tämän aamun tilanne, 32,8 miljoonaa dag coinia myynnissä, viikkoihin ei yhtä ainutta ostotilausta, jonka kyllä ymmärtää, kukaan ei halua mielikuvitus kolikkoa joka perustuu excel taulukkolaskentaohjelmaan ostaa... Ja toisaalta tämä on selvä merkki, että kuolonkorahtelut on alkaneet eikä pyramidiin virtaa rahaa sisään. One coin klooni on tullut tiensä päähän, ja hyvä niin.
dag coin huijaus
5
461
Vastaukset
- thistimeisreal
Mitäs massikeisari ja kiinteistömoguli "shitcoin" alias "ota-asiasta-selvää" tähän faktaan?? Näyttää paygetykin saaneen mullistavat 6692 "aktiivista käyttäjää", mitä lienee tarkoittaakaan...
- thistimeisreal
Tilanne on muuttunut viikossa siten, että nyt sisäisessä "pörssissä" myynnissä olevien kolikkojen määrä on 48 000 000, ostotilausten osalta tilanne ei tietenkään ole muuttunut, eli ei yhtään ostotilausta, kukaan ei halua ostaa.
- thistimeisreal
Wau, nyt ovat "nerot" nilsin ja wallun johdolla (ja kokaiinin voimalla) keksineet, että nostetaan dag coinin arvoa nyt se on peräti 0,1€ ja sisäisessä pörssissä 66 miljoonaa kolikkoa myynnissä, edelleenkään ei yhtään halukasta ostajaa...
Kiinteistöpohatan, massikeisari "shitcoin" alias "ota-asiasta-selvää" kommenttia kaivattaisiin. Kyllä taas parjataan REHELLISTÄ koinia! Aplekin oli AUTO TALLISSA eikä ROOMAAKAAN rakennettu päivässä.
Ostajat opiskelevat edelleen KOULUTUSTA ja sen ansiosta he TIETÄVÄT ettei vielä kannata ostaa.
Koinin arvon nousu on TODISTE siitä että dagcoin on onecoinin ohella mullistava INFLAATIO VAPAA valuutta!- thistimeisreal
Kiinteistöpohatan, massikeisari "shitcoin" alias "ota-asiasta-selvää" kommenttia kaivattaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070