"Pyhäjoelle ydinvoimalaa suunnittelevan Fennovoiman johdossa käy puhuri.
Kalevan mukaan yhtiössä on vaihtumassa ainakin viestintäjohtaja, tekniikkajohtaja sekä ydintekniikka-asiantuntija.
Fennovoiman henkilöstöjohtaja Eija Salo myöntää, että vaihtuvutta on. Hänen mukaansa kyse ei kuitenkaan ole aivovuodosta, vaan luonnollisesta vaihtuvuudesta."
Minä en jaksa uskoa aivovuotoihin ydinvoimatoimijoilla.
Vielä elää toivo siitä, että Fennovoiman ydinjätetuotantolaitos, joita myös ydinvoimaloiksi kutsutaan, kuolee omaan mahdottomuuteensa.
Fennovoimassa avainhenkilöitä katoaa
2
99
Vastaukset
- ei.jämähdä.paikoilleen
Eikö johtajaura vaadi tehtävien ja työpaikkojen vaihtoa muutaman vuoden välein. Kaikilla aloilla johtajakiertoa, mikä on normaalia, mikäli aikoo edetä uralla.
"ei.jämähdä.paikoilleen
28.9.2018 15:32
Eikö johtajaura vaadi tehtävien ja työpaikkojen vaihtoa muutaman vuoden välein. Kaikilla aloilla johtajakiertoa, mikä on normaalia, mikäli aikoo edetä uralla.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15417442/fennovoimassa-avainhenkiloita-katoaa#comment-95115068
Juu, mutta että ydinvoimtoimijoilla tapahtuisi aivovuotoa .... todella hupaisa juttu :)
Viite:
https://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/energia/kaleva-avainhenkiloita-karkaa-fennovoimasta-henkilostojohtaja-kiistaa-aivovuodon-6742869
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1772269- 1211951
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791502- 1611419
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1811409- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591188
- 1201098