa Suuri ja Mahtavakin sortui noihin samoihin kuvitelmiin.

        Minä pärjäsin varsin hyvin laillani työelämässä, tyhjästä aloitin mutta tyhjään en päätynyt. Miten lienee sinun kanssasi? Niin ja niiden satojen tuhansien ay mafian uhrien jotka viruvat työttömien laitumilla vuosia?


      • 00000110001101

        No mistä sinä tiedät minun ja Ay-liikkeen aivoitukset. Ammattien edunvalvontaa on kirkoilla, työnantajilla, kirvesmiehillä kuin työnantajilla. Heillä kaikilla erilaisia tehtäviä ja valvontaa. Opit sen kun joskus menet töihin ja saat älyä hieman lisää.
        Ay-liikettä ei Neuvostoliitossa edes tunnettu. Miten se silloin olisi voinut vaikuttaa Neuvostoliiton romahduksen? Itse en ole samaisessa maassa asunut tai ollut joten minun roolini sen hajoamisessa on vahvasti liioiteltu..
        Eli tyhjyyttä kolisee niin pääsi kuin tietosikin. Itse et sitä tietenkään huomaa, koska tyhmät harvoin niin tekee...


      • Extyökkäri_
        00000110001101 kirjoitti:

        No mistä sinä tiedät minun ja Ay-liikkeen aivoitukset. Ammattien edunvalvontaa on kirkoilla, työnantajilla, kirvesmiehillä kuin työnantajilla. Heillä kaikilla erilaisia tehtäviä ja valvontaa. Opit sen kun joskus menet töihin ja saat älyä hieman lisää.
        Ay-liikettä ei Neuvostoliitossa edes tunnettu. Miten se silloin olisi voinut vaikuttaa Neuvostoliiton romahduksen? Itse en ole samaisessa maassa asunut tai ollut joten minun roolini sen hajoamisessa on vahvasti liioiteltu..
        Eli tyhjyyttä kolisee niin pääsi kuin tietosikin. Itse et sitä tietenkään huomaa, koska tyhmät harvoin niin tekee...

        Taisi kuitenkin olla, tässä kopio Leninin ajattelusta:

        "Ammattiliittojen 2. yleisvenäläisessä edustajakokouksessa 1919 tammikuussa Lenin määritteli ammattiyhdistysten aseman. Ammattiliitot jäävät muodollisesti itsenäisiksi, mutta osallistuvat neuvostovallan työhön lähinnä valvomalla valtioelinten toimintaa. Liitot on valtiollistettava, sulautettava yhteen valtiovallan elinten kanssa ja siirrettävä niiden huostaan koko suurtuotannon rakennustyö. Puolue nojaa toiminnassaan välittömästi ammattiliittoihin, jotka ovat muodollisesti puolueettomia, mutta joiden johtoelimet on tosiasiallisesti muodostettu kommunisteista, jotka kaikki toteuttavat puolueen ohjeita. Näin muodostetun koneiston avulla, joka muodollisesti ei ollut kommunistinen, puolue olisi läheisessä yhteydessä joukkoihin."

        "Neuvostoliiton kirjailijaliitto (ven. Союз писателей СССР, Sojuz pisatelei SSSR) oli Neuvostoliiton kirjailijoiden virallinen ammattiliitto ja kattojärjestö vuodesta 1932. Kuulumatta siihen oli lähes mahdotonta saada yhtään teosta julkaistuksi.

        Kirjailijaliitto perustettiin keskuskomitean päätöksellä 23. huhtikuuta 1932. Ajankohta sijoittui Leninin kuoleman jälkeiseen valtakamppailuun, jolloin Stalin ei ainakaan vielä ollut noussut ehdottomaksi valtion ja puolueen johtajaksi. Sitä edeltäneet kirjailijoiden järjestöt, kuten intomielisesti neuvostojärjestelmää kannattanut Venäjän proletaarikirjailijoiden liitto RAPP lakkautettiin ja yhdistettiin järjestöön. "

        Tuossa nyt hieman NL ammattijärjestöjen toiminnasta!


      • 000011111100001101

        Laittaisitko aikaan jolloin kävimme kauppaan heidän kanssaan. Laittaisitko ammattiyhdistysliikkeen syyt Neuvostoliiton romahduksen?


      • 000011111100001101 kirjoitti:

        Laittaisitko aikaan jolloin kävimme kauppaan heidän kanssaan. Laittaisitko ammattiyhdistysliikkeen syyt Neuvostoliiton romahduksen?

        SWinähän väitit ettei NL:ssa ollut ammattiliittoja! Minä osoitin sinun olleen väärässä.

        NL:n romahdus johtui kommunistisesta / sosialistisesta taloudesta jossa ei tarvinnut tehdä positiivista tulosta. Siellä ei hinnan muodostus ollut kustannusriippuvaista vaan hinta määritettiin jossain Kremlin illanistujaisissa eikä se vastannut tuotteen kustannuksia.


      • 11100111000

        Sinä mainitsit minun ideoligian ja ammattiyhdistysliikkeen syyllisiksi ja nyt voisit kiemurtelu sijaan kertoa miten me syyllistyttiin Neuvostoliiton hajoamiseen. Esitit syytteen ja nyt ne todisteet...


      • 11100111000 kirjoitti:

        Sinä mainitsit minun ideoligian ja ammattiyhdistysliikkeen syyllisiksi ja nyt voisit kiemurtelu sijaan kertoa miten me syyllistyttiin Neuvostoliiton hajoamiseen. Esitit syytteen ja nyt ne todisteet...

        Tuskin sinä NL:n kaatumiseen syyllistyit, en usko moista väittäneeni tai edes esittäneeni vaan taisin kirjoittaa sinulla ja ay mafialla olevan samat nuotit joilla tuo Suuri ja Mahtava romahti konkurssiin.

        Olet vielä niin tyhmä ettet edes tajua omaa typeryyttäsi talouden ja työvoimapolitiikan aloilla. Seuraat ay mafian orjana maailmaa ja tuo mafia on aina pyrkinyt kurjuuden maksimointiin. Ainoastaan me fiksummat työläiset olemme pelastaneet Suomen ja siinä ohessa teidänkin leipänne.


      • 1001010001

        Sinä nyt lähdet taas hölmöilemään noissa harhoissasi. Sinun mielestä Ay-liike kaatoi Neuvostoliiton pyysin ja pyydän yhä niitä näyttöjä. Tai tunnustat vain taas valehdelleesi..tai olemaan vain liian tyhmä keskustelemaan faktoilla.


      • 1001010001 kirjoitti:

        Sinä nyt lähdet taas hölmöilemään noissa harhoissasi. Sinun mielestä Ay-liike kaatoi Neuvostoliiton pyysin ja pyydän yhä niitä näyttöjä. Tai tunnustat vain taas valehdelleesi..tai olemaan vain liian tyhmä keskustelemaan faktoilla.

        Kerropa nyt missä ja milloin sekä millä ilmaisulla olen moista väittänyt, itse kun en usko vaan taidat olla komuharhainen.

        Kuten jo aiemmin taisin sanoa niin NL:n kaasi saman suuntainen ajattelu jota ay mafia mafiosoineen harrastaa! Tuo lienee sinulle liian vaikeaa ymmärtää sillä jos nuppisi toimisi et menisi noita porukoita lähellekään.


      • 1111110110

        Osaatko lukea omia tekstejäsi vai äitisikö niitä kirjoittaa?
        "Teidän, siis sinun ja ay mafiosojen, tavoillanne ei mitään hyvää ole missään aikaan saatu vaan jopa Suuri ja Mahtavakin sortui noihin samoihin kuvitelmiin."
        Mitä ja miten, minun ja Ay-liikkeen tavoilla Neuvostoliitto kaatui?


      • 1111110110 kirjoitti:

        Osaatko lukea omia tekstejäsi vai äitisikö niitä kirjoittaa?
        "Teidän, siis sinun ja ay mafiosojen, tavoillanne ei mitään hyvää ole missään aikaan saatu vaan jopa Suuri ja Mahtavakin sortui noihin samoihin kuvitelmiin."
        Mitä ja miten, minun ja Ay-liikkeen tavoilla Neuvostoliitto kaatui?

        Jos ymmärtäisit lukemasi niin et olisi ottanut kantaa johon sorruit. Tuossa lainauksessahan sanotaan ilmiselvästi jotta te käytätte samaa ajatuskulkua ja kuvitelmia joihin Suuri ja Mahtava sortui, ei siinä väitetä että TE sen saitte sortumaan.

        Opettelisit ymmärtämään lukemasi niin se voisi helpottaa siirtymistä sinne fiksumpien työntekijöiden joukkoon ay mafian orjajoukoista!

        Kannattaa nähdä että ainoa talouden osa joka yleensä mahdollistaa hyvinvointiin pyrkimisenkin on hyvin voiva yritysmaailma, sillä ilman sitä olet pelkkä risunkerääjä seuraavan yön nuotioon jotta et kuole paleltumalla vaikka sanovatkin sen olevan helppo tapa lähteä täältä sen alkuvaiheen tutinan mentyä ohi.

        Yrittäjät ja yritykset ovat se suola joka pitää yhteiskunnan jaloillaan. Nytkin nähdään jotta ay mafiosojen kapina vie aikamoisen tukun rahaa kansantulosta tarjoamatta mitään muuta vaihtoehtoa kuin "tehdään kuten me sanomme".

        Jos lähtee purnaamaan niin on todellisen typeryksen hommaa olla esittämättä vaihtoehtoa jolla olisi vielä tehokkaampi vaikutus asiaan jota halutaan korjata. Ay mafosojen kommunistinen mentaliteetti tulee vielä tuhoamaan heidät. Nyt pitää käyttää kaikki keinot jotta vetelehtijätkin saavat motiivia alkaa työnteon vaikka ilmaiseksi oman elantonsa eteen. Ilmaiseksi tarkoittaa tässä sosiaalisten tukien korvaamiseksi. Nykyistä kerjäläismellia ei pidä sallia koska se vie tuhoon!

        OPETTELE SIIS LUKEMAAN JA JOS MAHDOLLISTA YMMÄRTÄMÄÄN LUKEMASI! Sinuna vaihtaisin tuon nikin pelkiksi nolliksi (000000000000000000) koska se paremmin luonnehtisi nuppisi toimintaa!


      • 11110111111

        Eli mikä se ammattiyhdistysliikkeen oppi oli joka kaatoi Neuvostoliiton. Jos et itse osaa äitisi tekstiä tulkita, kysy rohkeasti äidiltäsi...


      • 11110111111 kirjoitti:

        Eli mikä se ammattiyhdistysliikkeen oppi oli joka kaatoi Neuvostoliiton. Jos et itse osaa äitisi tekstiä tulkita, kysy rohkeasti äidiltäsi...

        Ei kunnioitettu yritysmaailmaa koska se on ainoa mitä on kun halutaan parempaa elintasoa. Muut tahot kuin yrittäjät ja yritysmaailma yleensä ovat vain taakkana.


      • 0000011000

        Miten venäjän ammattiyhdistysliike ei kunnioittanut Neuvostoliiton yritystoimintaa ja näin ollen kaatoi järjestelmän?


      • 0000011000 kirjoitti:

        Miten venäjän ammattiyhdistysliike ei kunnioittanut Neuvostoliiton yritystoimintaa ja näin ollen kaatoi järjestelmän?

        Neuvostoliitto ei kunnioittanut yritystoimintaa vaan halusi valtion olevan ainoa yrittäjä ja se vei koko homman suohon. Luulisi komuloisenkin tuon verran tajuavan! Olematonta kun ei voi kunnioittaa!

        Mikä ihmeen tollo kakara sinä olet jos et tiedä miten asiat naapurissa olivat vielä 1980 luvulla? Jos alkaa asiasta keskustelemaan on syytä ensin selvittää eikä heitellä pelkkiä aivopieruja!


      • 111111011011

        Sinusta ammattiyhdistyksen opeilla kaatui Neuvostoliitto, mikä se oppi oli ja miten sitä toteutettiin?


      • 111111011011 kirjoitti:

        Sinusta ammattiyhdistyksen opeilla kaatui Neuvostoliitto, mikä se oppi oli ja miten sitä toteutettiin?

        NL toteutti näkemystään keskusjohtoisesta sosialismista kommunismiin pyrkien vaikka itse koko ajan julisti olevansa kommunistinen.

        Samaa keskusjohtoisuuttahan ay mafia jumaloi, se haluaa päättää itse kaikesta muilta kysymättä. Se on tuhon tiellä kuten itsekin huomannet kun tarkemmin mietit. Se on täysin riippuvainen yritystoiminnan tuotoista sillä ilman niitä se kaatuu kuin kuollut lehmä.


      • 000011111100001101

        Eli miten tämä ammattiyhdistysliike kaatoi Neuvostoliiton. Laita niitä esimerkkejä Neuvostoliiton ammattiyhdistysten vaateista mikä kaatoi järjestelmän. Mikä erityinen osasto tai keskusjärjestö sen teki, minä vuonna ja mitä sitten tapahtui.


      • 000011111100001101 kirjoitti:

        Eli miten tämä ammattiyhdistysliike kaatoi Neuvostoliiton. Laita niitä esimerkkejä Neuvostoliiton ammattiyhdistysten vaateista mikä kaatoi järjestelmän. Mikä erityinen osasto tai keskusjärjestö sen teki, minä vuonna ja mitä sitten tapahtui.

        Jos et ymmärrä on turhaa selittää, asia selviää noista aiemmista kirjoituksistani jos osaa lukea ja ymmärtää lukemansa!


      • Extyökkäri kirjoitti:

        Miten sinä lasket työn tuottavuuden?

        Miten määrität rehellisen työn?

        Miksi vetoat porvarivainaisiin 500 vuoden taakse?

        Mitä suomalaiset "duunarit" saavat aikaan ilman että joku yritys/yrittäjä palkkaa heidät valmistelemaansa työhön?

        Vastaapa nyt ensin noihin kysymyksiin ja jos et kykene niin vaihda nikkisi pelkkiin nolliin!

        "Miten määrität rehellisen työn?"

        Tätä voi kysyä esim Jani Toivolalta.


      • persaperussuomalainen

        Vasurit on aina vasureita ja toivola on mielestänini puolinekru,mutta kunnioitan vasemmistolaisisia, kun lyö kellolapun johonkin tehtaan luukkuun ja odottaa sitten kun työpäivä päättyy, ja odottelee lomaa ja ylityötunteja ym lomarahoja..rupeis tekeen sitä mitä kiinnostaa ni ei tarvis ajatella vaikka menis kuin huonost?? Ei mitään vasureita sekä muuttajia vastaan, mutta harva niistä muuttajista työssäkäyviä on?? Oli vaan mun kommentti...


      • 00000110001101
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos et ymmärrä on turhaa selittää, asia selviää noista aiemmista kirjoituksistani jos osaa lukea ja ymmärtää lukemansa!

        Sinulla on väitteen esittäjänä todistuksen taakka..


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Miten määrität rehellisen työn?"

        Tätä voi kysyä esim Jani Toivolalta.

        Kysy sinä ja kerro! Se on teidän ryhmänne joka vetoaa rehelliseen työhön, minä en sitä tässä ottanut esiin vaan kysyin mitä kirjoittaja sillä omalla kohdallaan tarkoittaa.

        Jos otat asiaan kantaa niin vastaa kysymykseen tai ole hiljaa jos et kykene.

        Olihan siinä monia kysymyksiä 0000111111:lle vaan ei kyennyt vastaamaan. Te komuloiset näytätte todellista karvaanne pravdallanne kun totuus on liian karvasta nautittavaksi, totuus joka meille oikeille suomalaisille on itsestään selvyys.


      • 00000110001101 kirjoitti:

        Sinulla on väitteen esittäjänä todistuksen taakka..

        Olen sen jo moneen kertaan selvittänyt ja todistanutkin mutta tyhmyytesi estää ymmärryksen.

        Otetaan kerran vielä, sosialistisessa/kommunistisessa taloudessa ei sallittu yritystoimintaa, siellä ay toiminta oli vain työläisten kuriin suitsimista mutta sillä ei, kuten ei täälläkään, kiinnitetty huomiota palkan ja tuloksen suhteisiin. Tuo on se lopun alku koska jos palkkaa saa vaikka ei sitä ansaitsisikaan työn tuloksen/myyntiarvon perusteella niin loppu lähenee tai jonkun muun pitää uhrautua sinunkin edestäsi ansaitsemaan sinukin palkkasi. Haluatko olla muiden rasite?

        Lisäksi meistä poiketan NL:ssa ei ollut itsestään vastaavia yksityisiä yrityksiä, ei suuria eikä pieniä vaan kaikki oli Moskovan kontrollissa eli ilman todellista valvontaa tuoton ja kulujen suhteessa. Se taas sai aikaan ajanmittaan suunnattomia tappioita joita ei osattu lukea koska paratiisin rakentamisen kulut kuviteltiin ajanmittaan jostain saatavan,. Ei saatu ja tulos on nähtävillä kun haet tämän päivän Neuvostoliittoa!

        Nuo itsestään vastaavat yksityiset yritykset tuottavat kaiken sen mitä me ja yhteiskunta kulutamme tai ainakin pitäisi, kuitenkin monessa kohden homma on lähtenyt lapasesta ja olemme velkaantuneet malttamattomuuttamme ja väärien päätösten vuoksi. Nuokin on korvattava ja velat maksettava joten on odotettavissa luppoaikaa kulutuksen suhteen lähitulevaisuudessa kun korot alkavat nousemaan. Kun velkojen maksu vie rahat kulutus vähenee ja palkkoja pitää laskea samalla periaatteella kuin nostaakin markkinoiden kasvaessa.

        Jos halutaan saada aikaan hyvinvointia tuottava talous niin jokaisen pitää se itse ansaita, sairaita ja vajaakykyisiä lukuunottamatta sillä heille suon sen ilmankin työpanosta.

        Jos nyt et ymmärrä niin vedä punainen ilmaisjakelu ämpäri päähäsi ja mene häpeämään!


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen sen jo moneen kertaan selvittänyt ja todistanutkin mutta tyhmyytesi estää ymmärryksen.

        Otetaan kerran vielä, sosialistisessa/kommunistisessa taloudessa ei sallittu yritystoimintaa, siellä ay toiminta oli vain työläisten kuriin suitsimista mutta sillä ei, kuten ei täälläkään, kiinnitetty huomiota palkan ja tuloksen suhteisiin. Tuo on se lopun alku koska jos palkkaa saa vaikka ei sitä ansaitsisikaan työn tuloksen/myyntiarvon perusteella niin loppu lähenee tai jonkun muun pitää uhrautua sinunkin edestäsi ansaitsemaan sinukin palkkasi. Haluatko olla muiden rasite?

        Lisäksi meistä poiketan NL:ssa ei ollut itsestään vastaavia yksityisiä yrityksiä, ei suuria eikä pieniä vaan kaikki oli Moskovan kontrollissa eli ilman todellista valvontaa tuoton ja kulujen suhteessa. Se taas sai aikaan ajanmittaan suunnattomia tappioita joita ei osattu lukea koska paratiisin rakentamisen kulut kuviteltiin ajanmittaan jostain saatavan,. Ei saatu ja tulos on nähtävillä kun haet tämän päivän Neuvostoliittoa!

        Nuo itsestään vastaavat yksityiset yritykset tuottavat kaiken sen mitä me ja yhteiskunta kulutamme tai ainakin pitäisi, kuitenkin monessa kohden homma on lähtenyt lapasesta ja olemme velkaantuneet malttamattomuuttamme ja väärien päätösten vuoksi. Nuokin on korvattava ja velat maksettava joten on odotettavissa luppoaikaa kulutuksen suhteen lähitulevaisuudessa kun korot alkavat nousemaan. Kun velkojen maksu vie rahat kulutus vähenee ja palkkoja pitää laskea samalla periaatteella kuin nostaakin markkinoiden kasvaessa.

        Jos halutaan saada aikaan hyvinvointia tuottava talous niin jokaisen pitää se itse ansaita, sairaita ja vajaakykyisiä lukuunottamatta sillä heille suon sen ilmankin työpanosta.

        Jos nyt et ymmärrä niin vedä punainen ilmaisjakelu ämpäri päähäsi ja mene häpeämään!

        Vielä kun extyöloinen ymmärtäisi sen, että asumme Suomessa emmekä kommunistisessa Neuvostoliitossa, niin hänen parantumisensa voisi alkaa! Mutta taitaa olla turha toive.


      • porvariloiset kirjoitti:

        Vielä kun extyöloinen ymmärtäisi sen, että asumme Suomessa emmekä kommunistisessa Neuvostoliitossa, niin hänen parantumisensa voisi alkaa! Mutta taitaa olla turha toive.

        Miksi sitten ay mafia toimii kuin vanha Neukkula ja sinä peesaat? Siirtykää nykyaikaan niin huolet häviävät!


      • PUNIKKIKAARTIMESTARIT007
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi sitten ay mafia toimii kuin vanha Neukkula ja sinä peesaat? Siirtykää nykyaikaan niin huolet häviävät!

        Onko Arvoisa Paroni ja Porvari ExTyökkäri täysin mahdoton ajatus se, että HALLITUS vetää oman esityksensä takaisin ja hyväksyy täysin Nykytilanteen? Jos nyt Te Paroni ja Porvari ExTyökkäri olette HALLITUS rs:n kanssa täysin samaa mieltä, niin olisiko liikaa pyydetty se asia, että Te kertoisitte sen, että MIKSI hallitus toimii oikein, kun se ajaa alas Pienten Yritysten Työläisturvaa? Onko nyt totta se asia todella tasan tarkkaan, että Työelämässä ja Yrityksissä on oikeuksia vain ja ainoastaan OMISTAJAT-ryhmään kuuluvilla, kun taas Työn Sankarit rs:n ryhmillä on korkeintaan ne oikeudet, jotka ovat olleet voimassa VENEORJAT-yhteisöllä? Niin ja nyt haluan kysyä vielä jotain sellaista, että koska Työläinen on OmistajaRemmi rs:n mielestä tuottava ja että koska taas hän Työläinen on ansainnut oman palkkansa ja milloin taas ei ole. Oletan nyt jotain sellaista, että Kokkare- ja PökäleKapojen TOIVO- ja KORVA-remmi rs:llä on jokin edistyksellisen AJATUSPAJA RIENTOLA rs:n mielipide Työn Sankarit -asiassamme.


      • PUNIKKIKAARTIMESTARIT007 kirjoitti:

        Onko Arvoisa Paroni ja Porvari ExTyökkäri täysin mahdoton ajatus se, että HALLITUS vetää oman esityksensä takaisin ja hyväksyy täysin Nykytilanteen? Jos nyt Te Paroni ja Porvari ExTyökkäri olette HALLITUS rs:n kanssa täysin samaa mieltä, niin olisiko liikaa pyydetty se asia, että Te kertoisitte sen, että MIKSI hallitus toimii oikein, kun se ajaa alas Pienten Yritysten Työläisturvaa? Onko nyt totta se asia todella tasan tarkkaan, että Työelämässä ja Yrityksissä on oikeuksia vain ja ainoastaan OMISTAJAT-ryhmään kuuluvilla, kun taas Työn Sankarit rs:n ryhmillä on korkeintaan ne oikeudet, jotka ovat olleet voimassa VENEORJAT-yhteisöllä? Niin ja nyt haluan kysyä vielä jotain sellaista, että koska Työläinen on OmistajaRemmi rs:n mielestä tuottava ja että koska taas hän Työläinen on ansainnut oman palkkansa ja milloin taas ei ole. Oletan nyt jotain sellaista, että Kokkare- ja PökäleKapojen TOIVO- ja KORVA-remmi rs:llä on jokin edistyksellisen AJATUSPAJA RIENTOLA rs:n mielipide Työn Sankarit -asiassamme.

        Mikäs se titteli jonka olen moneen kertaan sinulle esittänyt on? Kun sen liität nikkiin niin saat vastauksen. parooni tai porvari se ei ole!


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi sitten ay mafia toimii kuin vanha Neukkula ja sinä peesaat? Siirtykää nykyaikaan niin huolet häviävät!

        Olet oikeassa. AY-liike on todellakin vain fiksujen työläisjäsentensä etujen ajaja. YTK-rikkurit pärjätköön yrittäjien laatimilla orjatyöehdoilla.

        Mutta neukkulat toimii vain sun päässäsi ja siksi ymmärryskykysi nykyajasta ja työelämästä on vain vitsi ja pelkkää lahtariaikojen ihailua! ... Muista ottaa lääkkeet!


      • porvariloiset kirjoitti:

        Olet oikeassa. AY-liike on todellakin vain fiksujen työläisjäsentensä etujen ajaja. YTK-rikkurit pärjätköön yrittäjien laatimilla orjatyöehdoilla.

        Mutta neukkulat toimii vain sun päässäsi ja siksi ymmärryskykysi nykyajasta ja työelämästä on vain vitsi ja pelkkää lahtariaikojen ihailua! ... Muista ottaa lääkkeet!

        Mitä fiksua väität ay liikkeen saaneen aikaan muuta kuin jättityöttömyyden, jos sitä nyt fiksuna voi pitää?


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä fiksua väität ay liikkeen saaneen aikaan muuta kuin jättityöttömyyden, jos sitä nyt fiksuna voi pitää?

        Kerrankin extyöloinen kysyy oikeaa asiaa. Vielä kun hänellä olisi ymmärryskykyä tajuta vastaus.

        Ilman AY-liikettä ei työläisillä olisi esimerkiksi näitä:
        Kahdeksan tunnin työpäivä
        Viisipäiväinen työviikko
        Kesäloma
        Lomaraha
        Talviloma
        Sairausajan palkka
        Ylityökorvaukset
        Työterveyshuolto
        Irtisanomissuoja
        Työttömyysturva
        Vuorotteluvapaa
        Äitiys-, isyys- ja vanhempainvapaa
        Näiden lisäksi tulee muistaa AY-liikkeen suuri rooli yhteiskunnan vakauttajana.

        Kaikki nuohan pitäisi extyöloisen kaltaisten porvarien mielestä poistaa. Mutta se kun ei onnistu, koska AY-liike pitää huolta omistaan.
        YTK-rikkureilta ne voitaisiinkin poistaa, eli pärjätköön yrittäjien laatimilla orjatyöehdoilla.


      • porvariloiset kirjoitti:

        Kerrankin extyöloinen kysyy oikeaa asiaa. Vielä kun hänellä olisi ymmärryskykyä tajuta vastaus.

        Ilman AY-liikettä ei työläisillä olisi esimerkiksi näitä:
        Kahdeksan tunnin työpäivä
        Viisipäiväinen työviikko
        Kesäloma
        Lomaraha
        Talviloma
        Sairausajan palkka
        Ylityökorvaukset
        Työterveyshuolto
        Irtisanomissuoja
        Työttömyysturva
        Vuorotteluvapaa
        Äitiys-, isyys- ja vanhempainvapaa
        Näiden lisäksi tulee muistaa AY-liikkeen suuri rooli yhteiskunnan vakauttajana.

        Kaikki nuohan pitäisi extyöloisen kaltaisten porvarien mielestä poistaa. Mutta se kun ei onnistu, koska AY-liike pitää huolta omistaan.
        YTK-rikkureilta ne voitaisiinkin poistaa, eli pärjätköön yrittäjien laatimilla orjatyöehdoilla.

        Luettelossa ei ole yhtään ay mafian aikaansaannosta eli kustantamaa asiaa vaan pelkkiä työnantajan lisäkustannuksia.

        Mitä siis ay mafia on aikaansaanut eli kustantanut?

        Yritäpäs uudelleen!


      • 00000110001101

        Ei kaikki kustannukset ole huonoja. Se että sairaslomaa saa palkan ja pysyy kotona on työnantajan etu ettei kaikki sairastu. Äideillä ja isillä mahdollista olla kotona on lapsen ja yhteiskunnan etu.
        Kahdeksan tuntia on tehokkaampi kuin muinainen 12..Lomilla aikaa olla perheen kanssa niin yhteiskunnan kuin työnantajan etu. Kun kaikkia ei voi ajatella vain kustannuksena. Työsuojelu on ammattiyhdistysten toimesta aivan toisella tasolla kuin muinoin. Siksi työtapaturmia tapahtuu huomattavan vähän nyky-aikana jolloin työntekijät pysyvät töissä ja tuottamassa..
        Kun saat vuosia ja älyä lisää saatat alkamaan ymmärtää miten työnantajat ja työ toimii..


      • 00000110001101 kirjoitti:

        Ei kaikki kustannukset ole huonoja. Se että sairaslomaa saa palkan ja pysyy kotona on työnantajan etu ettei kaikki sairastu. Äideillä ja isillä mahdollista olla kotona on lapsen ja yhteiskunnan etu.
        Kahdeksan tuntia on tehokkaampi kuin muinainen 12..Lomilla aikaa olla perheen kanssa niin yhteiskunnan kuin työnantajan etu. Kun kaikkia ei voi ajatella vain kustannuksena. Työsuojelu on ammattiyhdistysten toimesta aivan toisella tasolla kuin muinoin. Siksi työtapaturmia tapahtuu huomattavan vähän nyky-aikana jolloin työntekijät pysyvät töissä ja tuottamassa..
        Kun saat vuosia ja älyä lisää saatat alkamaan ymmärtää miten työnantajat ja työ toimii..

        Huono kustannushan on se jos maksetaan turhasta. Jos on hyvä ja tuottava, aikaansaava työntekijä niin sairasajan palkka ei mene hukkaan mutta jos kyse on niistä lusmuista joiden vuoksi mafiosot nyt lakkoja väsäävät ja uhoavat niin silloin se menee koska juuri pikkufirmoissahan muille koituu suuri vaiva ansaita myös noiden lusmuilijoiden ay uhoajien palkkoja joita ne monesti eivät edes töissä ollessaan ansaitse. 40 työvuoteni aikana olen noihin lusmuilijoihin törmännyt useasti ja usealla eri toimen tasolla.

        Työajallahan ei ole merkitystä vaan sillä mitä saa aikaan ja siitä miten aikaansaannoksen hinta suhtautuu maksettavaan korvaukseen eli palkkaan. Jos saat päivässä satkun ja ansaitset sen niin on ihka sama teetkö sen tunnissa vai kahdessatoista. Ei kannata vedota aikaan vaan siihen mitä työpäivän aikana saa aikaan. Liukuhihnalla asia on toisin, jos sen vauhti on siirto/5 min niin sinulla on aikaa vaiheesi suorittamiseen 5 min ja voit tehdä sen 1 - 5 min ajassa. Olen alkuun ollut tuossakin hommassa ensimmäisessä varsinaisessa työpaikassani. Silloinkin tuli lama ja reilun puolen vuoden jälkeen viimeksi palkatut siirrettiin laitumelle. Se oli kohdallani onnen potku koska pääsin mielenkiintoisempaan työhön.

        Oma järki on aina riittänyt minulle työsuojeluksi eikä isompia vahinkoja ole tapahtunut koska järki on sanonut mitä voi ja kannattaa tehdä ja miten. Olen jopa selvinnyt suurjännitehommissa (max 150 kV) ilman pientäkään ongelmaa mitä jokainen ei pääse sanomaan. Siihen ei ay mafiaa ole tarvittu. Näin jo sivusta katsoen ja jo työaikoinanikin olen huomannut työntekijöiden tyhmistyneen monessa suhteessa, heistä on tullut ay mafian todellisia orjia. He ovat kuin aikoinaan Neukkulan kansalaiset jotka aina hyppäsivät kun käsky Moskovasta tuli. Ei mitään omaa ajattelua vaan sokea usko korkeamman johdatukseen enkä sillä korkeammalla tarkoita samaa kuin Suomen kirkon piispat.

        Minä tiedän miten työ toimii ja tiedän miten työnantaja toimii. Vuodesta 1973 olen ensin ollut työnantajan edustaja paikkakunnalla ja myöhemmin yli 30 vuotta työnantajana. Olen pärjännyt molemmissa hommissani varsin hyvin sekä työkavereideni että asiakkaiden suhteen. Kerran olen oman pomoni suututtanut sanomalla hänelle totuuden hänen ideoistaan mutta siitäkään ei minulle isompaa tappiota tullut vaikka hän ehkä juuri tuon vuoksi sanoikin minut irti, niin pari viikkoa sen jälkeen kilpaileva yritys kysyi josko tulisin heille töihin eli tarjosi töitä johon sillä hetkellä tartuin.

        Minä siis ymmärrän vuosikymmenten kokemuksella miten työnantajan pitäisi toimia vaan sinä et koska en usko sinusta olevan siihen hommaan. Ymmärrän myös sen miten työntekijän pitää toimia, hänen pitää omata samaa näkemystä joka palaa yrittäjän rinnassa koska se on näkemys jolla hyvinvointiin on mahdollisuus. Ay mafiosojen hyvinvointi on orjien kontolla eikä siitä rippeitä enempää niille orjille riitä, vain tyhmä ja ajatuskyvytön alkaa sokeasti seuraamaan ihmistä korkeimpana voimana.


      • 1111110110

        Onneksi sinä et voi määrittää mikä on turhaa ja mikä ei. Sinulla ei asiaan ole perspektiiviä. Kun joskus pääset töihin ja tienaamaan yhteistä hyvää tuon loisimisen sijaan voimme jatkaa.
        Kannattaa googlettaa kuolemaan tai vakavaan vammaan päättyneiden työtapaturmien kehitys. Ammattiyhdistykset toimii suomen ja duunarin parhaaksi. Me yrittäjätkin arvostamme että työpaikan tärkein voimavara voi hyvin ja pysyy terveenä.


      • 1111110110 kirjoitti:

        Onneksi sinä et voi määrittää mikä on turhaa ja mikä ei. Sinulla ei asiaan ole perspektiiviä. Kun joskus pääset töihin ja tienaamaan yhteistä hyvää tuon loisimisen sijaan voimme jatkaa.
        Kannattaa googlettaa kuolemaan tai vakavaan vammaan päättyneiden työtapaturmien kehitys. Ammattiyhdistykset toimii suomen ja duunarin parhaaksi. Me yrittäjätkin arvostamme että työpaikan tärkein voimavara voi hyvin ja pysyy terveenä.

        Jokainen meistä voi turhansa määritellä se ei ole sinun yksinoikeutesi. Viivan alta näkyy ainakin yhdellä tavalla kuka ja mikä on sitä turhinta ollut ainakin yhdellä tavalla mitattuna jota ainakin ay mafiosot noudattavat.

        Kun joskus pääset töihin? hahhahhaaa!! Miksi menä kaikkien reilun 4 vuosikymmenen työuran jälkeen edes eläkkeeltä yrittäisin mennä työhön viemään työttömien työpaikkoja? Olen jo kerran luovuttanut omani nuoremmalle tultuani eläkeikään ja vähän ylikin. Väitän tienaavani yhteistä hyvää sinua enemmän edelleen kun yritykseni uusien omistajien käsissä tuottaa minun perintönäni niin työtä kuin veroja, minä maksan veroja sinua enemmän joten argumenttisi taisivat kuivua reaalisti miinukselle!

        Jos kerran ay mafia on saanut ihmiset hölmistymään niin etteivät enää itse mieti turvallisuuttaan niin se jo osoittaa minun olevan oikeassa.

        Mitä ay mafia on tehnyt Suomen ja kansantulon edistämiseksi? Vain aiheuttanut kiristämisellään ja uhkailullaan hankaluuksia kuten tänäänkin kiusaamalla työnantajia kun ei pidä hallituksesta. Miksi se ei kohdista hallitukseen noita toimiaan? Ovatko ne mafiosot täystomppeleita? Voisivathan he julistaa seuraaviin vaaleihin äänestyslakon joka olisi selvä näpäytys juuri hallitukselle ja parantaisi eduskunnan laatua kun turhat vasurit jäisivät sen toimintaa haittaamasta ja hallituskin olisi ehkä rohkeampi korjatessaan ay mafian vuosikymmenten aikana aiheuttamia virheitä työelämän olosuhteissa.

        Jos hieman edes katsot niin aikoinaan vasemmisto sai noin 50% eduskuntavaalien äänistä vaan viimeksi vain 25% luokkaa olevan määrän eli kansa on nähnyt vasureiden turmiollisuuden varsin selvästi. Nyt varmaan nousee muutaman prossan mutta voin luvata ettei ylitä 30% rajaa! Tulet näkemään. Nykyinen sotiminen hallitusta vastaan tuskin on hyvää vaalimainosta koska se tulee laskemaan monien ansioita enkä usko mafiosojen korvaavan aiheuttamiaan vahinkoja, jumalia korkeammalla kun kuvittelevat istuvansa.


      • Extyökkäri kirjoitti:

        Kysy sinä ja kerro! Se on teidän ryhmänne joka vetoaa rehelliseen työhön, minä en sitä tässä ottanut esiin vaan kysyin mitä kirjoittaja sillä omalla kohdallaan tarkoittaa.

        Jos otat asiaan kantaa niin vastaa kysymykseen tai ole hiljaa jos et kykene.

        Olihan siinä monia kysymyksiä 0000111111:lle vaan ei kyennyt vastaamaan. Te komuloiset näytätte todellista karvaanne pravdallanne kun totuus on liian karvasta nautittavaksi, totuus joka meille oikeille suomalaisille on itsestään selvyys.

        "minä en sitä tässä ottanut esiin vaan kysyin mitä kirjoittaja sillä omalla kohdallaan tarkoittaa."

        Ja minä kerroin hyvän tahon, joska asiaa voi myös tiedustella :-)


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "minä en sitä tässä ottanut esiin vaan kysyin mitä kirjoittaja sillä omalla kohdallaan tarkoittaa."

        Ja minä kerroin hyvän tahon, joska asiaa voi myös tiedustella :-)

        Miksi et omaa kantaasi kertonut? Minä teen sen aina itse, siis tuon kantani enkä lähde muita peesaamaan kuten sinä näköjään. Itseluottamus ja omaan ajatteluun luottaminen on jotain jolla pärjää eikä tarvitse alkaa kenenkään orjaksi ei edes ay mafian.

        Mitä se rehellinen työ on sinulle?


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "minä en sitä tässä ottanut esiin vaan kysyin mitä kirjoittaja sillä omalla kohdallaan tarkoittaa."

        Ja minä kerroin hyvän tahon, joska asiaa voi myös tiedustella :-)

        Hyvä taho lienee varsin suhteellinen käsite, ainakin tässä tapauksessa. Miten itse näet rehellisen työn?


      • Extyökkäri kirjoitti:

        Hyvä taho lienee varsin suhteellinen käsite, ainakin tässä tapauksessa. Miten itse näet rehellisen työn?

        Hittolainen, joku petti eikä tuo eka vastaus tullut ensin näkyviin mutta lienevät sen verran saman henkisiä ettei tule ongelmaa.


      • 1110011100011
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jokainen meistä voi turhansa määritellä se ei ole sinun yksinoikeutesi. Viivan alta näkyy ainakin yhdellä tavalla kuka ja mikä on sitä turhinta ollut ainakin yhdellä tavalla mitattuna jota ainakin ay mafiosot noudattavat.

        Kun joskus pääset töihin? hahhahhaaa!! Miksi menä kaikkien reilun 4 vuosikymmenen työuran jälkeen edes eläkkeeltä yrittäisin mennä työhön viemään työttömien työpaikkoja? Olen jo kerran luovuttanut omani nuoremmalle tultuani eläkeikään ja vähän ylikin. Väitän tienaavani yhteistä hyvää sinua enemmän edelleen kun yritykseni uusien omistajien käsissä tuottaa minun perintönäni niin työtä kuin veroja, minä maksan veroja sinua enemmän joten argumenttisi taisivat kuivua reaalisti miinukselle!

        Jos kerran ay mafia on saanut ihmiset hölmistymään niin etteivät enää itse mieti turvallisuuttaan niin se jo osoittaa minun olevan oikeassa.

        Mitä ay mafia on tehnyt Suomen ja kansantulon edistämiseksi? Vain aiheuttanut kiristämisellään ja uhkailullaan hankaluuksia kuten tänäänkin kiusaamalla työnantajia kun ei pidä hallituksesta. Miksi se ei kohdista hallitukseen noita toimiaan? Ovatko ne mafiosot täystomppeleita? Voisivathan he julistaa seuraaviin vaaleihin äänestyslakon joka olisi selvä näpäytys juuri hallitukselle ja parantaisi eduskunnan laatua kun turhat vasurit jäisivät sen toimintaa haittaamasta ja hallituskin olisi ehkä rohkeampi korjatessaan ay mafian vuosikymmenten aikana aiheuttamia virheitä työelämän olosuhteissa.

        Jos hieman edes katsot niin aikoinaan vasemmisto sai noin 50% eduskuntavaalien äänistä vaan viimeksi vain 25% luokkaa olevan määrän eli kansa on nähnyt vasureiden turmiollisuuden varsin selvästi. Nyt varmaan nousee muutaman prossan mutta voin luvata ettei ylitä 30% rajaa! Tulet näkemään. Nykyinen sotiminen hallitusta vastaan tuskin on hyvää vaalimainosta koska se tulee laskemaan monien ansioita enkä usko mafiosojen korvaavan aiheuttamiaan vahinkoja, jumalia korkeammalla kun kuvittelevat istuvansa.

        Teitä oraakkeleja väärie vaaliennusteineen on maailma pulloon. Niillä ei ole edes viihde arvoa.. Antaa äänestäjien asia päättä, vaikka porvareiden demokratiassa se onkin tuntematonta. Kun joskus menet työelämään ja saat tehtyä jotain maamme hyväksi. Voi sinunkin sanallasi olla merkitystä. Nyt silläkään ei ole edes viihdearvoa..


      • 1110011100011 kirjoitti:

        Teitä oraakkeleja väärie vaaliennusteineen on maailma pulloon. Niillä ei ole edes viihde arvoa.. Antaa äänestäjien asia päättä, vaikka porvareiden demokratiassa se onkin tuntematonta. Kun joskus menet työelämään ja saat tehtyä jotain maamme hyväksi. Voi sinunkin sanallasi olla merkitystä. Nyt silläkään ei ole edes viihdearvoa..

        Missä ajassa sinä elät? En usko porvariaikaan 1500 luvulla olleen vielä hajuakaan demokratiasta vaan kunkku oli se joka sanoi koska hyppäät.

        Sen sijaan porvarillisen talousjärjestelmämme demokratia on maailman huippua demokratiamielessä. Täällä on varsin vapaata muodostaa puolueita kunhan niihin vain saa jäseniä riittävästi rekisteröitymiseen.

        Täällä todella kysytään kansan mielipidettä liiankin usein nykyään ja jokainen saa sen sanoa eikä kukaan pomota äänestämään tiettyä suuntaa ainakaan yhteiskunnan toimesta.

        Arvelen olleeni työelämässä sinua kauemmin, arvelen siellä saaneeni aikaan sinua enemmän kuten ainakin 300 miestyövuotta ja muutaman naistyövuodenkin. Paljonko sinä olet työllistänyt porukkaa työssäoloaikanasi eikä tässä lasketa poliisia ja mielisairaan-/ensihoitajia?

        Elämme demokratiassa joten yhden henkilön sanalla ei ole koskaan suoravaista merkitystä joskin se näyttää sinulle olevan vaikeaa ymmärtää. Komuhan aina vaatii popmon joka sanoo mitä saa ajatella ja tehdä. Muutoinhan sitä voi joutua/päästä järkevien joukkoon!

        Kyllä äänestäjät päättävät, he ovat jo päättäneet aika paljon kun vanha vasemmisto on menettänyt puolet kannatuksestaan ja se muutaman vaalikauden aikana tulee entisestään supistumaan, jos ette kykene uudistumaan tähän kommunistittomaan aikaan vaan väännätte sitä samaa pravdaa joka Suuren ja Mahtavankin tappoi.


      • Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi et omaa kantaasi kertonut? Minä teen sen aina itse, siis tuon kantani enkä lähde muita peesaamaan kuten sinä näköjään. Itseluottamus ja omaan ajatteluun luottaminen on jotain jolla pärjää eikä tarvitse alkaa kenenkään orjaksi ei edes ay mafian.

        Mitä se rehellinen työ on sinulle?

        "Miksi et omaa kantaasi kertonut?"

        Se oli allahin tahto.

        " Minä teen sen aina itse, siis tuon kantani enkä lähde muita peesaamaan kuten sinä näköjään. Itseluottamus ja omaan ajatteluun luottaminen on jotain jolla pärjää eikä tarvitse alkaa kenenkään orjaksi ei edes ay mafian."

        :-)


      • Extyökkäri kirjoitti:

        Jos ymmärtäisit lukemasi niin et olisi ottanut kantaa johon sorruit. Tuossa lainauksessahan sanotaan ilmiselvästi jotta te käytätte samaa ajatuskulkua ja kuvitelmia joihin Suuri ja Mahtava sortui, ei siinä väitetä että TE sen saitte sortumaan.

        Opettelisit ymmärtämään lukemasi niin se voisi helpottaa siirtymistä sinne fiksumpien työntekijöiden joukkoon ay mafian orjajoukoista!

        Kannattaa nähdä että ainoa talouden osa joka yleensä mahdollistaa hyvinvointiin pyrkimisenkin on hyvin voiva yritysmaailma, sillä ilman sitä olet pelkkä risunkerääjä seuraavan yön nuotioon jotta et kuole paleltumalla vaikka sanovatkin sen olevan helppo tapa lähteä täältä sen alkuvaiheen tutinan mentyä ohi.

        Yrittäjät ja yritykset ovat se suola joka pitää yhteiskunnan jaloillaan. Nytkin nähdään jotta ay mafiosojen kapina vie aikamoisen tukun rahaa kansantulosta tarjoamatta mitään muuta vaihtoehtoa kuin "tehdään kuten me sanomme".

        Jos lähtee purnaamaan niin on todellisen typeryksen hommaa olla esittämättä vaihtoehtoa jolla olisi vielä tehokkaampi vaikutus asiaan jota halutaan korjata. Ay mafosojen kommunistinen mentaliteetti tulee vielä tuhoamaan heidät. Nyt pitää käyttää kaikki keinot jotta vetelehtijätkin saavat motiivia alkaa työnteon vaikka ilmaiseksi oman elantonsa eteen. Ilmaiseksi tarkoittaa tässä sosiaalisten tukien korvaamiseksi. Nykyistä kerjäläismellia ei pidä sallia koska se vie tuhoon!

        OPETTELE SIIS LUKEMAAN JA JOS MAHDOLLISTA YMMÄRTÄMÄÄN LUKEMASI! Sinuna vaihtaisin tuon nikin pelkiksi nolliksi (000000000000000000) koska se paremmin luonnehtisi nuppisi toimintaa!

        "*OPETTELE SIIS LUKEMAAN JA JOS MAHDOLLISTA YMMÄRTÄMÄÄN LUKEMASI!"

        Näinkö työkkärissä autetaan asiakkaita?


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "*OPETTELE SIIS LUKEMAAN JA JOS MAHDOLLISTA YMMÄRTÄMÄÄN LUKEMASI!"

        Näinkö työkkärissä autetaan asiakkaita?

        Työkkäriin ei edes kannata mnnä vaan töihin jonne pääsee paremmin ollen työstä innostunut ja ottamalla yhteyttä työnantajiin. Jos ei katso ammattitaidon riittävän niin koulutukseen lähtö on paras ratkaisu.

        Olin erikaisissa täissä ennen yrittäjäuraani 1960 - 1980 käymättä kertaakaan työvoimatoimistossa. Se osoittaa, että fiksu pärjää muutoinkin!


      • Extyökkäri kirjoitti:

        Työkkäriin ei edes kannata mnnä vaan töihin jonne pääsee paremmin ollen työstä innostunut ja ottamalla yhteyttä työnantajiin. Jos ei katso ammattitaidon riittävän niin koulutukseen lähtö on paras ratkaisu.

        Olin erikaisissa täissä ennen yrittäjäuraani 1960 - 1980 käymättä kertaakaan työvoimatoimistossa. Se osoittaa, että fiksu pärjää muutoinkin!

        "Olin erikaisissa täissä ennen yrittäjäuraani 1960 - 1980 käymättä kertaakaan työvoimatoimistossa. Se osoittaa, että fiksu pärjää muutoinkin! "

        Taidat olla humanisti...tai suorastaan uskontotieteilijä, kun osaat piirtää suoran yhden pisteen kautta :-)


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Olin erikaisissa täissä ennen yrittäjäuraani 1960 - 1980 käymättä kertaakaan työvoimatoimistossa. Se osoittaa, että fiksu pärjää muutoinkin! "

        Taidat olla humanisti...tai suorastaan uskontotieteilijä, kun osaat piirtää suoran yhden pisteen kautta :-)

        Pärjäsin mainiosti joten miksi monimutkaistaa asioit?


      • Extyökkäri kirjoitti:

        Pärjäsin mainiosti joten miksi monimutkaistaa asioit?

        "Pärjäsin mainiosti joten miksi monimutkaistaa asioit? "

        Sinä - me - kaikki
        Helppo yhtälö :-)


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Pärjäsin mainiosti joten miksi monimutkaistaa asioit? "

        Sinä - me - kaikki
        Helppo yhtälö :-)

        Todella helppoa kun ei päästä muita komentelemaan ja ohjailemaan reittiään.


    • Untamo.Moskovits

      Kuka on köyhien puolella ?

      Tuostahan ei ole mitään hyötyä, no jaa onhan se ääni joka on kiikarissa silloin kun vaalit ovat tulossa. Köyhät ovat aina keskuudessamme ja vähät heistä eihän ne pysty taloudellisesti mihinkään puolueita rakastuttavaan toimintaa jos ei oleta lukuun meluamista kaduilla ja toreilla. Sielläkin on nokkimisjärjestys ja todelliset puutteenalaiset seisovat jossain muualla.

      Joten on parasta jättää tuollainen "höpöpuhe" jos ei sitten ole kysymys "kamppanjasta" hallituksen kaatoon kuten nyt on ohjelmassa. Lainaan lopuksi erästä "humorististä autokauppiasta" mainoslause oli "Älä mene naapurin autokauppaan ne pettävät sinua, tule meille me petämme vielä paremmin". Työpaikka toivekonserttiin hänen toiveiskelmänsä oli "Pettäjän tie".

      • "Kuka on köyhien puolella ?"

        Käyhien asialla -puolue :-)


    • persujen.asialla

      Miksiköhän mamuja on maassa? Vassujen ansiostako? No, jos näin on, niin silloin vassut ovat selvästi persujen asialla. Persuthan eivät estäneet millään lailla niitten maahantuloa, kun huomasivat kuinka mamut rikastuttavatkaan....ahneita persu"yrittäjiäkin".

      • 111000000001111

        No eipä taida onnistua ilman sanktioita. Hauskaa nämä persut. Päästyään valtaa lupasivat uudistaa maahanmuuttopolitiikan ja uudistihan ne, holtittomaksi. Kansainväliset sopimukset ja niiden irtisanominen.. Varmasti jossain persujen rinnakkais todellisuudessa vaihtoehto kuten rajojen kiinni laittaminen. Todellisuudessa meidän pitäisi irtaantua niin YK:sta kuin kirjoittaa perustuslakimme uusiksi. Siksi että muutama prosentti suomalaisista elää rasistisessa rinnakkais todellisuudessa.
        Ehkä teidän reppanoiden pitäisi aukaista silmät, mennä töihin ja lopettaa tuo hölmöily.


    • IslamSossussa

      Kyllä viherkommarit ovat kehitysmaamuslimeiden ja tukielättien ja muiden työnvieroksujien puolue..... sitä ei voi kiistää.... Mutta ei todellakaan Suomalaisten yrittäjien ja duunareiden asialla.....

      • vasemmisto.vaalivoittoon

        Aivan! Siksi kannattaakin äänestää aina Vasemmistoliiton ehdokkaita!


    • kaikkimyydään

      EU-rintama: Kok, Kesk, SDP, Vih, Vas, SKP... Tämä porukka on myynyt perseensä Liittovaltiolle ja suomalaisten edun ajaminen on siirtynyt EU:ta tukevan politiikan ajamiseen ja kotimaisen bisneksen siirtämiseen kv-markkinoille. Osa kansasta jää hyötypuolelle, mutta suurelle osalle tästä koituu vain haittoja: suurtyöttömyys, köyhtyminen, hintojen kallistuminen, tukien leikkuut, aktiivikyykyttäminen jne. Poliittinen peli on koventunut ja moraali laskenut. Siksi mm. PS, nykyistä EU-politiikkaa vastustavana ja suomalaisuutta sekä perinteisiä arvoja kannattavana, on saanut niin paljon perusteetonta sokeroitua paskaa niskaansa. Tämä nykyinen EU-malli on myös syynä keinotekoiseen rasismifasisminatsismi-ilmiöön, kansan jakautumiseen yms. negatiiviseen ilmiöön.

      Köyhiä ja työttömiä vihataan ja arvostellaan nykyään ihan avoimesti. Ikään kuin se olisi nyt luvallista ja oikeamielistä. Harva meistä kuitenkaan haluaa työttömäksi ja köyhäksi omasta tahdostaan, mutta siitä viis, kaikki heidät lokeroidaan samaan alhaiseen kastiin. Se on kyllä outoa, että ihminen, joka on juuri ollut arvostettu työnsä, suoritustensa, elämäntapojensa yms. perusteella, on välittömästi ihmisroska, jonka saa vaikka tappaa, kun hän menettää työnsä. Jostain syystä somesta on tullut näitä vähemmän älykkäitä räyhääjiä houkutteleva paskamagneetti. On myös sekin tiedossa, että tietyt kansanedustajat yms. korkeammalla portaalla olevat (esim. eräs KELAn ihminen), kuin myös tietyt toimittajat, ovat täällä anonyymisti lietsoneet vihaa köyhiä ja työttömiä sekä PerusSuomalaisia että heitä kannattavia kohtaan.

      Väkivalta ei ole koskaan oikea ratkaisu, mutta joskus se on ainoa sellainen. Muutaman vihaajan kanssa on tullut otettua yhteen myös somen ulkopuolella. Kun saan vihaajan käteni toimintasäteelle, niin siitä ei ehjin nenin lähdetä. Viimeksi oli hauska tilanne, kun löin ilmeisesti jonkun vasurihomon maahan, niin parin kymmenen metrin päässä ollut poliisi kääntyi selin sen sijaan, että olisi tullut poimimaan mut maijan kyytiin, vaikka hyvin näki mitä tein :D Mukava nähdä samoin ajattelevia poliisejakin.

      R.I.P Suomi - Finland 1918-1995

      • 000011111

        No persut ensi töikseen leikkasi niin työttömiltä, eläkeläisiltä, veteraaneilta kuin kaikista heikoimissa asemissa olevilta sairailta ja syrjäytyneiltä. Se lienee vain sitä parempaa selkärangattomuutta..
        Kun poliisit ovat suurimpia huunerosvoja niin miksei kaltaisesi harhoissa elävä reppanakin. Jonka kouluttamiseen ei nyrkkejään viitsi liata. Jos koululaitos eikä vanhemmat siihen kyenneet, lienee ihan oma syysi että olet syrjäytynyt, ahdasmielisen luuseri..


      • 000011111 kirjoitti:

        No persut ensi töikseen leikkasi niin työttömiltä, eläkeläisiltä, veteraaneilta kuin kaikista heikoimissa asemissa olevilta sairailta ja syrjäytyneiltä. Se lienee vain sitä parempaa selkärangattomuutta..
        Kun poliisit ovat suurimpia huunerosvoja niin miksei kaltaisesi harhoissa elävä reppanakin. Jonka kouluttamiseen ei nyrkkejään viitsi liata. Jos koululaitos eikä vanhemmat siihen kyenneet, lienee ihan oma syysi että olet syrjäytynyt, ahdasmielisen luuseri..

        Kun nyt olen ollut lähes 11 vuotta eläkkeellä niin kerropa mitä persut ovat minun eläkkeestäni leikanneet? Minä kun en tyhmyyttäni ole huomannut!


      • 0000100000000

        Kysy äidiltäsi, pakkohan suvussasi on jotain älyä löytyvän..


    • SairasVasEliitti

      Mm vasemmistoliiton Kontula ehdotti.Ei jotta Suomeen pitää ottaa ulkomaista halpatyövoimaa. Sama vasemmistoliitto esiintyy suomalaisten köyhien puolustajana.

      • vasemmisto.vaalivoittoon

        Aivan. Jokainen vähänkin politiikkaa seurannut voi todistaa sen, että vasemmistoliitto on ollut ainoana puolueena aktiivimalleja, koulutusleikkauksia, eläkeleikkauksia jne. vastaan!


    • U.Uskopois

      Eikö nuo tulijat siiten ole köyhiä ?

      Eihän "proletariaatti" ole nimennyt ketä köyhistä tuetaan ja ketä ei ? Kontula ja muut ovat laajentaneet "auttamis reviiriä" koskemaan kaikkea köyhyyttä koko linnunratajärjestelmään. Ajatellaampa jos vaikka Uranuksessa olisi "sorrettu köyhälistö" ja joku tarjoaisi kyydin Suomi nimiseen valtioon ei se olisi muuta kuin "solidaarisen apukäden" puristuksen päässä.
      Ja tokihan se "avustettu joukko" muistaisi hyväntekijäänsä oikealla "äänestysvalinnalla".
      Tuskin tuossa olisi epäilykselle sijaa !!

      • vasemmisto.vaalivoittoon

        Kunhan nyt saadaan ensin suomalaisia köyhiä, työttömiä ja duunareita kyykyttävä oikeistohallitus vaihdettua vasemmistohallitukseen, niin tilannehan muuttu jo sillä heti paremmaksi.

        Vasemmiston tukema työperäinen maahanmuutto on varmasti paljon parempi vaihtoehto kuin nykyhallituksen aikana harjoitettu haalimismamutus, jolla tänne on jo hommattu yli 100 000 ikuisesti työtöntä kehitysmaamuslimia!!!


      • PerusSvoittaaVaalit

        Mutta kun vihervasemmisto ei halua työperäistä maahanmuuttoa vaan kaikki vaan tänne elämään suomalaisten veronmaksajien kustannuksella.


      • persuilu_on_mielisairaus
        PerusSvoittaaVaalit kirjoitti:

        Mutta kun vihervasemmisto ei halua työperäistä maahanmuuttoa vaan kaikki vaan tänne elämään suomalaisten veronmaksajien kustannuksella.

        Et siis oikeasti tiedä mistään mitään. Eikä tilanne muutu ainakaan paremmaksi pelkkää MV-lehden sontaluukkua tavaamalla. Muista se!


    • PerusSonParas

      Jos vihervasemmisto pääsisi valtaan, Suomi olisi pian konkurssissa. Vihervasemmisto on yrittäjävastainen. Tarvimme työtä ja toimeentuloa. Neuvostoliitto oli esimerkki miten köyhä kärsii ja valtaeliitti kylpee miljardeissa. Siellä Valtio omisti kaiken. Ei Suomeen sosialismia. Kiinakin rikastui kun salli yksityisrittäjyyden.

      • 11001001001

        Persujen hallitus taival osoitti että Suomessa köyhät köyhtyy ja rikkaat saa lisää. Hämärälait siunasi persut kuten veteraanien ja lapsiperheiden tukien leikkaukset.. Sellaista on persujen osaaminen ja köyhien puolustaminen


      • Pertteli.Puuntakainen

        Annahan ystävä kallis jo olla !

        Nykyinen äänestäjäkunta on EU ja kommunismihurmiossaan sillä tasolla , ettei mikään järkipuhe tai muualla nähty katastrofi hetkauta vähääkään. Tuota se sokea usko teettää !

        Olipa se uskon nimi mitä tahansa tulos on miltei sama. Aina kuitenkin tuo hokema on samaa "Kun systeemi on toimestamme täydellistynyt, paratiisi on teidän". Sama logikka jolla uskonoppineet ovat hallinneet pätee kaikissa joukkoliikkeissä. Uskokoon kuka voi !
        Pelastakoon itsensä ken voi ! Niin "Edistyksellisessä- kuin Taantumuksellisessa Demokratiaksi kutsutussa" aina ja poikkeuksetta se maksaja on enemmistö mistä muuten se rahamäärä saataisiin ??

        Mistähän saataisiin edes yksi poliitikko joka ei valehtelisi , kavaltaisi tai muuten olisi se jota ei olisi pitänyt päästää mihinkään .......... Pisteiden paikalle voi jokainen kuvitella mitä tahansa.


      • vasemmisto.vaalivoittoon
        Pertteli.Puuntakainen kirjoitti:

        Annahan ystävä kallis jo olla !

        Nykyinen äänestäjäkunta on EU ja kommunismihurmiossaan sillä tasolla , ettei mikään järkipuhe tai muualla nähty katastrofi hetkauta vähääkään. Tuota se sokea usko teettää !

        Olipa se uskon nimi mitä tahansa tulos on miltei sama. Aina kuitenkin tuo hokema on samaa "Kun systeemi on toimestamme täydellistynyt, paratiisi on teidän". Sama logikka jolla uskonoppineet ovat hallinneet pätee kaikissa joukkoliikkeissä. Uskokoon kuka voi !
        Pelastakoon itsensä ken voi ! Niin "Edistyksellisessä- kuin Taantumuksellisessa Demokratiaksi kutsutussa" aina ja poikkeuksetta se maksaja on enemmistö mistä muuten se rahamäärä saataisiin ??

        Mistähän saataisiin edes yksi poliitikko joka ei valehtelisi , kavaltaisi tai muuten olisi se jota ei olisi pitänyt päästää mihinkään .......... Pisteiden paikalle voi jokainen kuvitella mitä tahansa.

        Aivan! Minäkään en halua persujen himoamaa kansallissoialismia Suomeen.
        Olkaamme edelleen monipuoluedemokratia, jota hallitsee kansan valitsema eduskunta.
        Ja ensi keväänä se on toivottavasti vasemmistoenemmistöinen. Suomen parhaaksi!


      • RuplanippuPunalippu

        Niin mikään ei ole kuin entisessä Neuvostoliitossa, vasemmistolaisten työläisten paratiisissa jota ”Isä Aurinkoinen” Stalin johti..... jospa tämä teidän Islamilla aivopestyjen viherkommareiden uusi työläisten paratiisi unelma kehitysmaamuslimeiden Islamilainen kalifaatti Suomessa toteutuisi kun Li Anderssonkin sitä oikein voimakkaasti ajaa.....


      • persut_mamuttaa
        RuplanippuPunalippu kirjoitti:

        Niin mikään ei ole kuin entisessä Neuvostoliitossa, vasemmistolaisten työläisten paratiisissa jota ”Isä Aurinkoinen” Stalin johti..... jospa tämä teidän Islamilla aivopestyjen viherkommareiden uusi työläisten paratiisi unelma kehitysmaamuslimeiden Islamilainen kalifaatti Suomessa toteutuisi kun Li Anderssonkin sitä oikein voimakkaasti ajaa.....

        Eikö Halla-aholle siis riitä persujen hallitusaikanaan tänne haalimat 100 000 uutta kehitysmaamuslimia?


      • Eräs.Pelimanni
        vasemmisto.vaalivoittoon kirjoitti:

        Aivan! Minäkään en halua persujen himoamaa kansallissoialismia Suomeen.
        Olkaamme edelleen monipuoluedemokratia, jota hallitsee kansan valitsema eduskunta.
        Ja ensi keväänä se on toivottavasti vasemmistoenemmistöinen. Suomen parhaaksi!

        Tuota kai Puuntakainen juuri tarkoitti ?

        Asoiden ja ilmiöiden atjuaminen ei tunnu olevan vahvimpia puolia juuri Vasemmistoliikkeissä.

        "Olkaamme edelleen monipuoluedemokratia, jota hallitsee kansan valitsema eduskunta."
        Tuohon sopii erinomaisesti se , että 10% puolue pyskii sekä pääministeriksi , että sanelemaan sitä kuka on ja kuka tulee olemaan heidän hallituskumppaninsa. Tosi siinä on "Huutavan ääni korvessa" ja annetut äänet loppupelissä smanlaisen menettelyn kohteeena kuten ennekin.

        "Ja ensi keväänä se on toivottavasti vasemmistoenemmistöinen. Suomen parhaaksi! "
        Toive tuskin toteutuu mutta toivoa on toki kiva , jospa Joulupukki tois äänikontin josta ammentaa. Käy kuitenkin niin , että kun ylityörahat loppuvat lakkoilun tuoksinassa ja ne tehdään vuokratyövoimalla on äänikontissa vuoto ja "Vastamäen" tie ministeiryteen katkennut.

        Tngo "hurmio" soi äänekkäästi V-liitossa mutta tanssijoita puuttuu mutta onnisttuhan se vaikka "tasapari" menetelmällä !!


      • vasemmisto.vaalivoittoon
        Eräs.Pelimanni kirjoitti:

        Tuota kai Puuntakainen juuri tarkoitti ?

        Asoiden ja ilmiöiden atjuaminen ei tunnu olevan vahvimpia puolia juuri Vasemmistoliikkeissä.

        "Olkaamme edelleen monipuoluedemokratia, jota hallitsee kansan valitsema eduskunta."
        Tuohon sopii erinomaisesti se , että 10% puolue pyskii sekä pääministeriksi , että sanelemaan sitä kuka on ja kuka tulee olemaan heidän hallituskumppaninsa. Tosi siinä on "Huutavan ääni korvessa" ja annetut äänet loppupelissä smanlaisen menettelyn kohteeena kuten ennekin.

        "Ja ensi keväänä se on toivottavasti vasemmistoenemmistöinen. Suomen parhaaksi! "
        Toive tuskin toteutuu mutta toivoa on toki kiva , jospa Joulupukki tois äänikontin josta ammentaa. Käy kuitenkin niin , että kun ylityörahat loppuvat lakkoilun tuoksinassa ja ne tehdään vuokratyövoimalla on äänikontissa vuoto ja "Vastamäen" tie ministeiryteen katkennut.

        Tngo "hurmio" soi äänekkäästi V-liitossa mutta tanssijoita puuttuu mutta onnisttuhan se vaikka "tasapari" menetelmällä !!

        Pelimanni soittaa taas toista viulua ja ei vieläkään ymmärrä edes mikä biisi on menossa!

        Vasemmistoliiton kannatus kasvaa kohisten, ja sen suurin aiheuttaja on nykyinen kyykytyshallitus.
        Mitä enemmän työväen kyykytyslakeja laaditaan, sitä enemmän työväki tajuaa oikeistohallituksen olevan vain rikkaan eliitin etujen ajajia, Näin se vaan on ja hyvä niin. Kyykytykselläkin on rajansa ja nyt se on tullut. Sitä saa mitä tilaa ... jopa yleislakkoja ....


      • Lassi.Laskutaitoinen
        vasemmisto.vaalivoittoon kirjoitti:

        Pelimanni soittaa taas toista viulua ja ei vieläkään ymmärrä edes mikä biisi on menossa!

        Vasemmistoliiton kannatus kasvaa kohisten, ja sen suurin aiheuttaja on nykyinen kyykytyshallitus.
        Mitä enemmän työväen kyykytyslakeja laaditaan, sitä enemmän työväki tajuaa oikeistohallituksen olevan vain rikkaan eliitin etujen ajajia, Näin se vaan on ja hyvä niin. Kyykytykselläkin on rajansa ja nyt se on tullut. Sitä saa mitä tilaa ... jopa yleislakkoja ....

        Juu lähes 10 % kohina se on jotakin se !

        Köyhiä ja sorrettuja on siis tuo määrä puolueen riveissä, on siinä kapinaa kerralla !!
        No voittohan se on tuokin jos verrataan 1971 lukemaan 50000 ??


      • vasemmisto.vaalivoittoon
        Lassi.Laskutaitoinen kirjoitti:

        Juu lähes 10 % kohina se on jotakin se !

        Köyhiä ja sorrettuja on siis tuo määrä puolueen riveissä, on siinä kapinaa kerralla !!
        No voittohan se on tuokin jos verrataan 1971 lukemaan 50000 ??

        Olet oikeassa! Tulevaisuus tulee työläisille ja työttömille paremmaksi vain äänestämällä vasemmistopuolueita!


    • Kettukolossaan

      Yksi pn kuitenkin varmaa, nykyhallitus on miljonäärien etujen ajaja.

    • PunainenMoskeija

      Hehhehheh.... viestit poistuu. Voisitteko nyt kertoaviherkommarit mikä on puolueenne tavoite kehitysmaamuslimi kiintiössä ja mikä on linjanne tänne euroopanlaajuisessa kehitysmaamuslimi invaasiossa tulleiden palautuksissa..... eipä taida tulla vastausta..... hehhehheh......

      • persut_mamuttaa

        Persut voisivat itse hoitaa kutsuvieraidensa kotoutuksen ja kustannukset! Eikä vinkua muita korjaamaan omia virheitään!


      • PunainenMoskeija

        Eli siis kannatatte kehitysmaamuslimi kiintiöiden nostoa ja ette halua palauttaa kehitysmaamuslimi invaasiossa tulleita huvipaikaikanhakijoita. Viherkommareiden toiminta jatkuu edelleen samallaisena kuin 1990 alkoikin, otettiin kaikki valehtelijat perheenyhdistämisissä, sitten kun tuli DNA testit ne otettiin ”ottolapsina” jne.... nytriittää kun hävittävät paperinsa niin nämä maahan tunkeutujat kelpaavat ”paperittomina”...... seuraavaksi jos viherkommarit pääsisivät hallitukseen alkaisi näiden ”turvaan” tulleiden perheenyhdistämiset jne..... Ja ei aikaakaan kun meillä on väestöstä 10% kehitysmaamuslimi populaatio Ruotsin malliin joka kasvaa holtittoman lisääntymisen ansiosta vähintään kaksinkertaiseksi jokaisessa sukupolvessa....


      • persut_mamuttaa
        PunainenMoskeija kirjoitti:

        Eli siis kannatatte kehitysmaamuslimi kiintiöiden nostoa ja ette halua palauttaa kehitysmaamuslimi invaasiossa tulleita huvipaikaikanhakijoita. Viherkommareiden toiminta jatkuu edelleen samallaisena kuin 1990 alkoikin, otettiin kaikki valehtelijat perheenyhdistämisissä, sitten kun tuli DNA testit ne otettiin ”ottolapsina” jne.... nytriittää kun hävittävät paperinsa niin nämä maahan tunkeutujat kelpaavat ”paperittomina”...... seuraavaksi jos viherkommarit pääsisivät hallitukseen alkaisi näiden ”turvaan” tulleiden perheenyhdistämiset jne..... Ja ei aikaakaan kun meillä on väestöstä 10% kehitysmaamuslimi populaatio Ruotsin malliin joka kasvaa holtittoman lisääntymisen ansiosta vähintään kaksinkertaiseksi jokaisessa sukupolvessa....

        Aivan!
        Persut voisivat tosiaan itse hoitaa kutsuvieraidensa kotoutuksen ja kustannukset! Eikä vinkua muita korjaamaan omia virheitään!


    • SKDL.ää.ikävä

      Seksuaalivähemmistöjen edustajat eli homot lesbot transut yms. ovat aika varakkaita. Köyhänä elämäni täyttää taistelu leivästä. Ei juuri tule homostelut yms. pervoilut mieleen...

      • Harha-Ahonsisko

        Onko sinulla jokin tilasto seksuaalisuudesta ja varakkuudesta. Laitapa tähän niin tutkitaan..


    • tännekylläsopii

      Suomalaisia ovat maahanmuuttajatkin.

    • Hetkinen nyt. Jokainen meistä on vastuussa siitä mitä suustaan päästää ja tämä menee todellakin liian pitkälle. Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää, ei missään muodossa.

      • Fransiskus.Kafkanos

        Tuohan on kaunista, et ole varmaankaan jäsen ?

        Yleinen käytäntöhän on se , että on olemassa aina yksi ryhmä jonka solvaaminen nimittely ja muukin samantapainen on sallittua. Tuo on tyypillinen kuten nykyinen kaksoisnormi systeemi.
        On asoita joita ei poliittisen korrektisuuden nimissä sovi sanoa eikä kirjoittaa, eikö totta ?

        Kunakin aikana tuo kaksoisnormi kehittyy aikansa kunnes löytyy toinen ryhmä jonka läsnäolo ei esimerkiksi eduskunnassa ole suotavaa, joten lehdistö nostaa sen esille ja yksi edustaja kerrallaan savustetaan ulos niin puolueissa kuin muissakin yhteisöissä. Tuon käytännön kieltäminen kuten apostoli Pietari teki aikoinaan on pyhä velvollisuus !!
        Jos tutkitaan historiaa on "aatteenpalo" pohjustettu aina ja poikkeuksetta tuolla vapaan puheen kahlitsemisella ja rankaisemisella. Olihan aikoinaan Saksassa ja Nliitossa ajatuspoliisi. Lehtitietojen mukaan se vaikuttaan myös nykyisinkin monessa maassa, vai miten ??

        Hassuinta tuossa "vihaisuuspuheessa" on sen epämääräisyys, laissa sitä ei ole määritelty, tutkijat voivat tulkita sen samoin kun vasemmisto väittää "pärstäkerroinlakia" nyt työmarkkinoille kehitettävän ja masinoivat siitä poliittisen spektaakkelin.


      • sairas.oikeistoideologia
        Fransiskus.Kafkanos kirjoitti:

        Tuohan on kaunista, et ole varmaankaan jäsen ?

        Yleinen käytäntöhän on se , että on olemassa aina yksi ryhmä jonka solvaaminen nimittely ja muukin samantapainen on sallittua. Tuo on tyypillinen kuten nykyinen kaksoisnormi systeemi.
        On asoita joita ei poliittisen korrektisuuden nimissä sovi sanoa eikä kirjoittaa, eikö totta ?

        Kunakin aikana tuo kaksoisnormi kehittyy aikansa kunnes löytyy toinen ryhmä jonka läsnäolo ei esimerkiksi eduskunnassa ole suotavaa, joten lehdistö nostaa sen esille ja yksi edustaja kerrallaan savustetaan ulos niin puolueissa kuin muissakin yhteisöissä. Tuon käytännön kieltäminen kuten apostoli Pietari teki aikoinaan on pyhä velvollisuus !!
        Jos tutkitaan historiaa on "aatteenpalo" pohjustettu aina ja poikkeuksetta tuolla vapaan puheen kahlitsemisella ja rankaisemisella. Olihan aikoinaan Saksassa ja Nliitossa ajatuspoliisi. Lehtitietojen mukaan se vaikuttaan myös nykyisinkin monessa maassa, vai miten ??

        Hassuinta tuossa "vihaisuuspuheessa" on sen epämääräisyys, laissa sitä ei ole määritelty, tutkijat voivat tulkita sen samoin kun vasemmisto väittää "pärstäkerroinlakia" nyt työmarkkinoille kehitettävän ja masinoivat siitä poliittisen spektaakkelin.

        Oikeistohallitus on nyt laatimassa lakia, jossa yrittäjille annetaan mahdollisuus potkia työläinen ulos ilman todistettavaa syytä. Vain työnantajan sanaan perustuen.

        Tuollaisen perustuslain vastaisen lakiehdotuksen vastustaminen ei ole vihapuhetta, vaikka sitä yritätkin väittää. Se on sitä demokratian suomaa vapautta, jota ei pidä oikeiston harjoittamalla "vihapuheellakaan" rajoittaa.


    • siltänäyttää

      Punavihreät tekevät Suomen kansalle myyräntyötä ja karhunpalveluksia.

      • vasemmisto.vaalivoittoon

        Punavihreät ovat nimenomaan ainoat Suomen kansan puolustajat! Esimerkiksi:
        - Punavihreät eivät olisi tehneet kiky-leikkauksia, vaan leikanneet suomalaisille vahingollisia yritystukia.
        - Punavihreät eivät olisi kyykyttäneet työttömiä aktiivimalleilla ja karensseilla, vaan luoneet heille työllistymismahdollisuuksia alentamalla esim. pienyritysten verotusta
        - jne.

        Siksi vasemmiston ja vihreiden äänestäminen onkin parasta Suomen tulevaisuudelle!


    • hävettävä.puolue

      Vasemmistoliiton tärkeysjärjestys on maahanmuuttajat, maahanmuuttajat, maahanmuuttajat,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,suomalaiset.

      • SOS-mamutushallitus

        Ja jokaisen maahanmuuttajan on tänne haalinut ... persut kokoomus kepu, persut kokoomus kepu, persut kokoomus kepu , persut kokoomus kepu .... jne.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe