,kiinteistö ja maakaupalla, mutta Suomalaiset haluaakin Niinistöjen avulla sotaa , Lapuanliikkeen keinoin !? Ei muuta kuin kirkon kellot jo soimaan !?
Airiston Helmikö yritti pelastaa Suomen turismille
7
210
Vastaukset
- Abrahamm
Suomen johto ja mediat taas tuomitsi Venäjän, vastaavien rikkomusten tuomitsemisesta !?
Rytin Kominter sopimus se edelleen voimassa meillä, rotuoppinakin !? - Abrahamm
Suomen natseille kiinteistö rakentaminen ja bisnes on vakoilua, olisi jo aika kysyä Paraisten kunnalta missä mennään !? Henkisesti sairaille riittää Venäjä sana, tai Venäläis taustainen niin näkee punaista !?
- Abrahamm
Rohkeita yrittäjiä, olispa Suomalaisiakin Praisten kunnalle !?
Thorvalds ärsytti venäläisiä Nato puheillaan. Sotilasstrateginen riskipiste on nyt rannikko ja Dragsvik. Venäjä tähtää ennenkaikkea Ahvenanmaan valtaamiseen.
Demilitarointisopimuksessa ei ole Venäjän valtion hyväksyntää!- Abrahamm
Ai Maltalainen rahanpiilottajako tekisi Venäjälle vakoilutöitä, kiinteistö bisneksen lisäksi, voi teitä vainoharhaisia !?
Sitten puolet Suomalaisistakin upottaa Yhdysvaltain hyväksi varojaan,pesemälläkö !? Abrahamm kirjoitti:
Ai Maltalainen rahanpiilottajako tekisi Venäjälle vakoilutöitä, kiinteistö bisneksen lisäksi, voi teitä vainoharhaisia !?
Sitten puolet Suomalaisistakin upottaa Yhdysvaltain hyväksi varojaan,pesemälläkö !?RKP on toiminut taitamattomasti puolustus- ja ulkopolitiikassa. Tietysti sisäpolitiikassa RKP on jäänyt ulkokehälle eikä saa Vaasaan päivystystä-
Älä viitsi provosoida näitä sekopäitä Abraham.
Näimme jo, kuinka Räikkös-Sanomat sen teki jo ( ja vaikeni pian, kun huomasi virheensä )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329