Löytyisikö 26 vuotiaalle miehelle vähintään 40vuotiasta luotettavaa naista joka tahtoisi masturboida yhdessä tai katsella vieressä kun nuorimies masturboi ja yrittää pitkittää, auttaakin saa jos siltä tuntuu ja autan tietenkin takaisin, olen normaali vartaloinen tai siitä seuraava, eikä ole ollut ongelmaa naisten kanssa mutta olisi hienoa löytää vanhempaa nais seuraa. Ehkä jopa parikin iäkkäämpää naista olisi mukava katselemassa.
Tahtoisin masturboida vanhemman naisen edessä
12
938
Vastaukset
Mää tahtoisin harrastaa seksiä vanhemman naisen kanssa. 😊
- mhoitsu
Haluaisin itse kokeilla myös. 25 v mies
- Tommi889
Himotäti kirjoitti:
Kiinnostaisi katsella!!!!
Pistä viestii nii pidetään hauskaa
[email protected] - tuhmamies-69
Himotäti kirjoitti:
himotäti ja muutkin naiset jotka haluatte katsella, lisätkää skypeenne tuhmamies-69
- iwantwankandshow
Himotäti kirjoitti:
Mistã pãin olet? T.m 34v 190/93/20cm paksu...
Ota yht. Abcdeh481 @gmail.com
- hehehehe
Asia on vaan niin, ettei sellaisen vanhemman naisen ajaukset kohtaa nuoremman miehen aivoitusten kanssa.
- tuhmamies-69
Himotäti ja muutkin naiset, jos haluatte katsella niin lisätkää skypeenne tuhmamies-69
Määkin haluaisin nuorta miestä, mut aina ei saa mitä haluu
- Kik_Kiimanekolli
Mistäpäin oot? Täällä ois 21v jätkä seuraa vailla espoosta ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä761454Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2511358Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551132Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65784
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657