Hulluus ja tyhmyys ja Populismi.

Kommentti: Massiivisen Airisto-operaation sotilaallinen pihvi on tässä.
kuka ehtii Ahvenanmaalle ensin.

Tässä asiassa on samaa pask*** kun yritetään manipuloida ihmisiä. Tämä tarkoittaa,
että suomessa ja euroopan unionissa ei olisi minkäänlaista järjestäytynyt
puolustujärjestelmää tai minkäänlaista sotilastiedustelua. Ensin oli väylä hankkeet ja
sun muut. Toki asiasta voidaan sopia myös ruotsin kanssa ja euroopan puolustusyhteistyössä.

Mikä tämän tarkoitus on ?
Minkä vuoksi Ilta-sanoma ja ennen kaikkea Ilta-lehti pomminttaa ihmisiä tällaisella Paskal**.
Minä muistan, kun Japanissa oli se ydinonnettomuus, niin Turussa ostettiin Jodi tapletteja.
Sitten oli se Lintu-influenssa rokotus, jota kirjoittaja ei hakenut. Mikä tämä vouhotus on ?

Lintu-influenssa oli ja se tauti sai sitten vastustuskykyä ja se häipyi sitten. Yksi hulluus oli
Muumi-muki ja nyt niitä kait myydään netissä jo 5 - 60 euroa ja silloin, kuin hullut.
Siis Tehän olette oikeasti idiootteja ??

Ei myöskään ole ihme, että Populismi ja vielä EU:n vastainen populismi on kukoistanut ?
Eikö edes perus talousajatteluun riitä aivoja ajattelemaan niitä asioita mitä pitää ajatella?
Älkää lähtekö sieltä välistä liikkeelle ja väärään ajatteluun. Ensimmäinen lähtökohta on
se, että ymmärrätte mitä raha on ja miten sitä arvostetaan. Raha ei ole sellainen asia, kuin
stabiili, siis tasa-painoinen. Se on kaikkea muuta, kuin Stabiili. Eli se raha mikä sinulla on
kädessä ja sinä seisot sitten, niin kuin H-Aukinen ja SUU-auki ja kysyy miksi minä nyt en
saa vitosella vaikka voirasiaa tai maitopurkkia.

Ei ne puhu Teille näistä asioista mitä minä Teille kerron, ehkä moni ei edes ymmärrä ja silti
hänellä on äänioikeus. Eikö ole vastuutonta äänestää jos ei edes tiedä mitä ja miksi äänestää ?

Minusta se on edesvastuutonta tuollainen Populismi jos siinä ei kerrota totuutta siitä mitä
sitten seuraa. Te nyt näette Britanniassa mitä Brexit saa aikaan ihmisten elämään. Kyllä Te
ymmärrätte, että jos talousviisaat ja Pankit ja sijoitusalan asiantuntijat kertovat asioita.
Niin, ei niitä voi vähätellä ja sanoa, että ne on EU:n eliittiä ja suvakkeja ja sun muuta. Silloin,
kun puhutaan asiaa ja todellisia tapahtumia ja seurauksia voi tilanteet sitten saada tämän
lopputuloksen, kuin Britit tulevat nyt saamaan. ( Pidä naama kiinni valehtelija ja se varmasti
tulee selville puolen vuoden kuluessa ja voin taata, että niitä ei enään näy tällä palstalla.
Muistakaa tämä ! )

Minulle Tuttava kertoi, että Britit äänesti Brexitin Maahanmuuttajien vuoksi. Voiko koko
talouden tuhota pelkällä maahanmuuttajalla ? Täytyy ottaa huomioon tosiasia, että Saksan
väkiluvusta liki 40% on maahanmuuttajia ja maa on euroopan vaurain ja rikkain maa.
Minä heitän toisen kysymyksen: Miten tällainen maa kuin suomivoi olla näin köyhä ?
Suomessa on 5,5 miljoonaa ihmistä ja maa on 1200 kilomertiä pitkä ja noin 800 leveä.
Maassa on mittaamattomat luonnonvarat. Ajatelkaa vaikka tukkipuun kiintokuutio hintaa.
Yksi puu maksaa noin 100 euroa. Ajatelkaa rautamalmi ja kulta ja teollisuumineraali
varantoja ja kaikkea mitä maasta voidaan hyödyntää. Lisäksi EU:n kautta voidaan vaatia,
vielä toista käsivartta takaisin Venäjältä, samoilla ehdoilla, kuin viro ja muut on saaneet
itsenäisyyden.
'
Miksi kaikki puolueet vertaavat itseään kommunisti-persuihin ?
Syy siihen on yksinkertainen, koska se on kaiken tyhmyyden ja yksinkertaisuuden objekti.
On helppo korostaa itseään tällaiseen puolueeseen, millä ei ole mitään järjellistä vastausta.
Tähän on helppo rakentaa perus-kommunistin päälle omaa puolueohjelmaa. Tämä on teema
seuraavissa eduskuntavaaleissa. Liike Nyt vain saattaa viedä koko potin sen rakentavuuden
vuoksi. Tämä on kuin kaupan tapa markkinoida ja myydä Persuja käyttäen. Helppo myydä
halvemmalla ja parempilaatuista tuotetta.

Tämä on hyvä kirjoitus, kun mietit alusta asti tätä Turun saariston juttua myös ja siitä
kehitettyä aihetta ja populismia... Turun jutun on myös KRP-kieltänyt useasti. Maan
ostorajoitukset ovat hintaa alentavia tekijöitä ja luovat epävarmuutta kauppaan ja se
vaikuttaa maan ja kiinteistöjen arvoon alentavasti. Nyt jo Maaseudun taloja myydään
alle 10 000 euroa... Sitten vielä kurjemmaksi ilman ostajia.

1

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qåaäzm

      Kyllä voi koko talouden tuhota matuilla. Siihen riittänee muutama satatuhatta elätettävää, puhumattakaan miljoonista, käteisen miljoonista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe