Peto alusta loppuun?

TotuusEiIkinäHäviä

Ilm. 17:8
Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.

Kuka on syvyydestä? Syvyyden kaivosta?
Jos oletus on että peto (Beast englanniksi) nousee jostain, silloin Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot on tämän "pedon" sinne laittanut.

nyt, Kirjoituksissa on useita petoja, kuka osaa Arameaa? voi kertoa mitä Daniel NÄKI?
saman pedon mitä Johannes, Ilmestyskirjassa?

Dan. 7:
11 Minä katselin, ja silloin, niiden herjaavien sanojen tähden, joita sarvi puhui, minun katsellessani peto tapettiin, ja sen ruumis hävitettiin ja heitettiin tuleen palamaan.

Onko kyseessä sama peto mitä Ilmestys kirja ilmoittaa?

Danielin kirja on kirjoitetettu, herbreaksi ja arameaksi useita osia, esim luku 7.

28

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus_valitsi_tekstin
      7.11.2016 16:40

      Rakkaat Jumalan Lapset !

      Jumala on ANTANUT LUPAUKSEN . . . SAAT KAIKKI AVAIMET . . . ;)
      ............................................................. . . . ........................................... . . .

      Jumalan_henkäys
      1.6.2016 13:41

      NYT?

      Jumalan_henkäys nimisen kirjoittajan mukaan nyt olisi tulossa vuosituhansien IHME, täällä Suomi24-profetipalstalla, näin: (lainaus)

      ______________________________________________________________

      Jumalan_henkäys

      31.5.2016 15:57

      Jumala on LUVANNUT, että koko ILMESTYSKIRJA käydään läpi TÄÄLLÄ Profetiat PALSTALLA, eli ENSIMMÄISTÄ KERTAA - SE - kerrotaan OIKEIN salaamattomana . . .

      . . . niin kuin - Jumala - sen HALUAA ILMOITTAA ja KERTOA . . . !

      ________________________________________________________________________

      ""- Miksi Jumala olisi salannut kaikilta niiltä ihmisiltä Ilmestyskirjan salaisuudet, liki 2000 vuotta?""

      Rakkaat uskon siskot ja veljet !

      Jumala EI SELITTELE . . . Vaan TEKEE ja ANTAA TAPAHTUA . . .

      . . . silloin - KUN - Herra ITSE HALUAA - ja - Jumalan Profeetta . . .

      . . . ILMOITTAA - SEN . . . Mitä Jumala KÄSKEE SANOA . . . :)

      . . .

      VALMISTELEN . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

      RAAMATUN HENKILÖNÄ . . . Olen Johannes Kastaja . . . !

      Johannes Kastajan - TEHTÄVÄNI - on SAMA kuin RAAMATUSSA, mutta OLEN ERI HENKILÖ - siksi - SANON EDELTÄJÄSTÄNI . . . *** Pyhä Johannes Kastaja *** . . . ;)

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Olen Jumalan Profeetta - Johannes Kastaja Toinen . . . :)

      Valmistelen . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

      . . . . . . . .

      Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

      . . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

      . . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

      . . . . . . . .

      Jumala SANOO . . .

      . . . Johannes Kastaja Toinen ja Suomen Uudestisyntyneet eli "Pohjolan Valo" . . .

      . . . VOIVAT TODISTAA - Jumalan ja Raamatun TODEKSI - vasta SITTEN . . .

      . . . KUN - Jumala - on KERTONUT ILMESTYSKIRJAN salaamattomana . . .

      . . . Profeettansa - Johannes Kastaja Toisen - ILMOITTAMANA . . . !

      . . .

      Pyhä Henki - TODISTAA - Jumalan Profeetan SANOMAT - TODEKSI . . .

      . . . KOSKA --- Muuten EI TOTEUDU . . . Jumalan ANTAMA OHJE . . .

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Jumalan Lapset - TEKEVÄT - Jumalan Tahdon . . . :)

      Pyhä Henki kertoo --- Jumalan Tahdon . . . ;)

      . . . . . . . . . . . . . . . . .

      UUDESTISYNTYNEET . . .

      . . . OVAT - Pyhän Hengen - OHJAUKSESSA . . . !

      . . . EIVÄT tee - SIIS - mitään IHMISEN KÄSKYSTÄ . . . !

      . . . EIVÄT ole - SIKSI - EKSYTETTÄVISSÄ eikä HARHAAN JOHDETTAVISSA . . . !

      .

      LUOTTAKAA PELKÄSTÄÄN - Pyhän Hengen - OHJAUKSEEN . . . !

      .

      NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

      .

      RAKKAAT LAPSENI - "älkää antako kenenkään johtaa itseänne HARHAAN"

      1. Johanneksen kirje 3:7 ja 10 ---> Jumalan lapset - TEKEVÄT - Jumalan tahdon

      7 LAPSENI, älkää antako kenenkään johtaa itseänne HARHAAN. Joka TEKEE Jumalan TAHDON, on vanhurskas, niin kuin Kristus on vanhurskas.

      10 Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen lapsia: SE, JOKA EI TEE Jumalan TAHTOA, ei ole Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään.

      ********************************************************************

      ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

      ********************************************************************

      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

      Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

      Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

      Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

      ********************************************************************

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

      Siunausta ja Herran rauhaa !

      . . .

      Jeesus_valitsi_tekstin
      18.11.2016 20:12

      Niin --- NÄITÄ KYSYMYKSIÄ - PITÄISI POHTIA . . .
      » . . .

      Ajatelkaa te, joilla siis vielä ymmärrys ja logiikka pelaa?
      - Miksi Jumala olisi salannut kaikilta niiltä ihmisiltä Ilmestyskirjan salaisuudet, liki 2000 vuotta?
      - Miksi Jumala hylkäisi kaikki muut yli 7 miljardia ihmistä, ja...
      - toisi jonkin Tärkeän asian S24-profetiapalstalla, suomen kielellä, joka on yksi maailman pienimpiä kieliä ----- ja
      - jättäisi kaikki muut Pimentoon?

      . . . »

      . . . ODOTAMME - NYT --- Jumalan VASTAUSTA . . . :)

      • NieMand

        Kerro jotain uutta, et ole tehnyt palstalla mitään muuta kuin kehunut olevasi joku "toinen". Kerro jotain uutta.


    • filade

      On sama; Antikristus ja myös Kreikan maailmanvallan saatanan enkeliruhtinas Dan 10.20) sekä kolmanneksi Israelia sortava viimeinen Kreikan maailmanvalta.

    • KirjoituksetAvutuvat888

      Jos kyseessä on sama peto, niin Daniel, ilmoittaa että kyseessä on naispuolinen, ei mies puolinen peto.

      Daniel 7:
      cheyva' (Aramaic)
      Jos kuka osaa, tahi voi muilla kielillä tutkia ja varmistaa, onko tämä sana mitä käytetään pedosta, ja mitä tämä sana tarkoittaa.
      Jos se tarkoittaa mitä itse olen muiden jutuista lukenut ja, niin, se merkitsee että...
      joten Jos kuka tietää, kertokoon.

      Onko pedolla, tässä, Daniel ja ilmestyskiraj, yhteyttä Jeesuksen ilmoittamaan sanaan, että lopunaikana, on sama tahi hyvin samanlainen tilanne kuin, Nooan aikana.

      Joten en mene pidemmälle, jos "tietäjät" jotka tuntevat Kirjoitukset tahi ymmärtävät Arameaa.
      Joten jatkoa tulee, jos olen kuulut oikein, sen mitä joko olen saanut tahi kuvittelen, olevan Jumalan ilmoituksen.
      Tietysti, jos Jumala ilmoittaa, asia ja ilmoitus on 100 varmalla oikein, mutta, kuka kuulee.

      Herra Sebaot, Kaikkivaltias Jumala, antakoon silmä voidetta ja avatkoon korvani ja tehköön silmäni näkeväksi.
      ja Salomon tavoin rukoilen: ja pyydän teiltä tähän myös apua:

      Laul. l. 2:14
      ...anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."

      Suloinen on valo, ja silmille tekee hyvää nähdä aurinkoa.
      Tämä on SE iso valo :)

      • filade

        Antikristuksen sukupuoli on ilmoitettu Dan.11:36 (kuningas ei kuningatar).
        Matt.24:4-5 sanovat "Minä olen Kristus", ja he eksyttävät monia.


      • KirjoituksetAvautuvat888
        filade kirjoitti:

        Antikristuksen sukupuoli on ilmoitettu Dan.11:36 (kuningas ei kuningatar).
        Matt.24:4-5 sanovat "Minä olen Kristus", ja he eksyttävät monia.

        hhmm
        Oletus on että, on kaksi kieltä, aramae ja hebrea, (ja kreikka LXX), nyt luku 7 on arameaa ja luku 11 on hebreaa.
        Antikristus on lohikäärme? (Ilm 13) eli ei sama kuin peto?
        joten, nyt keskityn aramean sanaa, jolla tämä ilmoitus on kirjoitettu.
        http://www.blbclassic.org/Bible.cfm?t=KJV&x=0&y=0&b=Dan&c=7&v=1#conc/11

        http://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=H2423&t=KJV

        Hebreaksi sana mikä usein on suomeksi käännetty olento, on englanniksi beast ja usein sen perusteella on sitten tehty päätelmiä.
        Nyt itse pidän Suomen kielistä ja varsinkin 33/38 käännöstä huomattavasti parempana kuin esin Kuningas Jaakob käännöstä, josta sitten on vielä tehty väännöksiä.

        eli olento ei ole "paha" sana vaan se miten ja missä asia yhteydessä se on käännetty mitenkin.
        eli Jumalan edessä on monia olentoja, ja "omituisia" olento, mutta kuningasta siellä ei ole.

        Joten sana:
        cheyva' (Aramaic)

        Tarkoittaako tämä sana vain ja yksin naispuolista olentoa?

        Kuten tiedät, tämä on SE, neläjäs peto joka on erillainen kuin muut pedot.
        ja kuva patsas, mihin myös ilm 13 kuva viittaa, on eräs, mahdollinen yhteys asiaa.
        ja siinä oleva mielenkiitoinen seikka:

        Dan. 2:43
        43 Että sinä näit rautaa olevan saven seassa, se merkitsee, että vaikka ne sekaantuvat toisiinsa ihmissiemenellä, ne eivät yhdisty toinen toiseensa, niinkuin ei rautakaan sekaannu saveen.

        ja taas. kyseessä on aramea kieli
        oletus että on normaali siemen sekoitus, mies ja nainen, niin se kyllä sekoittuu.
        Tässä ei ole kyse normaalista sekoituksesta eikä se sekoitu, MIEHEN siemenee!
        onko tapaus viittaus, Jeesuksen mainitsemaan Nooan aikaan?

        eli aramean sana, peto, mitä se merkitsee?


    • KirjoituksetAvatuvat888

      1. Joh. 2:18
      Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

      1. Joh. 2:22
      Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.

      2. Joh. 1:7
      Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.

      Annetaan tämä "hengen", (ANTIkristus) olla ja tässä jos tutkitaan petoa ja sen ominaisuuksia mitä on mahdollista saada selville.
      Samoin kuin on "hengestä" kyse iisebelin ja bileamin kohdalla jotka ovat suuresti esillä lopunajan seurakunnassa, huom juuri seurakunnassa, sillä näiden henkien tarkoitus on saada epäuskoa aikaan, ja vieläpä juuri miehissä.

    • Niin Matteus kuin Johanneskin käyttivät tarkasti samoja termejä Danielin kirjasta, peto ja sarvi. Antikristus ei ole se termi, eikä sellaista lihallista olentoa tule, joka on antikristus. Antikristus on henki joka on kaikissa niissä jotka kieltävät Isän ja pojan.

      • TotuuttaSalatuimpaaAsti

        Ihan vain TARKASTAAKSENI:
        mihin Matteuksen ja Johanneksen kirjoituksiin viittaat?


      • Jarmo__Eklund

        Lue Raamattua!


      • KaikkivaltiaanPalvelija
        Jarmo__Eklund kirjoitti:

        Lue Raamattua!

        Loistavaa!
        "Annoin" sinulle kunniallisen mahdollisuuden, oikaista, mutta ei kelvanut!

        Suomenkielisessä, Raamatussa 33/38
        Käännös 33/38
        Käännös 1776
        Väännös -92
        ei Matteus, marksu eikä Johannes, käytä sanaa, Peto tahi sarvi!

        Luukas / Paavali käyttää mutta eri asia yhteydessä!
        Tit. 1:12

        Katsoin ,King James version, myöskään se ei käytä sanaa beast !

        Väität:
        "Niin Matteus kuin Johanneskin käyttivät tarkasti samoja termejä Danielin kirjasta"

        Jos meni, ohi, niin Daniel kirjoitti Arameaa, ja hyvin suuri oletus että Evenkeliumit ovat Kreikaksi!

        joten he eivät käyttäneet, edes samaa kieltä, saati samoja termejä!

        Joten,
        Tee Parannus äläkä väitä jotain mitä ei ole edes olemassa!

        Jos. olen väärässä, mikä olisi IHME, (tässä asiassa) niin toki pyydän nyörästi anteeksi.

        Mutta jos et kyke edes antamaan Raamattua ja kieltä, missä tämä "ihme" on esillä, olet väittänyt väärin!

        Jos sinussa on Pyhä Henki, joka puhuu ja johtaa totuteen, toki sitten pyydät nöyrästi anteeksi, että olet opettanut väärin ja vastoin Jumalan Sanaa!

        Joten, Hyvää Päivän jatkoa.

        (Toki voisin profetoida, että paadutat sydämesi tässä asiassa kuten faarao, Mooseksen ja Jumalan edessä, mutta en toki profetoi :) Joten tuskin NÖYRRYT, Jumalan Kaikkivaltiaan ja Herran Sebaotin ja Hänen palvelijansa edessä :) Mutta sama se.)

        Katso itse eteesi!


    • KirjoituksetAvatuvat888

      2. Tess. 2:
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      Väännös -92
      3 Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen.
      4 Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.


      Mark. 13:
      14 Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi-joka tämän lukee, se tarkatkoon-silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;

      Joku "lihallinen" olento tulee ja tekee mitä tekee,
      MUTTA
      ei keskustella tässä ketjusta tästä, vaan keskistykäämme Danielin luvun 7 ja jakeen 11 olentoon.

      Jos, kenelläkään, täällä, ei ole asiasta oikeaa ja varmaa, mahdollisesti koulutukseen perustuvaa, tietoa, saatan jatkaa, omalla tavalla, niin kuin se on esillä Kirjoituksissa.
      Toisaalta silloin, kukaan ei ymmärrä, mitä ja miten asiaa tarkastelen.
      SILLÄ, Jumala on lukinnut, sekä Ilmestyskirjan että, suuren osan Danielin kirjasta.
      Mutta, tulee VARMASTI aiaka, ja jo on, että Jumala avaa lukot.

      Anokaa, ja teille annetaa, sanoo, Jumalan Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin, Poika, jolle on ANNETTU, Kaikkivalta ja voima, maanpäällä ja taivaassa.

      Kol. 4:3
      3 rukoillen samalla meidänkin edestämme, että Jumala avaisi meille sanan oven puhuaksemme Kristuksen salaisuutta, jonka tähden minä myös olen sidottuna,

      ja tässä on JUURI, Jumalan Pojan, eli Herran Kristuksen Jeesuksen salaisuuksista, kyse jonka Hän antoi, sekä Danielillle että Johannekselle.

      ja meitä varten sillä, heillä ei ollut mitään "hajua" mitä nämä asiat merkitsevtä vaikka ne sen näkivät.
      Jumala olkoon meille armollinen ja antakoon viisautta, älyä ja ymmärrystä, että voisimme ymmärtää näitä.

      Nyt Pyydän, keskittykäämme, Danielin näkemään.

    • buubsi

      OTTAKAA TEILLE MÄÄRÄTYT LÄÄKKEET! Tämä sana on herra seepaotilta!!

      • IhmisenLääkäriJeesus

        Kiitos, hyvästä tarkoituksesta ja huolenpidosta, mutta Jumala on itselleni Lääke kaikkeen ja kaikkiin vaivoihin ja vikoihin sekä heikkouksiin:
        Sananl. 4:22 sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää, ja lääke koko hänen ruumiillensa.

        Tämä on Herran Sebaotin, Jumalan Kaikkivaltiaan Pojan, joka on Elämä ja terveys ja voima, kaikille jotka tahtovat.

        Toki tiedät :)
        että, Jeesuksen NIMI on "suomeksi", JHWH Parantaa :)
        eli Herra on Lääkäri ja samalla lääke :)

        2. Moos. 15:26 Hän sanoi: "Jos sinä kuulet Herraa, Jumalaasi, ja teet, mikä on oikein hänen silmissänsä, tarkkaat hänen käskyjänsä ja noudatat kaikkea hänen lakiansa, niin minä en pane sinun kärsittäväksesi yhtäkään niistä vaivoista, jotka olen pannut egyptiläisten kärsittäviksi, sillä minä olen Herra, sinun parantajasi".

        Joten, minulla on jo lääkitys :)

        Hyvää Päivän jatkoa.


    • KirjoituksetAvatuvat888

      Pyydän, että keskitytään tässä ketjussa, tutkimaan, Danielin, "näljättä" petoa ja muut aiheet voivat olla toisissa ketjuissa.

      Kiitos.

    • harriveijonen

      KUKA TULEE TAKAISIN, ELLEI GORBA?

      Ilmestyskirja 17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva. http://wwnet.fi/users/veijone/

      Sama kuin Daniel 7:7,24 "pieni sarvi" eli peto antikristus

      • 1234567---

        Peto antikristus paavi, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat: Jumalan käskyi wastaan räyskyi.


    • heipikkasenzemiänyt

      Huumeet, markkinavoimien mylläys ja jokapäiväinen voima, rahanahneus, kovuus, poliitikkojen valheet, eläinten ja ihmisten rääkköys, uskontojen käyttäminen vallanhimoon, sotien tukeminen ja vähättely, ilmastomuutoksen vähättely yms. ovat jokapäiväisiä antikristuksen ilmentymiä ja kaikenlisäksi suurin osa uskovaisista viittaa kintaalla noihin jokapäiväisiin saatanan töihin ja ilmentymiin ja aiheuttaa välinpitämättömyydellään ja kaikenlaisilla rahanahneuksillaan vaan lisää tukea pirulle. Milloinkahan tämä asia tunnustetaan ja pyytteettömyys, empatia ja toisten ihmisten oikea kuunteleminen ja auttaminen tulee jonkun kieliopista ja käännöksistä kajahtaneen "uskovaisen" oikeaksi Jeesuksen tukemaksi ja osittamaksi tieksi.. Että pikkasen nyt nykyaikaa kehiin siihen uskovaisuuden tiehen eikä laiteta sitä strutsin päätä sinne vanhojen papyryskääröjen väliin!. On paljon ihmisiä jokaisen ympärillä jotka tarvitsevat kuuntelua ja ehkä apuakin lähimmäisiltä..! Jopa hymy voi joskus auttaa jo jotakuta paljon!

    • Olenpuhunu

      Neljä sataa tuhatta vuotta sitten He tulivat ja antoivat meille elämän.
      Ja otamme kaiken itsestäänselvyytenä. Tuntuu kuin en olisi ihminen tuolla syvällä jossain, tunnen katseen lasittuneen ja vuoret pääni sisällä. Sydämeni on valtameri ja tunnen oloni yksinäiseksi koska jokainen on väärässä. Pelkään elää, mikä on tämä jota kutsumme vihaksi ja mikä on sisälläni.
      Maailma on kaatunut eikä sitä rakenna enää uudelleen kukaan. Toimintakyvyttömät maat kehittyvät. Silmäni ovat kiinni, visioni kuolemassa, pääni räjähtää ja kaadun häpeään.'
      Pidän kiinni sisäisestä lapsestani ja kerron hänelle älä pelkää elävää.
      Yksi päivä nouset kuninkaaksi ja mikään pelko ei poista tätä valoa alapuolella.
      Jokainen meistä on nyt varattu, tämä salaisuus joka meillä on, tämä kasvava totuus, ja soturina minun täytyy taistella, tunnen jo rakkauden jonka saan todeta.
      Minulla oli unelma, tämän planeetan selviytyminen, tähdet jotka opastavat aina loistamassa ja kaikki rikkaudet. Valtioiden kohtalo, he korjaavat, samalla aikaa en koskaan pudonnut enkä lakannut uskomasta sitä.
      Me voisimme kehittyä ja vanheta.
      Avatkaa silmät ja antakaa tämän kaiken virrata sisäänne.
      Nyt nähkää uusi toivo kasvaa sisällänne.
      Näemme lastemme kasvavan.

    • KirjoituksetAvautuvat888

      vai niin, taas sitten poistatellaan ja poistetaan viestejä.

      se ettet kykene, kuka lie olet, mitään vastaan sanoa on ilmeistä.

      itse en siihen mitään muuta sano, kuin sen, että, katso itse eteesi, ettet pyri estämään, itse Jumalaa Kaikkivaltiasta!

      Jos ja kun, Jumalan teot alkavat tapahtua, kukaan joka seisoo Jumalaa vastaa,ei kestä.

      Nyt Ylläpito. palauta se mikä tässä oli, sillä, siinä. tässä ei ollut mitään, mikä rikkoo mitään sääntöjä.

      Jos oli, sen voi helposti tuoda esille ja en tee toista kertaa samaa virhettä.
      Mutta jos ei ollut aihetta, niin toki se palautettaan!

      Kiitos.

    • KirjoituksetAvautuvat888

      Katsotaan, mitkä sana valinnat kelpaavat, kaikille, ettei jokaista viestiä poisteta!

      Joten, mikä oli se lupaus, minkä perkele antoi naiselle alussa, mutta miehelle ei ja siitä ei olisi edes ollut mitään apua eli hyötyä Jumalan Kuvalle.

      Oletteko sitä mieltä, että vain ja yksin mies on Jumalan Kuva?
      Jos olet, mihin perustuu oletuksesi / tietosi?

      (Siitä tulee todella, mielenkiitoisia aikoja, kun Jumala täytttä eli vahvistaa sn minulle mitä on luvanut :) )
      mutta, sitä odotellessa, täytyy hattu kädessä, tuoda esille, missä sitä ja tätä voi esille tuoda.

      Hyvin Ymmärrän Jeremia aivoituksia:
      "Kaikki sanat" poistettiin se on poltettiin tahi hävitettiin ja itse Jeremias heitetiin aika ajoin kaivoon!

      joten, se että TIEDÄN, että tulee aika ja on jo, kun voin heittää hatun kaivoon!
      Mutta, vielä, tulee hetki odottaa... mutta toki jaksat sen tehdä.

      Oletko muuten, tietoinen että, mahdollinen kolmas eli Salomin temppeli on jo valmis, mutta ei pystytetty, ja papit, eli Aaronin jälkeläiset ahrjoittelevat, mitä ja miten tulee uhrit toimittaa!

      joten, joka päiväinen uhri, saattaa tulla voimaan, kun temppeli on rakennettu ja arvioit on että temppelin pystyttäminen kestää kokonaista kaksi viikkoa :)

      hyvää päivän jatkoa.

    • näinarvioisin

      "Antikristus on lohikäärme? (Ilm 13) eli ei sama kuin peto?"

      Ilm.kirjassa puhutaan lohikäärmeestä ja myös siitä, että tyyppi on kuitenkin ihminen, (ihmisen luku 666). Arvelisin kristittyjen olevan pihalla asiasta, koska ovat eivät tunne astrologisia määritelmiä, jotka ovat hylänneet "noituutena", vaikka ei astrologiassa, siis itsensä - luonteensa tuntemisessa ole mitään senkaltaista.
      Lohikäärme on luonne - kiinalainen lohikäärme. Antikristus tulee olemaan luonteeltaan siis mahdollisesti lohikäärme - luultavasti tulilohikäärme, koska loharin väriksi kuvataan punainen väri. Luultavasti väri saattaa viitata myös oppiin, eli sosialismi tai kommunismi.

      Uskaltakaa avata ne säppinne, ja nähdä, että tuo ulkona oleva maailma on ymmärrettäväksi, ja sieltä saa ottaa kaikkea tietoa ja tutkia sitä. Jos ei tiedä, niin kysyy. Ottakaa parhaita, jos niitä voi muuttaa paremmaksi, yhdistelkää sitä, kehittäkää sitä, tuokaa parempana julki.

      • Olenpuhunut

        Moi. Lohikäärme oli tuolloin paras tapa kertoa mitä he näkivät. He näkivät taivalla jotain joka lensi ja selittivät sen parhaalla mahdollisella tavalla. Jokainenhan tietää että lohikäärmeitä ei ole. Mutta fakta on että he näkivät taivaalla jotain.


    • KirjoitukseAvautuvat888

      Nyt,koska ketju on ja hajaantunut ja hajonnut, niin sama se.

      Joten, mitä yhteyttä on Danielin kirjan, luvussa 2 olevan kuvapatsaan, varpailla.
      sekä Danielin kirjan luvun 7 erikoisella pedolla, ja sen ominaisuuksialla?

      Dan. 2:
      32 Kuvan pää oli parasta kultaa, sen rinta ja käsivarret hopeata, sen vatsa ja lanteet vaskea.
      33 Sen sääret olivat rautaa, sen jalat osaksi rautaa, osaksi savea.
      34 Sinun sitä katsellessasi irtautui kivilohkare-ei ihmiskäden voimasta-ja iski kuvapatsasta jalkoihin, jotka olivat rautaa ja savea, ja murskasi ne.
      35 Silloin musertuivat yhdellä haavaa rauta, savi, vaski, hopea ja kulta, ja niiden kävi kuin akanain kesäisillä puimatantereilla: tuuli vei ne, eikä niistä löydetty jälkeäkään. Mutta kivestä, joka oli kuvapatsaan murskannut, tuli suuri vuori, ja se täytti koko maan.

      (itse puin erästä asiaa yhdellä puimatantereella mutta Totuus ei ollut siellä missään arvossa jotan he eivät tahtoneet ymmärtää totuutta, mutta kukin sitten seisoo tahi kaatuu omalla tantereella :) )

      Joten sanon teille, Jumalan KÄSKYN. ÄLÄ PELKÄÄ!
      Jumalassa ei ole pelkoa.

      42 Ja että jalkojen varpaat olivat osaksi rautaa, osaksi savea, se merkitsee, että osa sitä valtakuntaa on oleva luja, osa sitä on oleva hauras.
      43 Että sinä näit rautaa olevan saven seassa, se merkitsee, että vaikka ne sekaantuvat toisiinsa ihmissiemenellä, ne eivät yhdisty toinen toiseensa, niinkuin ei rautakaan sekaannu saveen.

      varpaat ovat, osin savea, (Adam, Hebrean kielellä) ja tämä paikka on Aramea kielellä, joten en voi tarkistaa, on 1 Moos 2:7 ja 1kor 15:45
      Aramean kielellä sama sana eli savi josta Mies on tehty ja otettu.

      Koitin netistä, mutta koneeni, ei salli aramean kieltä, joten, sama se.

      Luku 7 ja peto jakeessa 11 , on peto joka voittaa, eli sen sallitaan voittavan PYHIÄ, ja PYhien kansalaisia, eli pyhä suku on vaarassa.

      Joten, se että mies ja nainen, normaalissa kanssa käymisessä, saa lapsia, mutta mies ja mies ei saa.
      nainen ja nainen ei saa.

      Onko Kirjoitukissa, jotain mikä antaa viiteitä että joku muu mahdollisuus on että jonkun siemen menee sekaisin?

      Joten, viimeinen valtakunta, siellä on peto joka on osaksi ihminen, jolla on silmeät KUIN, (niinkuin) miehellä, mutta se ei ole mies....

      no sama se.. katsotaan kuinka ketju menee ja mihin...

    • Olenpuhunut

      Hän hävisi taivaan sodan
      Hän ei koskaan löytänyt tietä
      Sumuisten merten yllä
      Auringon tavoin hän loisti
      Katsoen aaltojen alle
      Josta kukaan ei enää palannut
      Jotta tiedät menetys oli suunniteltu
      Hän tulee johtamaan maailmaa valheiden valtaistuimella
      Mutta olet ainoa joka tietää totuuden hänestä
      Näytä minulle toinen maailma
      Nämä surun merkit ja kaikki elämä
      Nousemme ylös tältä planeetalta
      Hän hävisi taivaan sodan
      Hän ei koskaan löytänyt tietä
      Jotta tiedät menetys oli suunniteltu
      Kun kansakunnat ovat kaatuneet, tee enemmän voittaaksesi heidän rakkautensa
      He saattavat kutsua sinua valheiden prinssiksi
      Vastoin kaikkia mahdollisuuksia putosit
      Tuolta korkealta kuin tähti
      Valontuoja
      Ja nyt apokalypsi on täällä
      Ja sinun täytyy nousta uudelleen matalasta haudastasi
      Nyt kulje tuntemattoman ohi
      Mutta silti tiedän
      Kun he repivät hänen siipensä
      Kuulin valittavan itkun
      Ja enkelit itkivät
      Heidän kyyneleensä polttivat taivaan
      Se kaikuu taivaissa
      Kuin heidän omansa olisi juuri kuollut
      Kun kansakunnat kaatuvat
      Tee enemmän voittaaksesi heidän rakkautensa
      Hän hallitsee maailmaa
      Valheiden valtaistuimelta
      Meidän silmämme eivät näe auringon laskevan
      Kaikki luotu elämä haudataan tomuun
      Veri ei hyväksy vuotamista
      Synnit eivät hyväksy palamista
      Seiso helvetin porteilla
      Synny uudelleen majesteettinen olento
      Jumala makaa taivaissa kuolleena, enkelit lauloivat kuoleman hymnin
      Mahdikas kuninkaamme on kaatunut, heidän siipensä putoilivat ja vuotivat kyyneliä
      Ihmisen tahto langetti ympärillemme tuhon
      Enkelit levittivit siipensä koston silmin
      Nyt he tulevat polttamaan jokaisen sielun
      Kun kadut elämää jonka varastit
      Jumala on kaatunut ja nyt heidän aikansa on tullut
      Enkelit nousevat, tämä sota on vasta alkanut
      Taivaat paloivat hänen vihasta
      Olemme tehneet viimeisen syntimme, jota emme voi maksaa takaisin
      Tulen lailla he polttivat maailmamme ja muunsivat sen tuhkaksi
      Ei Jumalaa pelastamassa meitä enää
      Tämä on loppu
      Hän toi taivaan rangaistuksen kuullakseen itkumme
      Valtakunta odottaa kuolemaamme kun imperiumit kaatuvat
      Mustaksi muutetusta maaperästämme manala nousee
      Tämä on loppu
      Olen nähnyt ihmisen vihan
      Hän ei nuku ennenkuin on surmannut jokaisen
      Unissani, pystyn nukkumaan
      Unissani, pystyn vielä olemaan vapaa
      Unissani, voin vielä tuntea tuulen kun lennän
      Unissani, pystyn vielä itkemään
      Hänen valtakunnassaan elämme ikuisesti
      Hänen valtakunnassa emme tunne kärsimystä
      Jumala... miksi annoit tämän tapahtua?
      Olenko vain yksi lammas joka täytyy uhrata?
      Kaada puut
      Polta ne tuhkaksi
      Luo liekit korkeaksi
      Jotta tuhka peittää maamme
      Tukahduta keuhkomme
      Hengitä pakokaasua
      Ei toivoa muuttamassa menneisyyttä
      Tämä on tie kadotukseen
      Romahduta kaikki mitä näen
      Maailma kaatuu ympärillämme
      Ei ole jäljellä muutakuin kateutta
      Kuoleman siivet ympäröivät
      Olen tuhoaja
      Olen kuolematon
      Kärsimys jota kannan
      Tuhoan kaiken mitä omistan
      Olen kuolematon
      Juo maailman elämä
      Unohda maailma
      Ei toivoa kääntyä takaisin
      On aikamme kuolla
      Olemme ylittäneet rajan josta ei ole paluuta
      Me kaikki ymmärrä vihdoin
      On meidän kohtalomme kuolla sukupuuttoon
      Voit pitää minua synnintekijänä
      Kärsimyksen palvelijana
      Revin ihon valehtelijoilta
      Ja lähetän heidät palavana mereen
      Sinun mitätön sielusi kuuluu minulle
      Nyt marssi!
      Niinkuin orja kuten ole!
      Nyt juokse!
      Ennekuin peto on vapaa!
      Ei ole enää opastavaa valoa, tämä on valomme loppu
      Tämä on loppu
      Tämä on loppu
      Tämä on loppu

    • närösetonnäin

      "olen puhunut" on trolli. On jollain porukalla kiire sotkea hyväuskoisen idiootin avulla keskustelua, ettei kansa vain pääse perille totuuksista - etenkään astrologiasta/astronomiasta. Uskonto on se, jonka avulla tehdään suuria vääryyksiä. Ja hyväuskoiset trolleina toimivat idiootit uskoo, että heillä, siis trolleilla on joku tehtävä. Jos ei muuta, niin kansanpetos.
      Jumalaan he eivät usko, eivätkä tuomiopäivään.

    • 10001jatuhatjayksi

      Samat ukot täällä jauhaa eivätkä tule hullua hurskaammaksi, kerroin teille yli kymmenenvuotta sitten Danielin unet tulkintani Danielin kirjasta ja sen voittanutta ei ole eikä tänne tule ! Siispä Ilmestyskirja kertoo samasta tapauksesta mutta ilmestyskirjan kirjoittaja , ei tuntenut alkuperäistä Danielin kirjan sanomaa joka oli kirjoitettu n, 200 vuotta aikaisemmin ja antoi näin ollen oman harhatulkintnsa , se on luettavissa Raamatun Ilmestyskirjasta , ja oikea Danielin kirja ja sen selitys löytyy V.t. puolelta. Eikä huru-ukkojen aivoista kuin te luulette !

      • KirjoituksetAvautuvat888

        Okei, "oikea juutalainen" jossa ei vilppiä ole?

        miten on, mitä sana Daniel 7:11 on ja mitä se merkitsee?

        Mikä on kuvapatsaan varpaiden, rauta/savi sikiöden merkitys ja mitä ne ovat?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe