Voi kauheaa mikä näky!!!
Ensin kun laskee mäkeä alas nousee pala kurkkuun kun näkee komean lakeusmaiseman.
Mutta..
sitten mikä käyntikortti onkaan hyljätty huoltoasema..zombit enää puuttuu..hyi kauhea..huonoa mainosta Töysälle.Kumoon koko hökötys !!
Töysä, mikä häpeä!
19
2795
Vastaukset
- Hahtöysä
Koko Töysä on juurikin kun se entinen huoltoasema.
Huoltoasema saattaa houkutella pandaturisteja ja sitten se on noloa, kun asema onkin autio. 🐼
- Anonyymi
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Huoltoasema saattaa houkutella pandaturisteja ja sitten se on noloa, kun asema onkin autio. 🐼
onks sielä mitään
- Friend_indeed
Tässä on sinulle rakentava ja mahdollisesti tuottoisa ehdotus. Olet kai pihistänyt tuon tekstipohjan, ja näyt käyttävän sitä korvauksetta eri pitäjissä. Miksi ihmeessä niin?
Olen varma, että vastaavia kohteita löytyy myös vähäväkisen maakuntamme ulkopuolelta. Lainaa ihmeessä naapurista sopivat asusteet ja ryhdy maanlaajuisesti kauppaamaaan konsulttipalveluita. Aina jossakin joku paikallispäällikkö tuntee piston sydämessään, maksaa mukisematta palkkiosi ja ryhtyy kehittämään kotikuntaansa.
Anteeksi, jos et pihistänyt vaan ainoastaan kierrätät omaa työtäsi. - kyläkauppias--
Kyläkauppias ainakin kehuskeli iltapäivälehdessä avoimesti tuhonneensa Töysän
- Anonyymi
Siinä sitä onkin ylpeilemisen aihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sitä onkin ylpeilemisen aihetta.
Mikähän siinä oli taustalla oliko ne Tövet kiusineet
- Anonyymi
Mistä Keskisen katkeruus johtuu? Itse olen nähnyt jonkun jutun, vaan en enää muista mistä oli kyse. Jonkinlainen kosto jollekin se taisi olla?
- hulluhiiri
tapaus oksettaa
- Seuraleikkiseura
TöVe.
- Anonyymi
Veijo Vannesluoma! :D
Vannesluoma voitti seiväshypyn Suomen mestaruuden Porissa 3. heinäkuuta 1983 tuloksella 540. Saman vuoden Helsingin MM-kisoissa Vannesluoma oli paras suomalainen, 14. tuloksella 540. Voittaja Sergei Bubka ylitti 570. Ennätyksensä 555 Vannesluoma hyppäsi Lappeenrannassa 10. heinäkuuta 1983. Tulos uupui silloisesta maailmanennätyksestä 26 senttiä (581, Vladimir Poljakov). Aikuisten maaotteluedustuksia Vannesluomalla on vajaat kymmenen. Hän ylitti ensimmäisenä alle 20-vuotiaana suomalaisena seiväshypyssä 500 Ylivieskassa 17. heinäkuuta 1977 ollessaan vasta 18-vuotias. Aiemman ennätyksen, 495, haltija oli sittemmin formulapiireissä uraa luonut Erkki Mustakari. Kaikkiaan Vannesluoma paransi nuorten Suomen ennätyksiä neljästi ja teki myös uuden Pohjoismaiden ennätyksen 526 Raahessa 19. elokuuta 1978.
- Anonyymi
Menikö jonkun mielestä oikein, että saadaan koronatukea yritykselle, mikä piti jo lopettaa, mutta kun ahneus iski niin otettiin tuet ja ostettiin hieno as. auto?????
- Anonyymi
Ei mennyt, mutta näiltä tarhaajilta voi odottaa tuonkaltaista toimintaa.
- Anonyymi
Eikö kaupungissa ole ympäristölautakunta vai onko sekin jo siirretty maakuntamallin mukaan Seinäjoelle
- Anonyymi
saurakallion autopurkaamo,ruma!
- Anonyymi
Säilyyköhän Töysän terveysasema?
- Anonyymi
Palan tunne kurkussasi johtuu Mazdasi löystyneistä etuiskareista. Alamäki aiheuttaa kyseisen tuntemuksen. Varaa heti aika korjaamolle!
- Anonyymi
Meneekö kyläkauppa nurin? Kovin on hiljaista nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö kyläkauppa nurin? Kovin on hiljaista nykyään.
Ihmisillä ei ole ostovoimaa samaan tapaan kuin muutamia vuosia sitten ja Keskinen on liian suuri vain piipahdusta varten. Voi olla että paikalliset ostavat tarvitsemansa vähemmällä kävelyllä muualta tai tilaavat netistä? Ehkä. Voisiko Keskiselläkin toimia verkkokauppa? Toimisi varmasti jos hinnat olisivat kilpailukykyiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995