Kaikki uskovaiset menevät kirkkoon.
asuuko jumala kirkossa
8
196
Vastaukset
- 12____13
"Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei
asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken".
Ap. 17:24-25- ilmestysmaja
Mitä te sitten kirkossa teette.
- nksg
ilmestysmaja kirjoitti:
Mitä te sitten kirkossa teette.
No hei, miten papit saisivat otteensa pidettyä seurakuntalaisten mielistä jolleivat ne tule 'sanankuuloon'?
Itse olen ainaa ihmetellyt kunka on mahdollista, ettei tuo universumin luonut pysty kommunikoimaan suoraan ihmisille, vaan tarvitsee avukseen jotain pappisjoukkuetta.
Vai olisiko niin, että papit ovat vaan keksineet itselleen todella mukavan hillotolpan;-DDD nksg kirjoitti:
No hei, miten papit saisivat otteensa pidettyä seurakuntalaisten mielistä jolleivat ne tule 'sanankuuloon'?
Itse olen ainaa ihmetellyt kunka on mahdollista, ettei tuo universumin luonut pysty kommunikoimaan suoraan ihmisille, vaan tarvitsee avukseen jotain pappisjoukkuetta.
Vai olisiko niin, että papit ovat vaan keksineet itselleen todella mukavan hillotolpan;-DDD"Vai olisiko niin, että papit ovat vaan keksineet itselleen todella mukavan hillotolpan;-DDD "
Katoliset ovat keksineet myös spermatolpan.
- Eikiitosjeesush
Arvatkaas kuka: "Kun kuljit läpi herran huoneen, niin näitkö siellä yhtään jumalaa...."
- Eikiitosjeesus
J. Leskinen:
No, nyt kun kuljit läpi Herran huoneen
Sä näitkö siellä yhtään jumalaa?
Ja mitä oppi-isät tuntui juoneen
Kun kärsi ehtoollista humalaa?
On siellä muumioiden vuosikerta
Joilla sädekehä päätä kiristää
Ja vaikka hartain mielin joitkin verta
Ei sieluas' se voinut piristää
Ne veivät sinut pyhään labyrinttiin
Ja lupasivat onnen taivaisen
Ne aarteitansa kokosivat vinttiin
Taa kirjurinsa ilmavaivaisen
Sait Raamatusta jäsenkirjatiedon
Ja loitsut kaikki opit hokemaan
Ne järjestivät herätyksen miedon
Vaan itse et sitä päässyt kokemaan
On kiirastuleen monet ehkä kuolleet
Sä tulit pois ja opit toki sen
On luita vain jo kauan tuulet nuolleet
Mitä muuta sait kuin nenän nokisen?
Yli virran uit ja lensit pois niin lujaa
Sen taisitkin sä vihdoin käsittää:
Ei vapahtajaa, ei, vaan vapautujaa
Ei pyhittää, vaan elää elämää
Aamenelle aamen
- Kirjakääröt
Ps.115:16 Biblia (1776) Taivasten taivaat ovat Herran, mutta maan on hän ihmisten lapsille antanut.
- ihmisenkääröt
Lentokoneet on taivaan ja avaruudessa voi matkata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112