Kaipaamaltasi mieheltä?
Nainen , minkälaisen viesti haluaisit ..
62
2202
Vastaukset
Ihan vain että olisi kiva nähdä 😊 sitten sovitaan joku paikka missä nähtäis .
- Hupsista2
Ai ootkin nainen. Oon luullut teikäläistä mieheksi 😅
- Hupsista2
Sinun kirjoitukset mitkä lukenut ovat muistaakseni olleet järkeviä, asiallisia ja selkeitä ymmärtää. Tykkään kirjoitustyylistäsi, mukava lukea👍😊😊
- JokaOlen
Kyläpä löyhässä on sunkin uskos. ;)
- p.s.Iloveyou
Hei H, ajattelen sua usein, mitä sulle kuuluu? Terveisin P,
- llcöffö
H olikin mennyt naimisiin ainakin niin netissä oli.
Ap., älä ole noin epävarma.
Jokainen ihminen lähettää "itsensä näköisiä"
eli omaa luonnettaan, ajatuksiaan ja toiminta tapojaan jne.
peilaavia viestejä. (Viestisikin kertovat persoonastasi. Ja kai haluat
hänen ihastuvan vilpittömästi sinuun, etkä Romeoon jota esität.)
Ja jos kaivattusi pitää sinusta ja/tai viesteistäsi,
hän ehkä vastaa.- Kerro
Mitä sinä nyt selität ??
Tämä oli vain tällainen kysymys johon voi jokainen nainen vastata omien toiveiden mukaan..
Anteeksi vain mutta olen nainen.
Mitäpä jos vaan alkaisit tekemään niitä omia aloituksia..
- samassapaikassa
Nähdäänkö kohta?
- Nytnukkupuille
sellaisen kuin hän kirJoittelee. tykkään tyylistään ja kaikesta tavastaan kirjoitella ✍️😍 odotan kaikkea sitä kuin lapsi joulua ☺️ tosi kohtelias ja huomaavainen ...huokaus...😘
- Heinmymind
Ihan vaikka että: "Käytäskö ulkoilemassa?" Joku muukin kiva kävis ihan ystävämielessä.
- Mihinmenee
Tää kuulostaa hyvältä.
- kamulle
Juuri noin, ei sen enenpää.
- Heinmymind
Kauniiseen maaseutumiljööseen😊😎
Mäkistä maastoo, kaunista katsella näin syksyisin kun ruska aika, järvi pilkahtaa vähä lenkkireitilläni - koettujo
Ystävämielessä en tule lähestymään. Ei siitä tulisi mitään.
- EiKoskaan
''Sori'' :)
- EiSoviSunSuuhunkaan
Ai. Pitäskö seki pyytää jonku toisen puolesta.
Muutahan sä et osaakaan ku pelkkiä lainalauseita. ;)
Ihan mitä vaan. Kuhan toivon. :) <3 - EiKoskaan
EiSoviSunSuuhunkaan kirjoitti:
Ai. Pitäskö seki pyytää jonku toisen puolesta.
Muutahan sä et osaakaan ku pelkkiä lainalauseita. ;)
Ihan mitä vaan. Kuhan toivon. :) <3Sori sanoin kyllä viime kerralla.
Häneltä odottelen anteeksipyyntöä.
Odotan muutakin... Esim tapaamista. ;)
Kaivatultani ei voi odottaa oikein mitään. Hän on jääkylmä.
It's just my wish.
What i did throw away with sad face.
- Lyhyestävirsikaunis
Hei kultaseni
Ikävä sinua
Tavattaisko?
(Lyhyt versio) - Kyllätietääää
En voi panna sanoja hänen suuhunsa. Hän itse päättää.
- ihanyksinkertaisesti
Hei. Voidaanko tavata? Meidän pitää jutella.
- nainennxx
Hei,olisiko sulla aikaa tavata? vaikka tälläisen :)
- niinpäin
Sinun on helpompi lähettää minun suuntaan kuin minun sinun suuntaan.
- nainennxx
niinpäin kirjoitti:
Sinun on helpompi lähettää minun suuntaan kuin minun sinun suuntaan.
miten minun on helpompi? kun en tiedä haluistas mitään...
- niinpäin
nainennxx kirjoitti:
Tilanteen takia helpompi niin päin.
- nainennxx
niinpäin kirjoitti:
Tilanteen takia helpompi niin päin.
mikä se tilanne on? onko jompikumpi varattu tai muuta?
- häh
nainennxx kirjoitti:
Tän viestin mä taidan laittaa hälle :) Katotaan ymmärtääkö viestin tarkoitusperän? Vastaako mitään?
- Adidas
Moi, sain sun numerosi x:sta. Milloin nähdään siellä? On ollu ikävä.
- Silkkaatyötä
En ole varma tuosta paikasta, mutta sen emännän tiedän/tunnen vuodesta retro.
- lounas.ajatus
Tänne en mitään erikoiwta, koska näistä kirjoituksista ei erota kuka ne on kirjoittanut. IRL asiat ei taas kuulu tänne.
- eioleketään
kaivattua, niin vaikeeta sanoa.
- Millonvaan
Ihan sellaisen kun haluaa. :)
- Naiseltaeräältä
Oikein rivon viestin. 😂
- Tällainen_olisi_unelma
Hei beibe..
Kiinnostaisko saunailta mökillä ?
Kiihkeää ja kuumaa rakastelua hyvillä eväillä..- EiJeesuuus
Eli suomeksi:
”hei beibe, voisitko olla minun satunnainen pillu. Panettaaa toisinaan niin saatanasti ja tässä nyt ei mitään vakituista ja oma käsi kyllästyttää. Tehdäänkö siis sopimus että nähdään aina välillä , annat pilluu jotta puutteeni helpottais? Ei sitoumuksia vaan kevyttä kivaa kunnes löydämme tosirakkaudet?
Ps: älä kuvittele et tää ois mitään vakavaa. Ei tässä suhdetta olla tekemässä. Pannaan vaan ja sillee. Ok?”
Oon saanut vähän vastaavia viestejä naisena miehiltä. Kutsuttu munasta otetun valokuvan kera mökille tai luokseen viikonlopuksi
Kerrottu et on erikokoisia kenkiä ja roolivaatteita joita voisin pukea jne.
Seksisuhdettahan pelkkää siinä yritettiin. Arvaa meninkö tai tekikö vaikutusta? Ei. En oikein innostunut. Tuli vähän halpa olo. Kuin olisin joku maksullinen - Tällaine_olisi__
Ajatuksissani tietysti ihana kullan muru.
Ei minuakaan innostaisi jos tuollainen viesti tulisi joltain "tusina-jampalta".
Olisi jopa vastenmielistä saada tuollaine munakuva jne.
- vaikkanoin
https://www.youtube.com/watch?v=T6kIyIosVHw
Olen elossa ja hyvissä voimin. - Jokuvaanjostainjuu
Rakastan sua. Koska nähään?
- Kervo123
Moikka Rakkaani ❤️ anna anteeksi etten ole tajunnut mitä sussa menetän. Olin hiukan aikaa hakoteillä mutta nyt tiedän mitä haluan ja sen myös otan. Ei mun rakkauteni suhun päättynyt vaikka niin koitin kovasti väittää. Toivon että tulisit mua puolitiehen vastaan ja sulta löytyisi myös rakkautta vielä mua kohtaan❤️🙏 jatketaan siitä mihin jäätiin ja eletään ne suunnitelmat mistä yhdessä haaveiltiin. Jos nyt palaisin kotiin ja rakastelisin sua taas niiku aikoinaan rakasteltiin, kolmesti päivässä. Anna anteeksi hölmöyteni, välillä pitää mennä kauas että näkee lähelle. Rakkaudella sinun Ullesi❤️
- MmiehelleMnaiselta
minun sydän on vieläkin sinun...
https://www.youtube.com/watch?v=EQtsFFMgbcw&start_radio=1&list=RDEQtsFFMgbcw - YksiSnainen
Näissä meidän ympyröissä voi olla vaikea rykäistä kovin suoraan treffikutsua ulos suustaan ;-) En ainakaan itse uskaltaisi. Jos pokkaa riittää, romanttinen vähän intohimolla maustettu runo ja päälle vain osoite ja klo., saisi hyvällä
tavalla hämilleeen.
Ihan mikä vaan suht. neutraalikin aloitus kelpaisi: Lähdetkö kahville/syömään/kalaan/sieneen/uimaan/melomaan/leffaan/keikalle tms.? Ei sitä muuta tarvitse selitellä kuin vaikka Olis kiva jutella rauhassa kahdestaan/tutustua. Tai voi kysyä jotain esim. Voisin (tko) opettaa sinulle (minulle) xxx.
Mikä vaan Herralle parhaiten sopii ;-)- yksmiesvaan
Just jotain tällaisia juttuja tahtoisin s-naisen kanssa tehdä ja jutella siinä samalla vähän kaikesta. Hankaluuksia ja hidasteita tosin riittää.
- ÄssätäSSä
Näin olen samoilla linjoilla, kuten toinenkin s-nainen
- Herralle_sopii
ÄssätäSSä kirjoitti:
Näin olen samoilla linjoilla, kuten toinenkin s-nainen
Kertokaa äSSät lisää...
- millosmennäänsinneleffaa
Vois heittää viestillä päiväaikaan, että kuis hurisee? Viime keskiviikkoyö meni ihan päin prinkkalaa unien suhteen:)
- happeahaukkaamaan
Ihan hyvä tuo kuis hurisee ja siihen vastais että paremmin jos lähtisit esim. ulkoilemaan kanssani.
happeahaukkaamaan kirjoitti:
Ihan hyvä tuo kuis hurisee ja siihen vastais että paremmin jos lähtisit esim. ulkoilemaan kanssani.
Jos eräältä tietyltä J-mieheltä olisi niin, mikä ettei. Hän onkin aikanaan laittanut minulle tuon kysymyksen. Eikä tämä ole sinulle Juha, Jari, Jani, Jussi, Jorma, Joonas...
Eikä sinullekaan Johannes, Jarkko, Jukka...vaan hyvää yötä hänelle yhdelle kivalle J-alkuiselle miehelle, joka on alkanut välittämään itsestään oikealla tavalla.
- Jökbmöhcb
millosmennäänsinneleffaa kirjoitti:
Eikä sinullekaan Johannes, Jarkko, Jukka...vaan hyvää yötä hänelle yhdelle kivalle J-alkuiselle miehelle, joka on alkanut välittämään itsestään oikealla tavalla.
Viestitellään huomenna tai ylihuomenna mesessä, hyvää yötä 🙂
- ajattelensua
Noo, vaikka tällanen. Olet kaunein, älykkäin, fiksuin, voimakkain ja ihastuttavin päällä maan. Miten olis tommonen, noin ihan alkuunsa. En vaan ymmärrä, mikset ole sitä jo kertonut.
- SeOlisiKivaKuulla
Haluaisin kuulla että on ajatellut minua yhtä paljon kuin minä häntä.
- nimialle
Lupaan olla käytämättä seuraavia snoja koskaan:
Tahkea, koeponnistus, makustella.- Tääonmulta
😂 käytä niitä muita kuitenkin 😂😂
- jaihanmitätahansakivaa
En halua mieheltä viestiä ku naiselta :)
- Kunhannytjotain
Sellaisen vaikka, jossa hän kertoisi tahtovansa puhua. Toki vaikka joku yleinen kuulumisten kyselykin sopisi. Vaikka olisi se vähän hassua, kun eilen viimeksi näimme ja kuulumisia voi kysellä kasvotustenkin jos kiinnostaa. Ei tosin häntä kiinnosta joten en siksi ODOTA minkäänlaista viestiä. Ja tarkoitin tietysti viestiä itselleni, en mitään palstaviestejä.
- S_minäkin
Tähän tyyliin olevan viestin: "Pahoittelut, etten ole ollut yhteydessä. En vain oikein tiennyt kaiken tapahtuneen jälkeen mitä sanoisin ja miten toimisin. Haluan kuitenkin sanoa, että olet usein mun ajatuksissa ja rakastan sua."
- JmiesSivusta
Voisin kirjoittaa näin yhdelle S-naiselle. Mutta uskaltaisinko enää?
- shdistelija
JmiesSivusta kirjoitti:
Älä kiusaaa sitä
ässää enää jos ei aikaisimpiin viesteihinkään vastannut. Saat syytteet - S-minäkin
JmiesSivusta kirjoitti:
Menetätkö siinä jotain, jos kirjoitat? Viestisi ei ehkä ole minulle, mutta itse ainakin ilahtuisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737