ROT:in pyynnöstä

ROT: "Näytäpä yksikin hyödyllinen geeni/genomiduplikaatio ihmisessä tai jossakin diploidissa eliössä."

Tiedehän on tunnistanut niitä jo lukemattomia. Tässä yksi geeniduplikaatio mutaatio, joka on ratkaisevasti vaikuttanut ihmisaivojen kehitykseen. Sen ansiosta ROT:kin kykee täällä palstalla esittelemään uskonnollis-pseudotieteellisiä valheitaan ja typeröintejään. Linkki seuraavassa kommentissa.

14

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • räyhräyh2

        Viestejäni poistellaan, joten muotoilen aiemman viestini uudelleen:
        Kunnianarvoiselle ja palstalla merkittävimpiin henkilöihin ansaitusti kuuluvalle nimimerkille ROT ei kannattane mainita näistä tietellisistä tutkimuksista hänen suuresti kunnioitetun ja laajasti arvostetun uskomusjärjestelmänsä perustuessa Raamatun kirjaimellisen tulkinnan mukaan Adam ja Eeva nimisten henkilöiden asemaan ensimmäisinä ihmisinä.
        Me muut palstalla suhtaudumme kyllä monetkin mielenkiinnolla näihin tieteen havaintoihin, ymmärtäen samalla kyseisellä nimimerkillä olevan oikeuden omaan uskomusjärjestelmäänsä ja sen esille tuomiseen julkisilla foorumeilla.


    • mustaavalkoisella

      Onko "jalompaa" valehdella aatteensa eteen(hän) vai egonsa takia/suojaksi(sinä)? Toki pitää muistaa mahdollisuus, että olet täysi idiootti, etkä siten ymmärrä aina mitä tapahtuu.

      • VastaaMulkoisella

        Tuollaiset "kysymykset" siis askarruttavat?
        Mene kysymään äidiltäsi vaikka "smoothie`tä",jookosta?


      • NooanLootinsakki

        Tapaus ROT on sen verran perusteellisesti taputeltu,että ainoa oleellinen kysymys lienee,kauanko hupsua viitsii huudattaa?.


      • kreationismi_on_sairaus

        Taasko taikauskoista jeesuksenmorsianta risoo kun kreationismin valheet paljastetaan ja evoluution faktat esitellään.

        Kaikkihan me tiedämme että kreationismi perustuu pelkästään taikauskoisiin satuihin ja kreationistien valehteluun.

        Meinaat siis että valheisiin ja epärehellisyyteen perustuva kreationismi on jotenkin jalo aate ja on jaloa valehdella sitä puolustaessaan. No sinähän sen tiedät ...

        Ja mitä luulit nolo tällä kertaa saavuttavasi tuolla perseilylläsi?


      • mustaavalkoisella
        kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Taasko taikauskoista jeesuksenmorsianta risoo kun kreationismin valheet paljastetaan ja evoluution faktat esitellään.

        Kaikkihan me tiedämme että kreationismi perustuu pelkästään taikauskoisiin satuihin ja kreationistien valehteluun.

        Meinaat siis että valheisiin ja epärehellisyyteen perustuva kreationismi on jotenkin jalo aate ja on jaloa valehdella sitä puolustaessaan. No sinähän sen tiedät ...

        Ja mitä luulit nolo tällä kertaa saavuttavasi tuolla perseilylläsi?

        Valehtelija numero kaksi tulee moralisoimaan. Tehdäänpä niin, että tunnustaudut kaksinaismoralismin vastustajaksi ennen kuin yrität suotta keskustella lisää. Tai oikeastaan, että pitäisit turhan älämölö-turpasi tukossa, voit pistää todisteet pöytään "kretuilustani", jos jotain minusta vielä irti haluat. Muuten juttusi todistautuu valheeksi ihan itsekseen derp (kuin sillä olisi sinulle kaksinaamalle yhtään mitään merkitystä).

        Olipas harvinaisen helppoa osoittaa taas yksi ateismin eturintaman ritari valehtelevaksi tyhjäpääksi. Mitä ikinä puolustaisitkaan olisit nolo ja surkea tapaus. Kuinka joku voikin olla noin ressukka, vaikka itse asia(ateismi) vaadi yhtään mitään, niin silti joku pystyy tekemään itsestään valehtelevan pellen – hiljaisuus on parempi puolustus kuin sinä.

        P.s. Katsotaan saadaanko 2/2 tyhjäpäisyydestäsi...


      • Kankkus_kireämmälle
        mustaavalkoisella kirjoitti:

        Valehtelija numero kaksi tulee moralisoimaan. Tehdäänpä niin, että tunnustaudut kaksinaismoralismin vastustajaksi ennen kuin yrität suotta keskustella lisää. Tai oikeastaan, että pitäisit turhan älämölö-turpasi tukossa, voit pistää todisteet pöytään "kretuilustani", jos jotain minusta vielä irti haluat. Muuten juttusi todistautuu valheeksi ihan itsekseen derp (kuin sillä olisi sinulle kaksinaamalle yhtään mitään merkitystä).

        Olipas harvinaisen helppoa osoittaa taas yksi ateismin eturintaman ritari valehtelevaksi tyhjäpääksi. Mitä ikinä puolustaisitkaan olisit nolo ja surkea tapaus. Kuinka joku voikin olla noin ressukka, vaikka itse asia(ateismi) vaadi yhtään mitään, niin silti joku pystyy tekemään itsestään valehtelevan pellen – hiljaisuus on parempi puolustus kuin sinä.

        P.s. Katsotaan saadaanko 2/2 tyhjäpäisyydestäsi...

        Ihan nolon (perä)aukon jutulta vaikuttaa tuo vauhkoamisesi. Vuotaako aukko taas?


      • mustaavalkoisella
        Kankkus_kireämmälle kirjoitti:

        Ihan nolon (perä)aukon jutulta vaikuttaa tuo vauhkoamisesi. Vuotaako aukko taas?

        Ateistin osoittaminen vasurilla valehtelijaksi on muka vauhkoamista. Mutta aloitusten tekeminen teistin valehtelusta ei sitten vissiin ole. Kolmas tekopyhä palikka... Jonka esityksen hiljaisuus olisi peitonnut.


      • "Onko "jalompaa" valehdella aatteensa eteen(hän) vai egonsa takia/suojaksi(sinä)? "
        Missä kohtaa aloittaja valehteli? Onko se egonsa takia valehtelemista, jos oikoo kressujen vääristelyjä vetoamalla tieteelliseen tutkimukseen.


      • mustaavalkoisella
        agnoskepo kirjoitti:

        "Onko "jalompaa" valehdella aatteensa eteen(hän) vai egonsa takia/suojaksi(sinä)? "
        Missä kohtaa aloittaja valehteli? Onko se egonsa takia valehtelemista, jos oikoo kressujen vääristelyjä vetoamalla tieteelliseen tutkimukseen.

        Toisaalla...


      • Kreationismi_on_sairaus
        mustaavalkoisella kirjoitti:

        Valehtelija numero kaksi tulee moralisoimaan. Tehdäänpä niin, että tunnustaudut kaksinaismoralismin vastustajaksi ennen kuin yrität suotta keskustella lisää. Tai oikeastaan, että pitäisit turhan älämölö-turpasi tukossa, voit pistää todisteet pöytään "kretuilustani", jos jotain minusta vielä irti haluat. Muuten juttusi todistautuu valheeksi ihan itsekseen derp (kuin sillä olisi sinulle kaksinaamalle yhtään mitään merkitystä).

        Olipas harvinaisen helppoa osoittaa taas yksi ateismin eturintaman ritari valehtelevaksi tyhjäpääksi. Mitä ikinä puolustaisitkaan olisit nolo ja surkea tapaus. Kuinka joku voikin olla noin ressukka, vaikka itse asia(ateismi) vaadi yhtään mitään, niin silti joku pystyy tekemään itsestään valehtelevan pellen – hiljaisuus on parempi puolustus kuin sinä.

        P.s. Katsotaan saadaanko 2/2 tyhjäpäisyydestäsi...

        Multinikkeilevä Nolohan sieltä taas paljastui perseilemässä. Jeesuksenmorsian kun ei voi kätkeä epärehellisyyttään ja typeryyttään. Se on silkka mahdottomuus.


      • mustaavalkoisella
        Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Multinikkeilevä Nolohan sieltä taas paljastui perseilemässä. Jeesuksenmorsian kun ei voi kätkeä epärehellisyyttään ja typeryyttään. Se on silkka mahdottomuus.

        M.o.t:

        "(voit pistää todisteet pöytään "kretuilustani", jos jotain minusta vielä irti haluat.) Muuten juttusi todistautuu valheeksi ihan itsekseen derp (kuin sillä olisi sinulle kaksinaamalle yhtään mitään merkitystä)."

        "Olipas harvinaisen helppoa osoittaa taas yksi ateismin eturintaman ritari valehtelevaksi tyhjäpääksi."

        "P.s. Katsotaan saadaanko 2/2 tyhjäpäisyydestäsi..."


      • mustaavalkoisella

        Yksi vielä niin voitaisiin keskustella miten ja miksi tänne on valikoitunut tällainen kaksilla korteilla pelaava kööri.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe