mopooliat asialla

kerrostaloosasuva

joku poijan kloppi veti lapuan keskustas viritetyllä mopolla keulien ja sitte sitä kuvas vähäsen nii heti nousi keskimmäinen sormi pystyyn. Aika amatöörimäistä ku ei tiedä että se on sakotettava juttu!

11

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitoitko poliisille vai youtubeen? 🤔

      • kummallista

        En ole lapualainen, mutta tuntuu tosi kummalliselta nuo mopokirjoitukset. Onhan ihme, etteivät poliisit ja joku virkavalta puutu tuollaiseen mopoilijoiden laittomuuteen. Varmasti olisi keinoja virkavallalla lopettaa tuollainen touhu. Ihmetyttää!


    • baittaaja22

      Aika hauska juttu kun ohitan sun toyota nauriksen mun peeveellä :DDDD

      • MenisitTöihinVitunJonne

        Ootko harkinnut ranteiden auki viiltämistä, eihän susta mitään hyötyä tällä planeetalla ole. :/


    • Ei kun kännykkä tanaa ja ilimootus poliisille jos asia vaivaa. Oot sitten ytehny yhteiskunnalle palveluksen.

    • Sihihihihi

      Sua vaan harmittaa kun et osaa keulia, ja ruma vaimos on umpeenkasvanu norsu, eikä sulla enää muutenkaan edes seiso. Buahahaha.

      • eimuuta

        Mopoilijan säälittävä älykkyysosamäärä äänessä.


      • MenisitTöihinVitunJonne

        Onse säälittävää jos jonne kehuskelee taidoillaan osata keulia, jos ei elämässä muuta iloa ole harkitsisin ranteiden viiltämistä.


      • voiteiniteini

        Puhuu mopopoika joka ei oo varmaan ikään ees pussannut naista.
        No sitten loppuu toi näsäviisastelu kun tulee kolari ja mitä veikkaat että kummalle käy pahemmin!?
        Ei enää viisastella kun niskat on kierossa ja pahimmas tapauksessa pöyrätuolissa tai honkanurmella.


    • suomi22

      Onko se nyt noin kauheeta kun tiiät itekin ettei mitään vakavampaa käyny

    • Vitunlaitonta

      Joo aika ammatti ykä oot olisit ny edes käyny päälke tai yrittäny ottaa rekkaria ylös elä omaa elämääs sääntö runkkari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe