Vaasasta kuuluu kurjia jo toinen mamujen tekemä puukotus. Hienoa ettei Oivedeltä ainakaan vilä ole kuultu yhtä kurjia uutisia..
https://www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/puukotus-vaasan-ammattikorkeakoulun-tiloissa-miesopiskelija-puukotti-naisopiskelijaa-kesken-paivan-1.2752834
--kuinka Orivesi on hoitanut mamunsa--
11
368
Vastaukset
- hyäolla
Hyvin on hoitanut syöttänyt, juottanut ja vieläpä naisenkin on saanut valita paikallisesta ylijäämästä!
- Ratsu1
Hei Kuulin että Ratsastustarvikeliike on kai tulossa
Orivedelle sille on markkina rako!! - Liiselotte
Joo mamurioriista tehrähän ruunia njottei paha jatku ja siihin on panostettava juurikin hevoskuurillahan!
- TosiOnpi
Toosi hyvin on hoitanut ku yhtään mamua ei centrumissa ooo aikoihin näkynyt!!!
- En_ole_robotti
Joo kun mamut ovat töissä, eivätkä notku Orivarsan luona tai S-marketin penkillä. Parikin irakilaista paiskii hommia kivialalla.
- Ahris
Ihana kaupkunki olen oppimassa täällä aneksi kirjoitus virheeksi
Ole nut asunumassa 2 votta täällä orivedessä, olen saanut hyvä asunto ja hyvin rahaa kelalta
Ilmainen asunto ja 2200 euroa rahaa ja vähän vaate ja ruoka rahaa siihen lisaksi
Ensi vuonna olen saamassa näin muutok7n sukuu tänne- VoiVoi_
Todella upeaa että olet viihtynyt ja ilmeisesti ruokakin on ollut mieleistäsi? Nimittäin ruoka joka ei maistu on yksi mamujen suurimpia kiukkupuuskan aiheuttajia ja kiukustunut mahan on hurja niin kuin rikostilastot näyttavät.
- Ollikulli
Antakaa nyt herranjumala maahanmuuttajille enemmän että viihtyvät eikä tarvitse rikoksia tehdä
- Nännykkä
Ei se ole helppoa tulla jostain kaukaa tänne tuntemattomaan.
Auttakaa hyvät ihmiset maahanmuuttajia, jos kelalta saa jotain 3000 ekee kuukaudessa ei sillä kyllä millään pärjää - Ahris
Ruoka on ihan huva,itse saan kaupista ottaa
- leoodldls
Sehän saattaa johtua ihan siitä että rikoksentekijöitä ei voi yksiselitteisesti ihonvärin perusteella tunnistaa. Vaikka saattaa jotkut yllättää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882