Kiinalais/thai-ravintolat Seinäjoella

minnesafkalle

Onkos Seinäjoella muita kiinalaispaikkoja kuin se joka Torikeskuksen kellarissa?

Entäs thaikkupaikat? Lounasravintola Sisko on Hyllykalliolla ja Jonna Food Buffet Kapernaumissa.

20

3176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäsitte

??!!

• Pari ihan jees thai hierontaa on kylällä ja saa niissä vähä iltapalaakin, kaverit kertoo (notti)

• gourmetfyyyyd

eiköhän sinne kauppa sekamelskaan tuu joku suomitaikku safka piste. joskus kun käytte vaasassa siellä on muutama hyvä thai paikka ja kiinalainen,intialainen...marokkolainen...ym...ei pelkkiä puffettia ja grillejä.

• Namnamnam

Citypihan kiinalainen paras.Syö niin paljon kuin jaksat vain 10 euroo.Paljon vaihoehtoja.myös suschipöytä

• Kiinalaista

Matti Visannin kujalla city take away. Aivan ihanaa asiakaspalvelua ja uskomattoman herkullista ja halpaa ruokaa!

• Aasialainen/japanilainen Juku Koulukadulla on minusta erinomainen.

• entinenaqsiakas

Jukussa hyvää ruokaa mutta kassalla kannattaa olla tarkkana yrittävät aina ja joka kerta vedättää ja pyydetty summa ihan hihasta vedetty. Jos ei muuta niin yrittävät veloittaa väkisin sushibuffetin vaikka haluaa vain tavallisen ilman sushia.
      KUITTIA EI ANNETA KOSKAAN eli lakia rikotaan koko ajan!!!

Ja mainoksessa lukee aina että jälkkäriksi suklaata. Ei ole kertaakaan ollut vaan vain pelkkiä lätkäkarkkkeja.

Kerran kun kävin ihmettelin miksi tarjoilijat lapsellisesti osoittelivat minua ja naureskelivat ja tirskuivat lapsellisesti. Huomasin vasta ulkona että paidalleni oli pudonnut ruokaa. Lapsellista touhua. En mene paskapaikkaan enää.

• pettynytvedätyskö

VAROITUS JUKUSTA MYÖS!!!

Menin syömään ja nainen löi summan kassaan ja tyrkytti luottokorttimasiinaa ja käski laittaa pin-koodin. Onneksi vilkaisin summaa ja se oli melkein 36 euroa vaikka olin yksin liikkeellä. Ihmettelin summaa ja kiukkuinen kassatyttö korjasi sitten summaksi 11,90 eli väärin meni edelleen. Lopulta pettynyt tyttö korjasi summan vielä kerran oikeaksi eli 10,90

Ja se on tosiaan totta että siellä luvataan oikein suklaata jälkkäriksi mutta sitä ei ole takuulla ollut koskaan kun pöydässä on vain halpoja sokerisia irtokarkkeja

• Minulta ei ole yritetty veloittaa liikaa ja syön ruokaa, en karkkeja. On siellä joskus Geishaa ollut, mutta milloin, en muista, kun en seuraa sillä silmällä.

• Nossos

Mun miäs tahtoo vaan aina nakit ja muusin, muu ei kelepaa. Oltiinpa ulkomailla tai kotimaas, niin nakit ja muusi pitää löytyä. Ei auta vaikka olis kuinka hiano ravintola, jos ei saa nakit ja muusi, niin lähdetään seuraavaan. Kerran oltiin kreikas, ei saanu mistään muusia, nakkeja onneksi löytyi joka paikasta, miäs söi sitten pelkkiä nakkeja kokp reisun. Ja hoki koko aika että pääsis jo kotia syämähän nakkia ja muusia. Eres pizza ei kelepaa, muusia vaan pitääs olla, ja nakkia. Juamaksi pitää olla maitua, hörppii ruuan kans litran purkin, purkista päin. Kreikas tuli siinäkin ongelmia, kun piti mennä keittiöstä erikseen pyytämään maitua, kun sitä ei tarjolla ollut. Toivat kyllä litran toopin, ja ihmettelivät silmät pyäreenä kun miäs joi litran maitua.

• olikujyhtf

Miähälläsi outo maku.

Kyllähän sen kuuluisi olla lihapullat ja muusi, ja vielä puolukkahilloa, mitä aina syödä. Ei sitä muuta tarvisi elääkseen.

• väntäpåliiten

Pian tulee Ikea.Sitte saa köttbullarnaa muusilla.

• Mitähäkerrommulle

Hä mitähä hä??? Eikö se meekkään vaasalaasille homoolle? Saako siälä palio niitä lihapullia? Eikai siälä oo homoja?

• joojoojoojoo

joo

• Anonyymi

Entisen Raffaelloksen tilassa Kaarretiellä on ollut monta ruokapaikkaa.
      Hot Chef, Lounaspaikka Sisko, monia kiinalaisia ja välillä grillejäkin,

Onko siinä nyt mitään ruokapaikkaa?

• Anonyymi

Kiinalainen on

• Anonyymi

Koska avattu? Viimeksi kun kävin niin paikka oli tyhjänä.
      Minkä niminen?

• Anonyymi

Torikeskuksen kellarissa olleen Shuang Longin entiset omistajat kuulemma avanneet Hyllykalliolla mutta huonosti osaavat mainostaa.

• Anonyymi

kumma aina kun tällä palstalla puhutaan ulkomaalais rafloista on kusetettu rahassa ja tullu ripuli...mä en ihan jaksa uskoa näihin. se taitaa olla sitä samaa mitä kuulee läpi joka huoltoaseman...sitä haukutaan joka ei ole paikalla. sitä on seinäjoki. toinen mistä kumpuaa se epäluulo että kaikki vaasalaiset ja lapualaiset on homoja? onko se siitä että ne tulee viemään teidän naiset? yrittäkää edes pitää ne itse..rakastakaa vähemmän muita asioita ei tarvii naisten pettää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kumma aina kun tällä palstalla puhutaan ulkomaalais rafloista on kusetettu rahassa ja tullu ripuli...mä en ihan jaksa uskoa näihin. se taitaa olla sitä samaa mitä kuulee läpi joka huoltoaseman...sitä haukutaan joka ei ole paikalla. sitä on seinäjoki. toinen mistä kumpuaa se epäluulo että kaikki vaasalaiset ja lapualaiset on homoja? onko se siitä että ne tulee viemään teidän naiset? yrittäkää edes pitää ne itse..rakastakaa vähemmän muita asioita ei tarvii naisten pettää

Ei Vaasalaiset ja Lapualaiset ymmärrä naisten päälle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      19
      2635
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1291
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      947
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      925
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      871
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      842
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      795
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      165
      766
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe