Ihana pinkki Mansu esitellään tällä viikolla :-) Jostain syystä Mansulle ei ole vielä kukaan tehnyt logoa. Pidettäisiinkö leikkimielinen logokisa? Tähän ketjuun voi lähetellä aikaansaannoksiaan. Myös muita Mansu-piirroksia voi laittaa. Tämä ensimmäinen versionikin on ehkä liian raskas yksinkertaiseksi logoksi. Mutta jostainhan se on aloitettava =)
http://oi66.tinypic.com/2h88l84.jpg
Mansu logokisa tai kuvakilpailu
13
285
Vastaukset 13
- Sopii.köyhälle
Mansuidiootti on palannut.
Paljonko Sulle maksetaan lobbaamisestasi?
Kukaan ei ilmaiseksi jaksais jauhaa mitään noin typerää.
Kumpi on maksajana, ratikka-allianssi, vai Tampereen kaupunki?- mä.itken.kanssa
Mullekin tuli tuosta tosi paha mieli!
- Anonyymi
mä.itken.kanssa kirjoitti:
Mullekin tuli tuosta tosi paha mieli!
Sinulla on aina paha olla
- mansumansumansumansu
Mansun hokija on taas lomilla jostain pöpilästä. Toivottavasti ei ole pitkää vapaana.
- kissamainenviivis
Vaaleanpunaisen Pantterin kun saisi tuohon jotenkin vielä mukaan...
- tarvitaan_lääkitys
Montako kertaa olen tuonut julki, että Mansu on erään firman nimi. Sellaista ei siis voi ratikan nimeksi enää laittaa.
- Chilsu.och.Mansu
Ja Alko on saksalainen akselitehdas.
- jikhh
Metso: kirjasto, pörssiyhtiö ja lintu.
Osallistukaapa muutkin Mansu-logokisaan! =)
- Anonyymi
Pyydänkö ylläpitoa poistamaan tämän kirjoittelun, koska täällä selvästi mainostetaan jotain Mansu-nimistä firmaa.
- Anonyymi
Ei näy kuva.
- Anonyymi
Etana logoksi
- Anonyymi
Oliko se tänään hetken aikaa estynyt?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142143
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511290Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861147- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711