Huomasin juuri erään joka asuu ihan naapurissa... tai siis myöhäinen muistini tajusi vasta nyt. En kerro miten tajusin... hän oli kirjoittanut erään jutun vähän sen jälkeen kun olin nähnyt hänet ulkona. Hän ei ole enää sinkku :/ tästäkin on kuitenkin jo yli kaksi kuukautta kun näin hänet.
Pitäis todellakin käydä enemmän ulkona
13
575
Vastaukset
- Syksyisinsyksy
Joskus huomaa asioita, joita ei ole tullut ajatelleeksi. Toisinaan taas näkee asioita, mutta ei usko niiden olevan totta. Valkoiset kengät pihalla eivät ehkä ole enkelin.
Meillä kaikki naapurit ovat pariskuntia tällä OKT-alueella.
Ja pariskunta olemme itsekin. Joten eipä hätää: Varattuja olemme
kaikki "ukot ja akat"!- saakokysyä
Miksi kerroit tämän? Hyvin ilmeisesti ei ole sinusta ja sinun naapureista kyse...
- Ellihalloo
Elli on varattu ei mulla muuta.
Jos puhut minusta "ellinä", niin totean,
että pidän/tykkään, ja olen silti
korviani myöten ihastunut
mieheen vm. 77!
Mutta eivätkös kaikki naiset ihastus "banderas 77"?
Kuka häneen nyt voi olla ihastumatta?
Ei kukaan.M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Jos puhut minusta "ellinä", niin totean,
että pidän/tykkään, ja olen silti
korviani myöten ihastunut
mieheen vm. 77!
Mutta eivätkös kaikki naiset ihastus "banderas 77"?
Kuka häneen nyt voi olla ihastumatta?
Ei kukaan.Maaaaaaaaaaaaaaa-il-man söpöin:
Zorro vm. 77!
- yleistäsontaa
Miksi hänellä ei lukenut paikkakuntaa siellä mistä luin hänen kirjoituksen :/ olisin muistanut/tajunnut aikaisemmin jo nähneeni hänet :/
- kuolemankestävä
Niin ulkoilu on terveellistä, voin suositella. Erityisen terveellistä se on vielä silloin jos erehtyy juttelemaan toisten ihmisten kanssa ulkona matkaillessaan.
Erehdyttävästi joku tyttö muistutti erästä toista tyttöä, tuli vastaan ulkoillessa: ensin tuli iloisen näköisenä vastaan ylinopeutta polkupyörällään, katsoi minua: minä katsoin tätä, ja suu muuttui mutrulle, näytin ilmeisesti vihaiselle.
Ei voinut olla sama tyttö kuin eräs, muistutti vain jotain toista, täysin eripuolilta kaupunkiakin.
- Katsoin pitkään perään että mahtaako olla sama joku...
En ollut vihainen kuitenkaan vaikka saatoin näyttää siltä :)
Siinä elokuvaidea sitten: Quentin Tarantinon - Death Proof.- fb.kukkatyttö.10
Harvas paikas fillaril pääsee ylinopeutta. Sitä paitsi sä näytät pelkältä aivovammarenkaan pedolta toisten työpöydillä olevine urkintaruutuines.
Siinä meneeki koko siipi sulkuun, ja Apu-rahat paremmille ottajille. Mitäs siihen sanot? ;)
*Tus Tus* - mikäonurkintaruutu
Näytti ajavan ylinopeutta, kadulla kun itse kävelin.
Mikä on urkintaruutu, onko se joku Android-puhelimen tai Windows 10, tai Linux-käyttöjärjestelmän ominaisuus?
Urkintaominaisuus joku uusissa käyttöjärjestelmissä?
- eiulos
Eipä ole omalla kohdalla toiminut. Alkoi vain masentaan kun näki muita kävelemässä käsikädessä, onnellisina ja hymyillen.
Joten tulin siihen tulokseen että parempi vain pysyä neljän seinän sisällä, ja mennä ulos vain jos on pakko.- todellistaelämääMARS
Juurikin ulkoileminen ja uusien OIKEIDEN ihmisten tapaaminen auttaa tuohon... jos istuu aina ja iankaikkisesti vain ruudun takana, todellinen elämä ja todelliset ihmissuhteet jäävät kokonaan kokematta.
Ja haasteetkin elämässä jos pelaa vain jotain Sim-Life -peliä omassa mielessäänkin ruudun äärellä. - todellistaelämääMARS
... sanoin vähän huonosti tuon asian, pitäisi vain rohkaistua menemään toisten ihmisten seuraan, pahin mitä voi tapahtua on se että kuolet jos joku ampuu sinut kuoliaaksi, mutta mitä sekään sinua haittaisi jos olet kovin masentunut, eikös se olisi helpotus vain?
No tämäkään ei tainnut auttaa kovin paljoa, höh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2161932Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891502- 251261
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku571175Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761163Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka491153Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1761125Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi391016- 521012
- 64942