Kirjoituksista päättelin H, että sinäkin olet käynyt täällä. Et tiedä.
Vastaukset 8
- Olen.hannuhanhikki
Niin olenkin.
Kenelle H:lle tämä oikein on? Jos olisi minulle, niin tämä olisi kyllä hämmentävä aloitus, koska minulle on ollut jo monta vuotta selvää, että hän on käynyt täällä ja että hän tietää myös minun käyneen.
- kysyn
Niinkö? Onko se siitäkin huolimatta silti yksipuolista? Vai mikä teillä mättää?
kysyn kirjoitti:
Niinkö? Onko se siitäkin huolimatta silti yksipuolista? Vai mikä teillä mättää?
Kummin päin yksipuolista? En tiedä, mikä mättää. En ota hänestä yhtään mitään selvää.
Haluaisintietää kirjoitti:
Kummin päin yksipuolista? En tiedä, mikä mättää. En ota hänestä yhtään mitään selvää.
Tai siis saa hänestä mitään selvää...
Voisin vielä selventää sen verran, että sen takia ylipäätään aloin käydä täällä, koska tiesin hänen käyvän. En olisi muuten varmaan ikinä päätynyt käymään täällä.
- TäälläJossain
Mistä olet "tunnistanut" hänet? Oletteko puhuneet asiasta?
- Nythuvinvuoksi
Täällähän voi käydä monesta syystä: ikävöimässä, kyttäämässä jotain toista ikävöijää, ihan ajankuluksi vaan, puolustautumassa, ihmettelemässä muiden tyhjänpäiväistä tekstejä ym. Itse kuulun yhteen edellä mainittuun ryhmään ja totean, että aloitus ei minulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831079
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut116703- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136548Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61545