Minulla nostettiin Citalopramin annostusta pari päivää sitten 20stä 30een mg. Nyt mieliala on ahdistunut ja aaltoilee niin että välillä tulee muutamien sekuntien ajaksi hyvä olo. Olen joutunut turvautumaan Opamoxiin.
Kuinka kauan tälläisessä voi kestää?
Citalopramin nosto-oireet, kauanko kestää???
8
687
Vastaukset
- Lääkeherkkä
Eikö kellään kokemusta D:
- r6h9oot68h
Sitalopraami on stimulantti. Mitä muuta odotit?
Kestää niin kauan, että aivot tylsistyvät eivätkä enää reagoi normaalilla tavalla. - Orionorion
Yleensä itsellä oireet ovat kestäneet korkeintaan viikon kun annosta on nostettu.
Itselläni käytössä citalopram orion 40mg.- Lääkeherkkä
Okei, kiitos paljon vastauksesta. Nyt kuudes päivä menossa. Vielä ei tunnu helpottavan.
- Mikäsnoinahistaa
No huh. kauhean isoja annoksia teillä. Eikös pienempi annos toimi ahdistukseen?
- sdgsgsd
Itsellä ei tullut mitään aloitusoireita, ensin 20mg, sitten suoraan 40mg. Nuo henkiset oireet on hankalia yhdistää lääkkeeseen, vaikea sanoa johtuuko lääkkeestä. Jos mielialaoireet on syy miksi käyttää lääkettä. voihan hyvin olla että ne tulisi ilmankin lääkettä. Mutta 1-2kk kestää ennen kuin täysi teho tulee joten kannattaa sen ajan ainakin sinnitellä. Itsellä vasta 2kk jälkeen alkoi huomaamaan parannusta masennukseen/ahdistukseen.
- Lääkeherkkä
Kyllä mä yhdistän ahdistuksen lääkkeen nostoon, koska ahdistus alkoi vasta silloin. Syön lääkettä masennukseen.
Nyt on 7. päivä menossa ja ahdistus lievittynyt huomattavasti. Eiköhän tämä pian tästä :) - Tyytyväinenmies
Minä hullu söin 100 mg per päivä!
Ei mitään tehoa mielialaan.
Ainoastaan k*rpä seisoi kuin rautakanki.
Toki naisystäväni oli mielissään.
No en minä masentuneena jaksanut jatkuvasti n*ssia.
Meinasi mennä loputkin hermot.
Nyt käytän vain mäkikuismauutetta ja olo on tyydyttävä.
K*rpäkin on saanut ansaitun levon.
Eli en suosittele muita kuin luontaistuotteita!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399