Kuka mestasi koiranpennun?

liveordead

Viittaan nyt Iltalehden uutiseen, jossa koiranpentu löytyi maaseudulta päättömänä. Pennun omistajaa ennen tilalla oli ollut kenneli ja naapuri kuulemma kuulu koiravihaaja.

Tekisi mieli käydä tuota naapuria tervehtimässä.

18

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomiisinnimi

      Minäkin kaipaisin koiranvihaajasta lusätietoo. Ja vurheen tehneen poliisin nimen

      • poliisi.on

        Myös tutkinnanjohtaja oli tuossa mukana. En tiedä onko sama Markku Lylykangas, joka nyt heräsi tutkimaan asiaa kun siitä nostettiin mediakohu.


      • Reksa1234
        poliisi.on kirjoitti:

        Myös tutkinnanjohtaja oli tuossa mukana. En tiedä onko sama Markku Lylykangas, joka nyt heräsi tutkimaan asiaa kun siitä nostettiin mediakohu.

        Ennen Lylykangasta oli Inkeröinen


    • Sensuuriiski

      Mihin caprin puukotus aihe katosi?

    • totuustuleejulki

      Varmaan paikkkakuntalaisilla olisi tietoa / vinkkejä tästä koiranvihaaja naapurista ?

    • hmmmmmmmmmmmm

      tuskin kaukana asuu , jos on pentu karannut, tappanut sen ja käynyt viemässä omistajan tontille raadon, eli tietää missä pentu asuu. muutama sata metriä ... ketä siellä on tuollaisia k-päitä ?

      • 12w3e4567

        hKmmmmmmmmmmm. Oiskohan siinä punaisessa mökissä pellomtakana.Kumma jollei paikallinen poliisi tied'ä


    • sairaita.ovat

      Oliko muslimit asialla, nehän vihaa koiria?

      • pilkunväli

        sairaita,ovat.Sairas todellakin ,mutta tuskin naapureista yksikään musliimi.Lehden kuvasta päätellen ei Nurmijärven keskusta ole kyseessä tapahtuma paikkana.


    • etsiväkandi

      Iltalehdessä arveltiin perunakuokan voivan olla surma-ase. Onko siinä lähellä omakotitalo, jossa perunamaa vai oliko hullu ottanut se mukaan vartavasten?

      • olikoomahevonen

        Perunakuokka vai kavio?


    • texwiller

      Syyllinen vaikuttaa selvästi olevan se koiravihaaja.
      Missä on mustanaamio?

    • texwiller

      En päästäisi muita koiria,hevosia enkä lapsia enää pihalle ilman valvontaa ja vanhempien kannattaisi hankkia sähkölamauttimet, sekä hälytysjärjestelmä ja kunnolliset lukitukset taloon, ettei kukaan pääse murtautumaan sinne ja tekemään tihutöitä.

    • silmänkaivaja

      Käykää paikalliset nyt sen koiravihaajan juttusilla ja antakaa sellainen löylytys ettei kävele omilla jaloillaan enään koskaan. Meillä pohjoisessa tuollaisille löytyy aina miesjoukko joka antaa oikeutta mulkuille.

    • miettikääpä

      Kuinka sattumalta perheen isi lähti "asioille" lauantai-iltana juuri teon aikana? Miksi perheen vahtikoirat eivät reagoineet lainkaan? Oliko koiranpennussa pikkuvikaa ja vakuutusrahat kiinnosti?

      • olikosusiomakoira

        Itse pohtinut tuota samaa. En minäkään jättäisi pariksi tunniksi 3 kk:n ikäistä pentua yksin pihalle ilman valvontaa.


    • hohhoijjaaaa

      Ei muuta kuin tuosta pervo naapurista vinkkiä ...

    • vjgk

      nimetön todistaja: "naapuri kuulu siitä ettei tykkää koirista".
      tuomari: "todettu syylliseksi lain mukaan"
      sivullinen: "minkä lain"
      Jumala:"ihmisen lain"

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe