En tajua, mikä Brookessa muka viehättäisi noita miehiä noin paljon. Sillä on ehkä viisi ilmettä, joita se vaihtelee. Koskaan Brookelle ei ole kirjoitettu mitään mielekästä repliikkiä. Aina vain iänikuista päättämättömyyttä ja jahkailua. Katsojalle ei mitenkään selviä, miksi tätä kulahtanutta blondia pidetään niin ihmeellisenä. Sama selittämättömyyden ongelma kuin Steffyn kanssa: hänenkään wondefulness ei oikein katsojalle aukea..
Brooke...krooh..ZZZ
9
279
Vastaukset
- Vasenylamummo
Miten niin kulahtanut?
Näyttelijä on ikäisekseen erittäin hyvän näköinen.
Minä puolestani olen kauhistellut uutta, pultsarin näköistä Ridgeä ja nyt Thornekin on vaihdettu sellaiseen perusräkälän mannekiiniin. - fffr
Niin, ikäisekseen juuri.
- muunettutotuus
Brooken lapset ovat aikuisia kaikkien mittapuiden mukaan niin myös Ridgen. Tämä on suku- ja perhe sarja ei kaikki voi olla 15vuotiaita. Toki kielenopetuksesta jäi jahkailu, tuskin kukaan enää edes Ameriikassa, opettelee kieltä saippua sarjasta..
- monetkonstit
Brooken uusi kampaus ja iänikuinen alusasuissa koikkelehtiminen. Onneksi raitistui sentään.
- DEFGTHYJUKIL
No leffan
Subliminal Seduction seksikohtaukset kun on nähnyt, tajuaa miksi Btooke o HOT EDELLEEN! MILF, MATURE!!! - hyvinmännöö
Brookehan sai jälleen jättitimanttisormuksen. Enkä ole pysyny laskuissa monesko se nyt onkaan. Taas vihille männään.
- blinkeye
Onkin huvittavaa, miten Kaunareissa pannaan aina älyttömän paljon painoa naimisiin menolle ja häille ja häävaloille, vaikka avioliitttoja puretaan mennen tullen ja palatessa, juuri ollaan mitätöimässä Seffyn ja Liamin avioliitto, vaikka ne on olleet kauan naimisissa.
Toki ymmärrettävää, että käsikirjoitus tässä määrää, ja katsojien tarpeiden tyydyttäminen. Katsojat rakastavat hääjaksoja.
Mutta pettääkö Ridge Brooken vielä kerran vai voisiko tämä pari lipua onnelliseen avioliiton satamaan kuten Quinn ja papparainen. (Toivoisin että edes jotain Kaunareissa olisi kestävää, ja että se olisi Eric ja Quinn. Toivottavasti käsikirjoittajat eivät aja niitä erilleen!!)- B_B
Naiset pyörittää sitä Liam-nössöä mennen tullen. Kun yhdestä ero tulee nii jo on taas joku nainen tarjoutumassa. On siinä sarjassa muidenkin kohdalla samanlaista toistokuviota. Jos tulevat juonikuviot kiinnostavat netistä voi jostakin löytää. Tuttava oli FC:n kautta saanut uusia juonipaljastuksia joiden mukaan myös Hope on taas raskaana. Perheenlisäyksiä siis tulossa. Loppuukohan muuten tuo sarja koskaan.....
- B_B
Tuolta seuraavasta linkistä hieman uutta tietoa
https://www.blogit.fi/kauniit-ja-rohkeat-juonipaljastukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091