White trash, eli valkoroska ; /
Nainen olisit hot ja haluttuni jos et olisi noin..
witetrasholet
3
359
Vastaukset
Oletko sama pahansuopa äijänkäkkyrä,
joka aloitit ketjun moittien jotakuta naista vanhan
ja ruman näköiseksi?
En tiedä kenelle viestisi osoitat,
mutta taidat olla vähän niin kuin Dallasin
Jr!
https://www.youtube.com/watch?v=_VWNsfNlxj0- Valetta
Mua ei pysty alistaa, siten mitä näkee miesten toimesta täällä palstallakin tehtävän. Mm. tällaset kommentit valuu ku vesi hanhen selästä, koska todellisuuspohjaa ei ole 😊
- HyvääPäivääKirvesvartta
Jep. Sulla skitsofreenikkona ei todellakaan ole todellisuuspohjaa.
Eikä sitä virtuaalimailmasta saa edes rahalla. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2412265Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891552- 281323
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku601275Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka541248Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761203Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791192- 531099
- 731099
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi401072