Koivula ei hyväksy omia käsityksiään?

Aito avioliitto yhdistyksen puheenjohtaja on saanut äänensä kuuluviin omassa paikallislehdessään Mäntsälän uutisissa.
Mäntsälän uutiset haastatteli Koivulaa eduskuntavaaliehdokkuuden johdosta

Mäntsälän uutiset kirjoittaa mm.
"Koivulan käsityksen mukaan sukupuolia on kaksi, tyttö ja poika tai mies ja nainen. Niin sanottuja välimalleja ei sukupuolissa ole olemassa."
ttps://www.mantsalanuutiset.fi/artikkeli/706999-kristittyjen-sanavapaus-koivulan-huolena

Koivula on kuitenkin US-blogissa näreissään tuosta tekstistä:
"Lehdestä luin eilen: Koivulan käsityksen mukaan sukupuolia on kaksi.. Ihanko Koivulan käsitys?"
ttp://susannakoivula.puheenvuoro.uusisuomi.fi/261634-realiteetit-ylittava-yksilollisyyden-ylistys

Koivula olisi kai odottanut, ettei sitä pidetä pelkästään hänen mielipiteenään, vaan yleisenä mielipiteenä, tai jopa asiantuntijoiden mielipiteenä

Eihän tästä ole kuin pari viikkoa kun Koivula antoi haastattelun Ylelle.
Kun Yle julkaisi haastattelun, niin silloin Koivula vaati oikaisupyyntöä.
Yle sitten muutti yhden sanan jutustaan, mutta se ei vaikuttanut yhtään sanottuun asiaan ja siitäkin hän oli näreissään US-blogissa.

Ihme homma kun tyrkyttää haastatteluja medioille, mutta ei sitten itse kestä niitä lukea tai median olisi pitänyt verhota hänen mielipiteensä suuren joukon tai asiantuntijoiden mielipiteiksi.

Toivotaan kuitenkin että Koivula rikkoo eduskuntavaaleissa edellisen kerran äänimääränsä, joka oli 258.

34

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänet.tiedetään

Jumala ei päästä Koivulaa eduskuntaan ja se on varmaa.

• öhöhöm

Kuinka äänestäjät voisivat hyväksyä hänen käsityksensä, kun hän ei itsekään hyväksy käsityksiään?

• Koivula on ensimmäinen huomaamani henkilö, joka ei hyväksy omia käsityksiään.
        Kahdessa median haastattelussa asia todettu.

Todellisuudessa Koivula olisi halunnut, että ne tulisivat lehteen jonain yleisinä asiantuntijakäsityksinä, tai yleisinä hyväksyttyinä tosiasioina.

• Pe.ku kirjoitti:

Koivula on ensimmäinen huomaamani henkilö, joka ei hyväksy omia käsityksiään.
        Kahdessa median haastattelussa asia todettu.

Todellisuudessa Koivula olisi halunnut, että ne tulisivat lehteen jonain yleisinä asiantuntijakäsityksinä, tai yleisinä hyväksyttyinä tosiasioina.

VAikkei hän mikään asiantuntija edes ole.

• mummomuori kirjoitti:

VAikkei hän mikään asiantuntija edes ole.

Koivula tosiaan on vain yksittäinen eksyksissä oleva henkilö, mutta haluaisi mielipiteensä ilmaistavan jonain tieteellisesti totena asiana.

• Pe.ku kirjoitti:

Koivula tosiaan on vain yksittäinen eksyksissä oleva henkilö, mutta haluaisi mielipiteensä ilmaistavan jonain tieteellisesti totena asiana.

Raamatussa ilmenevä Pyhän Hengen voima saattaa saada aitouskovan ymmärtämään olevansa jotain enemmän kuin kyseistä voimaa nauttimattomat ihmiset, semminkin jos uskovalla on narsistinen persoonalllisuushäiriö. En tietenkään tiedä onko Koivulalla sellainen, mutta hän tuntuu ainakin näkevän vaivaa jotta siltä näyttäisi.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Raamatussa ilmenevä Pyhän Hengen voima saattaa saada aitouskovan ymmärtämään olevansa jotain enemmän kuin kyseistä voimaa nauttimattomat ihmiset, semminkin jos uskovalla on narsistinen persoonalllisuushäiriö. En tietenkään tiedä onko Koivulalla sellainen, mutta hän tuntuu ainakin näkevän vaivaa jotta siltä näyttäisi.

Jospa voimakas jumalusko aiheuttaa saman kuin alkoholismi eli osa ihmisistä alkaa käyttäytyä narsistisesti. Eli addiktio kuin addiktio, niin riittävän voimakas addiktio valtaa ihmisen tarvehierarkiassa kärkipaikan heti hengittämisen jälkeen. En tiedä, mutta ehkä.

ps monestihan se addiktio on uskoon tulossa vain vaihtunut toiseen addiktioon

• qwertyilija kirjoitti:

Jospa voimakas jumalusko aiheuttaa saman kuin alkoholismi eli osa ihmisistä alkaa käyttäytyä narsistisesti. Eli addiktio kuin addiktio, niin riittävän voimakas addiktio valtaa ihmisen tarvehierarkiassa kärkipaikan heti hengittämisen jälkeen. En tiedä, mutta ehkä.

ps monestihan se addiktio on uskoon tulossa vain vaihtunut toiseen addiktioon

Ei kuulosta yhtään mahdottomalta.

Ei kuulosta yhtään mahdottomalta.

"ps monestihan se addiktio on uskoon tulossa vain vaihtunut toiseen addiktioon "

Helluntailaiset ja muut äärilaitalaiset kehuskelevat kääntämillään ihmisillä päihde- ja huumeriippuvuuden tai rikollisuuden vaihtuneen uskoon, mutta on paljon esimerkkejä, että heillä on edellä mainittujen lisäksi usko paheenaan, eli yksi uusi pahe entisten lisäksi.

• Sukupuoli määräytyy sen mukaan, onko sikiönkehityksessä mukana testosteronia vai ei. Jos ei ole, syntyy tyttö, jos on, syntyy poika. Testosteroni on sikiönkehityksessä induktioaine, joka määrää kumpi sukupuoli kehittyy.

Testosteronin erityksen laukaisee yleensä miehen Y-kromosomi, joka täytyy olla sikiöllä. Joskus tapahtuu virhe, jolloin Y-kromosomista huolimatta testosteronin eritys ei ala ja syntyykin tyttö. On syntynyt monta tragediaa, jolloin naisurheilijalla onkin havaittu mieskromosomisto.

Sukupuolielimet ovat parilliset. Joissakin harvinaisissa tapauksissa testosteronin eritys on alkanut toisella puolella, on syntynyt pojan elimet. Toisella puolen ei ole alkanut, ja on syntynyt tytön elimet. Lienee asiatonta sanoa, että tällainen ihminen ei olisi jotakin väliltä. Puhe, että sukupuolia olisi vain kaksi, ei ole biologian mukaista.

Ideologinen keskustelu koskee pääasiassa tapauksia, joissa ihminen tuntee olevansa toista sukupuolta kuin ilmiasu. Ideologinen keskustelu on molemmilla puolilla loputonta hössötystä, jossa kielellisistä seikoista yritetään tehdä konkreettisia. Luonto etenee aivan välittämättä, miten kielellisesti määrittelemme jotakin tai olemme määrittelemättä.

• Ihmiset tuntevat paljonkin asioita mutta ne eivät ole todennettavissa🤓
        Sukupuoli on helposti todennettavissa.

• usko.vainen kirjoitti:

Ihmiset tuntevat paljonkin asioita mutta ne eivät ole todennettavissa🤓

Kumpi se siis on, jos vehkeitä on sekä mieheltä että naiselta?

Pahoittelen että olen sanonut että ei ole kuviteltavissa työtä johon lahjasi viittaisivat. Onhan se: vastasyntyneitten sukupuolen todentaminen. Paljon matkustelua, ajokortti hankittava ja auto.

• tarkemmat-ohjeet
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Pahoittelen että olen sanonut että ei ole kuviteltavissa työtä johon lahjasi viittaisivat. Onhan se: vastasyntyneitten sukupuolen todentaminen. Paljon matkustelua, ajokortti hankittava ja auto.

Autolla on syytä ajaa sitten ikkunat kiinni sateella, ettei näppituntumalla vastasyntyneiden sukupuolta arvioiva vain saa pedofiilin mainetta ja joudu linnakundien elämänkouluun suvaitsevaisuuskasvatukseen.

• >Osaatko "usko.vainen" perustellusti vastata onko ylläolevassa jotain joka ei pidä paikkaansa?

No ei varmasti osaa, mutta hänen RepeRuutikallo3.0-sketsihahmonsa taitaa kyllä kommentoida tuotakin, joten sitä odotellessa. 😜

• kopeloimalla.onnistuu

Vain se, että suurimmalle osalle syntyviä lapsia jakaminen sukupuoliin on helppoa.

Yhteiskunnan sukupuolittuminen taas ei ole järin mukava ilmiö aina meillekään, joilla ei ole epäselvyyttä sukupuolestamme eikä suuntautuneisuudestamme.

• herrassa
        usko.vainen kirjoitti:

Ihmiset tuntevat paljonkin asioita mutta ne eivät ole todennettavissa🤓

Koivulan ja sinunkin pitää luottaa tutkittuun tietoon, eikä päätellä omilla pienillä aivoilla ja vilkkaalla mielikuvituksella.

Se duuni on jo varattu Susanna Koivulalle.

• Asia on näin ja piste. Ja minä ole oikeassa.

• en.luovuta

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että minä olen oikeassa!

• en.luovuta kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että minä olen oikeassa!

Varmasti oletkin oikeassa, minä vaan olen oikeammassa, itse asiassa olen kaikkein oikeimmassa.

• Tony Halmetta oli vaikeaa todentaa sukupuolen perusteella, koska oli aina sen verran mömmöissä, että ois luullu mieheksi, mutta taisi hameväkeä olla, ainakin toimissaan.

• Kuolleesta on voitava sanoa myös negatiivisia asioita, mutta pilkkaaminen on moukkamaista.

• Dogmatikos kirjoitti:

Kuolleesta on voitava sanoa myös negatiivisia asioita, mutta pilkkaaminen on moukkamaista.

Naisia siinä pilkattiin.
        Ainakun vertaa ihmisiä negatiivisessa mielessä naisiin, niin pilkan kohde on naiset.

• Pe.ku kirjoitti:

Naisia siinä pilkattiin.
        Ainakun vertaa ihmisiä negatiivisessa mielessä naisiin, niin pilkan kohde on naiset.

En tiedä kumpaa Koivulakaan on, hameväkeä vai mömmöissa, mutta hissukseen kannattaisi olla, ainakin Pyhän Kirjan ohjeistuksen mukaan.

• Tony Halme oli Timo Soinin sotaratsu, jonka Timo hylkäsi kun Tony kävi rasitteeksi.

• Koivula on nyt kopioinut Twitteriin Suomen Uutisten juttua, jonksa mukaan transsukupuolisuus on epidemia britanniassa.

Suomen Uutiset lukeutuu niinsanottuihin valhemedioihin, joka ei ole sitoutunut Julkisen sanan neuvoston Journalistin ohjeisiin.

• Ja Suomen Uutisten päätoimittajahan on Ylen Sannikka & Ukkolan Ukkolan aviomies, jos en vallan väärin muista.

• mummomuori

Nuo tuuttaa koko ajan näitä feikkiuutisia, ja ikävä kyllä liian moni näihin uskoo.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      352
      38832
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      103
      7286
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5610
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4128
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      58
      3364
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      67
      3269
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      66
      2579
    8. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2221
    9. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      23
      2177
    10. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2164
    Aihe