Kirjoituksista päättelin H, että sinäkin olet käynyt täällä. Et tiedä.
Kaikista tapahtumista ja
8
370
Vastaukset
- Olen.hannuhanhikki
Niin olenkin.
Kenelle H:lle tämä oikein on? Jos olisi minulle, niin tämä olisi kyllä hämmentävä aloitus, koska minulle on ollut jo monta vuotta selvää, että hän on käynyt täällä ja että hän tietää myös minun käyneen.
- kysyn
Niinkö? Onko se siitäkin huolimatta silti yksipuolista? Vai mikä teillä mättää?
kysyn kirjoitti:
Niinkö? Onko se siitäkin huolimatta silti yksipuolista? Vai mikä teillä mättää?
Kummin päin yksipuolista? En tiedä, mikä mättää. En ota hänestä yhtään mitään selvää.
Haluaisintietää kirjoitti:
Kummin päin yksipuolista? En tiedä, mikä mättää. En ota hänestä yhtään mitään selvää.
Tai siis saa hänestä mitään selvää...
Voisin vielä selventää sen verran, että sen takia ylipäätään aloin käydä täällä, koska tiesin hänen käyvän. En olisi muuten varmaan ikinä päätynyt käymään täällä.
- TäälläJossain
Mistä olet "tunnistanut" hänet? Oletteko puhuneet asiasta?
- Nythuvinvuoksi
Täällähän voi käydä monesta syystä: ikävöimässä, kyttäämässä jotain toista ikävöijää, ihan ajankuluksi vaan, puolustautumassa, ihmettelemässä muiden tyhjänpäiväistä tekstejä ym. Itse kuulun yhteen edellä mainittuun ryhmään ja totean, että aloitus ei minulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161