Minulla nostettiin Citalopramin annostusta pari päivää sitten 20stä 30een mg. Nyt mieliala on ahdistunut ja aaltoilee niin että välillä tulee muutamien sekuntien ajaksi hyvä olo. Olen joutunut turvautumaan Opamoxiin.
Kuinka kauan tälläisessä voi kestää?
Citalopramin nosto-oireet, kauanko kestää???
8
708
Vastaukset
- Lääkeherkkä
Eikö kellään kokemusta D:
- r6h9oot68h
Sitalopraami on stimulantti. Mitä muuta odotit?
Kestää niin kauan, että aivot tylsistyvät eivätkä enää reagoi normaalilla tavalla. - Orionorion
Yleensä itsellä oireet ovat kestäneet korkeintaan viikon kun annosta on nostettu.
Itselläni käytössä citalopram orion 40mg.- Lääkeherkkä
Okei, kiitos paljon vastauksesta. Nyt kuudes päivä menossa. Vielä ei tunnu helpottavan.
- Mikäsnoinahistaa
No huh. kauhean isoja annoksia teillä. Eikös pienempi annos toimi ahdistukseen?
- sdgsgsd
Itsellä ei tullut mitään aloitusoireita, ensin 20mg, sitten suoraan 40mg. Nuo henkiset oireet on hankalia yhdistää lääkkeeseen, vaikea sanoa johtuuko lääkkeestä. Jos mielialaoireet on syy miksi käyttää lääkettä. voihan hyvin olla että ne tulisi ilmankin lääkettä. Mutta 1-2kk kestää ennen kuin täysi teho tulee joten kannattaa sen ajan ainakin sinnitellä. Itsellä vasta 2kk jälkeen alkoi huomaamaan parannusta masennukseen/ahdistukseen.
- Lääkeherkkä
Kyllä mä yhdistän ahdistuksen lääkkeen nostoon, koska ahdistus alkoi vasta silloin. Syön lääkettä masennukseen.
Nyt on 7. päivä menossa ja ahdistus lievittynyt huomattavasti. Eiköhän tämä pian tästä :) - Tyytyväinenmies
Minä hullu söin 100 mg per päivä!
Ei mitään tehoa mielialaan.
Ainoastaan k*rpä seisoi kuin rautakanki.
Toki naisystäväni oli mielissään.
No en minä masentuneena jaksanut jatkuvasti n*ssia.
Meinasi mennä loputkin hermot.
Nyt käytän vain mäkikuismauutetta ja olo on tyydyttävä.
K*rpäkin on saanut ansaitun levon.
Eli en suosittele muita kuin luontaistuotteita!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256