kertokaa missä on se pyhä henki

aikanneonkoittanut

Jos ette pysty kertomaan olette valehtelijoita.

56

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valhepaljastuu

      Ikuisesti ei voi valehdella, jossain vaiheessa raja tulee vastaan.

      • Valhetelu päätty elämän rajalla,itseleen ja muille,on ikuinen kuolema omien kärsimystensa kanssa ei ole sen jälkeen ketään jota lohdutaisivat.Ero ikuisest Jeesuksen yhdeydestä.


      • kuolemaanpäättyy
        leppä15 kirjoitti:

        Valhetelu päätty elämän rajalla,itseleen ja muille,on ikuinen kuolema omien kärsimystensa kanssa ei ole sen jälkeen ketään jota lohdutaisivat.Ero ikuisest Jeesuksen yhdeydestä.

        Valehtelu päättyy elämän rajalla ja vapautuu elämän tuskasta.


      • kuolemaanpäättyy kirjoitti:

        Valehtelu päättyy elämän rajalla ja vapautuu elämän tuskasta.

        "vapautuu elämän tuskasta", alkaa ikuinen kärsimys.


      • puupääonterästä
        leppä15 kirjoitti:

        "vapautuu elämän tuskasta", alkaa ikuinen kärsimys.

        no tiedätkö sinä mitään tästä "ikuisesta kärsimyksestä" minä tiedän


      • puupääonterästä kirjoitti:

        no tiedätkö sinä mitään tästä "ikuisesta kärsimyksestä" minä tiedän

        Mitä siitä tiedät sitten? Raamattu sen kertoon selvästi,ne jota hylkäävät Jeesuksen armon joutuvat ijankaikkiseen eroon Jumalasta,heitän kohtalonsa on ikuin kärsimys, kadotus.


      • vainminunsana
        leppä15 kirjoitti:

        Mitä siitä tiedät sitten? Raamattu sen kertoon selvästi,ne jota hylkäävät Jeesuksen armon joutuvat ijankaikkiseen eroon Jumalasta,heitän kohtalonsa on ikuin kärsimys, kadotus.

        Kun kuolet lakkaat olemasta.


      • Minulle kuolema on vain väli vaihe,siirtymä,ikuiseen elämään Jeesuksen yhteyteen,koska kuolemalla ei ole enään otetta,se on voitettu.Joeten en lakkaa olemasta.


      • sanakotodistaa
        leppä15 kirjoitti:

        Minulle kuolema on vain väli vaihe,siirtymä,ikuiseen elämään Jeesuksen yhteyteen,koska kuolemalla ei ole enään otetta,se on voitettu.Joeten en lakkaa olemasta.

        Minulla on todisteet, sinulla ei ole todisteita, mutta uskot silti.


      • sanakotodistaa kirjoitti:

        Minulla on todisteet, sinulla ei ole todisteita, mutta uskot silti.

        Sinun todistees eivät ole pätevät,koska olet itse sen takana,kahden todistu on pätevä,Jeesus on se todiste kuoleman voittaja on pätevä, sitä ei kukaan voi mitädöidä.


      • kuolemaanpäättyy
        leppä15 kirjoitti:

        Sinun todistees eivät ole pätevät,koska olet itse sen takana,kahden todistu on pätevä,Jeesus on se todiste kuoleman voittaja on pätevä, sitä ei kukaan voi mitädöidä.

        Minun takanani on tutkittua tietoa ja henkilökohtainen kokemus.
        Mitä sinun jeesuksellasi on ?


      • kuolemaanpäättyy kirjoitti:

        Minun takanani on tutkittua tietoa ja henkilökohtainen kokemus.
        Mitä sinun jeesuksellasi on ?

        Tämä maailman ihmiset eivät edes tunne Jeesusta. Kuten et sinäkään.


      • jeesustelijatpois
        leppä15 kirjoitti:

        Tämä maailman ihmiset eivät edes tunne Jeesusta. Kuten et sinäkään.

        Painu sinne omaan maailmaasi, mitä täällä kuljet.


      • jeesustelijatpois kirjoitti:

        Painu sinne omaan maailmaasi, mitä täällä kuljet.

        Aika on itsekullakin,mite aikansakäyttä,se onkin sitte asia erikseen.minun maailmani on vielä täälä vaikka en kuulu tähän maailmaa enään.


      • kuusi16
        leppä15 kirjoitti:

        Aika on itsekullakin,mite aikansakäyttä,se onkin sitte asia erikseen.minun maailmani on vielä täälä vaikka en kuulu tähän maailmaa enään.

        Kuulut mielisairaalaan lukkojen taakse.


      • kuusi16 kirjoitti:

        Kuulut mielisairaalaan lukkojen taakse.

        paholainen käyttä sinua palvelustehtävissään,kun olet sokea eitä näe.


      • valehtelijateijuhli
        leppä15 kirjoitti:

        paholainen käyttä sinua palvelustehtävissään,kun olet sokea eitä näe.

        Totuus on ainoastaan minua ohjaava tekijä.


      • totuusvoittaa
        valehtelijateijuhli kirjoitti:

        Totuus on ainoastaan minua ohjaava tekijä.

        Valehtelijoiden juhlat muiden verorahoilla on nyt loppu.


      • valehtelijateijuhli kirjoitti:

        Totuus on ainoastaan minua ohjaava tekijä.

        Joka vaeltavat valkeudessa,kuulevat minun ääneni.ja seuraavat minua. pimeydessä valeltaja ei näemitään.


      • lämpösäteily
        leppä15 kirjoitti:

        Joka vaeltavat valkeudessa,kuulevat minun ääneni.ja seuraavat minua. pimeydessä valeltaja ei näemitään.

        Jeesuksella ei ollut pimeänäkölaseja ja siksi hän oli retardi.


      • lämpösäteily kirjoitti:

        Jeesuksella ei ollut pimeänäkölaseja ja siksi hän oli retardi.

        Jeesus on elämän valkeus,elämä on tarjolla kaikille,toisen sen hylkäävät ja joutuva ikuiseen eroo kaikesta.


      • hyvinvointivaltio
        leppä15 kirjoitti:

        Jeesus on elämän valkeus,elämä on tarjolla kaikille,toisen sen hylkäävät ja joutuva ikuiseen eroo kaikesta.

        Suomessa on aika pimeää näin talvi aikaan, silti täällä eletään.
        Teidän avulla näyttää hiekkakansa marssivan tänne ikuiseen hyvinvointiin.


    • 12____13

      Raamatun mukaan Pyhä Henki on totuuden henki. Ateisteissa ei ainakaan näytä juuri totuutta olevan, joten jostain muualta pitäisi katsoa.

      "Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta."
      Joh. 15:26

      "Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa."
      Joh. 16:13

      • ei.kelpaa

        Totuuden henki oli vain jeesuksella, seisoi sanojensa takana loppuun asti.
        Jeesus kuoli, kuolevatko uskovaiset hänen hengessään.

        Huomenna nousee aurinko.


      • tämä.kelpaa
        ei.kelpaa kirjoitti:

        Totuuden henki oli vain jeesuksella, seisoi sanojensa takana loppuun asti.
        Jeesus kuoli, kuolevatko uskovaiset hänen hengessään.

        Huomenna nousee aurinko.

        Ja illalla se laskeutuu.

        Näin kertoo totuuden henki eli ateisti.


    • SIKSIKÖ

      Eli, ette keksi mitään mikä vakuuttaisi minut, MIKSI?

      • serious

        ”Jos te rakastatte minua, te pidätte minun käskyni. Ja minä rukoilen Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, Totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, sillä se ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän luonanne ja on teissä. (Johannes 14:15-17 [FinRK])

        Miten oisi tämä Jumalan sana Hengestä ja sen sijainnista? Jumalan Henki on aika iso asia kyllä. Sanan mukaan maailmankaikkeus pysyy kasassa Jumalan voimasta, Hengessä.


      • eikäy
        serious kirjoitti:

        ”Jos te rakastatte minua, te pidätte minun käskyni. Ja minä rukoilen Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, Totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, sillä se ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän luonanne ja on teissä. (Johannes 14:15-17 [FinRK])

        Miten oisi tämä Jumalan sana Hengestä ja sen sijainnista? Jumalan Henki on aika iso asia kyllä. Sanan mukaan maailmankaikkeus pysyy kasassa Jumalan voimasta, Hengessä.

        Miten jeesus rukoilee isää, jeesus on kuollut.
        Miten maailma ei tunne totuutta.
        Totuuden henki on uskovaisissa, uskovaiset valehtelevat.
        Eli minä keksin valheen ja seuraajani sanovat, että se on totuus.


      • serious
        eikäy kirjoitti:

        Miten jeesus rukoilee isää, jeesus on kuollut.
        Miten maailma ei tunne totuutta.
        Totuuden henki on uskovaisissa, uskovaiset valehtelevat.
        Eli minä keksin valheen ja seuraajani sanovat, että se on totuus.

        Tuo Jeesuksen rukous Isälle tapahtui ennen ensimmäistä helluntaita. Sen Isä täytti lähettämällä toisen Puolustajan, Pyhän Hengen, joka laskeutui Jumalan lapsiin.

        Uskovan ei tulisi valehdella, tosi on. Sopii kysyä onko valepukki uskossakaan...

        Minkälainen vastaus sinulle oikein kelpaisi?


      • uskovaisiltaperitty
        serious kirjoitti:

        Tuo Jeesuksen rukous Isälle tapahtui ennen ensimmäistä helluntaita. Sen Isä täytti lähettämällä toisen Puolustajan, Pyhän Hengen, joka laskeutui Jumalan lapsiin.

        Uskovan ei tulisi valehdella, tosi on. Sopii kysyä onko valepukki uskossakaan...

        Minkälainen vastaus sinulle oikein kelpaisi?

        Se henki on jokin aivojen tunnetila, jos aivoissa ei sitä ole, sitä ei voi havaita.


    • ukkss

      Tuksu osaa nyt puhua jeesusta niin kysy häneltä mutta varaa ekuja kun ei ole ilmaista se kertominen ja tulkkikin tarvitaan ja maksaa ?

      • kfkfoek

        Tällaiset jeesustelusta syntyneet ihmisen irvikuvat voi pakata kirkkoon ja piiip.


    • Jobinpostia

      Joh.4:24 Jumala on Henki......1Joh.4:12 Jumalaa ei kuukaan ole koskaan nähnyt... Siis Henki Jumala, on aineeton.

      • joopasjoo

        Hyvä olla aineeton kun mitään ei ole!Kukahan se tuon raamatun yleensä kirjoitti?Sitä on hyvä lukea kun piru raamattua ja kaikki tulkitsee jonkun jutun toisin ja lopputulemas SOTA!Siinä se sanonta että Jumala on rakkaus.


    • ahjeeserahje

      Mikä on tämä Pyhähenki, josta mainitsit ? Jos et pysty siitä kertomaan olet valehtelija. Kyllä logiikka on "eetvarttia".

      • minäenvalehtele

        Uskovaisia ohjaa pyhä henki, miksi ei minua.


      • olet-totuus
        minäenvalehtele kirjoitti:

        Uskovaisia ohjaa pyhä henki, miksi ei minua.

        Sinä et valehtele ja siksi sinua ei ohjaa pyhähenki.


    • Jos tietäisin missä pyhä henki on niin pahat pojat tulisivat ja nitistäisivät sen sekä ottaisivat pois sen kaikista, joissa se on.
      Oletko ottanut huomioon, että raamattu sanoo: Lopunajan elukat menevät pahuudessa yhä pidemmälle ja ovat kaiken hyvän vihollisia.

      Pyhää henkeä lähetetään ainakin kolmesta eri taivaasta käsin. Näin päättelen Syyrialaisen Peshitan Ilmestyksestä. Se ei välttämättä ole tarkoitettu toimimaan samalla tavoin kaikissa eri tapauksissa. SE toimii lisäksi eri vahvuisena . Se miten se toimii on arvoitus monin tavoin.

      Koraanin mukaan tämän ajan uhka on , että uhataan hengen riistolla seuraavat 100 vuotta ja sen jälkeen 100 vuotta sadon ja hedelmien riistolla. On vihollisia , jotka yrittävät pyhää henkeä tuhota ihmisessä ja ottaa sen pois.

      • olettetuoneet

        Kivitys kuolemaa olette kylväneet aikojen alusta.


      • Se johtuu intialaisten filosfien mukaan siitä, että on kolmenlaista maya-henkeä eli maailman henkeä: Hyvyys, Intohimoisuus ja tietämättömyys.
        Itse olin tietämätön siitä, että Profeetta Danielin kirjassa on ennakoitu tulevan AIONIN, jonka aikana tuodaan IKUINEN OIKEUDENMUKAISUUS. Tämä projekti tapahtui 1470-1960 - 2043. Tuon Ikuisen Oikeudenmukaisuuden eli ihmisoikeuksien ja perustusalakien takana oli myös Jehova eli sama, joka antoi 3000 vuotta aiemmin lain. Ikuiset oikeudenmukaisuudet on tarkoitettu ikuisesti ohjenuoraksi lain käyttöön.
        Kouluissa ei opetettu tarpeeksi Ranskan Vallankumouksen perusajatuksia , vaan enemmän sosialistien tuomia tulkintoja ja painotuksia.

        Tietämätön ihminen syntyy Tabula Rasa tilaan eikä voi tietää lukemiensa teosten merkittävyyttä ja aikajärjestyksen painoarvoa. Hän voi raamattua lukiessa ajatella sen olevan yhä voimassa ja tärkeämpi kuin Ikuiset oikeudenmukaisuudet, mutta Ikuinen Oikeudenmukaisuus saattaa olla tärkeämpi.

        Lisäksi jos ei tunne Intian filosofiaa ei ymmärrä että 1/3 ihmisistä on vain hyviä. 1/3 on tietämättömiä ja 1/3 intohimoisia (kiihkeitä ja fanaattisia.)


      • tulevaisuudenihminen
        alfa123om kirjoitti:

        Se johtuu intialaisten filosfien mukaan siitä, että on kolmenlaista maya-henkeä eli maailman henkeä: Hyvyys, Intohimoisuus ja tietämättömyys.
        Itse olin tietämätön siitä, että Profeetta Danielin kirjassa on ennakoitu tulevan AIONIN, jonka aikana tuodaan IKUINEN OIKEUDENMUKAISUUS. Tämä projekti tapahtui 1470-1960 - 2043. Tuon Ikuisen Oikeudenmukaisuuden eli ihmisoikeuksien ja perustusalakien takana oli myös Jehova eli sama, joka antoi 3000 vuotta aiemmin lain. Ikuiset oikeudenmukaisuudet on tarkoitettu ikuisesti ohjenuoraksi lain käyttöön.
        Kouluissa ei opetettu tarpeeksi Ranskan Vallankumouksen perusajatuksia , vaan enemmän sosialistien tuomia tulkintoja ja painotuksia.

        Tietämätön ihminen syntyy Tabula Rasa tilaan eikä voi tietää lukemiensa teosten merkittävyyttä ja aikajärjestyksen painoarvoa. Hän voi raamattua lukiessa ajatella sen olevan yhä voimassa ja tärkeämpi kuin Ikuiset oikeudenmukaisuudet, mutta Ikuinen Oikeudenmukaisuus saattaa olla tärkeämpi.

        Lisäksi jos ei tunne Intian filosofiaa ei ymmärrä että 1/3 ihmisistä on vain hyviä. 1/3 on tietämättömiä ja 1/3 intohimoisia (kiihkeitä ja fanaattisia.)

        Mitä ihmisoikeuksia on rikollisilla, rikollisten anteeksianto on teidän synti.
        Vain kykenevät ihmiset ovat oikeutettuja elämään.


      • Jaa tietämättömiä ihmisiä kutsutaan joskus SINISILMÄISIKSI ja tietämätön tuskin on kykenevä. Se tuo teidän julistuksenne merkitsee, että vain RUSKEASILMÄISET ovat oikeutettuja elämään, mutta sinisilmäiset eivät. Itse en lähtisi vielä ainakaan noille linjoille, vaikka se käytännön elämässä olisikin lähellä totuutta.
        Punahiuksisia ja ristiverisiä puolestaan saatetaan pitää INTOHIMOISINA. Siis vain musta ja vaaleahiuksiset, joilla on ruskeat silmät ovat oikeutettuja mielestänne elämään?


      • josif_stalin
        alfa123om kirjoitti:

        Jaa tietämättömiä ihmisiä kutsutaan joskus SINISILMÄISIKSI ja tietämätön tuskin on kykenevä. Se tuo teidän julistuksenne merkitsee, että vain RUSKEASILMÄISET ovat oikeutettuja elämään, mutta sinisilmäiset eivät. Itse en lähtisi vielä ainakaan noille linjoille, vaikka se käytännön elämässä olisikin lähellä totuutta.
        Punahiuksisia ja ristiverisiä puolestaan saatetaan pitää INTOHIMOISINA. Siis vain musta ja vaaleahiuksiset, joilla on ruskeat silmät ovat oikeutettuja mielestänne elämään?

        Oletko sinä Mengelen työn jatkaja, sinä Josef.


    • olettevalehtelijoita

      Ei ole vastausta tullut, huomenna kirkkojen eteen huutamaan, näyttäkää henki.

      • to_si_on

        Silloin henki näyttäytyy ... aloittajalle


      • to-si-ko
        to_si_on kirjoitti:

        Silloin henki näyttäytyy ... aloittajalle

        Silloin poliisit tulee ja huutaa, henki esiin, henki esiin.


    • Kun muutamat näyttävät kertoneen eli vastanneen, eikö se riitä. Lupauksesi mukaan sinun olisi luullut hyväksyvän koska on vastattu. Kertomusta sinä pyydät, (ja vastaat itse) onko pyydettyn saaminen siis valehtelua?

      Jos kysytty sijainti ei miellytä, sekö on merkki valehtelusta.

      • minä-en-valehtele

        Se mitä päässänne liikkuu ei ole totta, ellet pysty tuomaan sitä esiin.


      • minä-en-valehtele kirjoitti:

        Se mitä päässänne liikkuu ei ole totta, ellet pysty tuomaan sitä esiin.

        Sinun päässäsi oleva liike on totta sinulle.


      • sosialistienkeli
        enkelipallo kirjoitti:

        Sinun päässäsi oleva liike on totta sinulle.

        Miksi sinun on kaikille.


      • sosialistienkeli kirjoitti:

        Miksi sinun on kaikille.

        Rakkaus on sama kaikille


      • lumiukko.ja.akka
        enkelipallo kirjoitti:

        Rakkaus on sama kaikille

        Objektiseksuaalisuus todistaa tämän, eikö totta.


      • lumiukko.ja.akka kirjoitti:

        Objektiseksuaalisuus todistaa tämän, eikö totta.

        Seksuaalisuus on yksi tapa ilmentää rakkautta. Minulle rakkaus on täydellistä luottamista. Objekti on minun mielessäni, mielessäni luotan eli rakastan monia eri ilmiöitä, myös vastakkaista sukupuolta.
        Pyhähenki on siinä missä on minun luottamukseni, sinä määrittelet sen omalla tavallasi


      • luottamuksesi.on.nolla
        enkelipallo kirjoitti:

        Seksuaalisuus on yksi tapa ilmentää rakkautta. Minulle rakkaus on täydellistä luottamista. Objekti on minun mielessäni, mielessäni luotan eli rakastan monia eri ilmiöitä, myös vastakkaista sukupuolta.
        Pyhähenki on siinä missä on minun luottamukseni, sinä määrittelet sen omalla tavallasi

        Sinä olet lakimies, mutta uskot valehtelijaa, koska sinulle on tehty vääryyttä.


      • luottamuksesi.on.nolla kirjoitti:

        Sinä olet lakimies, mutta uskot valehtelijaa, koska sinulle on tehty vääryyttä.

        ? ? ?


      • näinkökoet
        enkelipallo kirjoitti:

        ? ? ?

        Mitä etkö usko jumalaan, voi sinua hölmöä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe