Sukupuolettomuudessa piilotteleva väkivalta

pälyillenkö

Sukupuolten erottelun poistaminen tai muu asialla viisastelu on minusta jotenkin epäilyttävää.
Olisin huolissani sukupuolettomuudessa vaanivista raiskaajista. Voisivatko nuo raiskaajat olla naisia, niin jätän sen lukijan itsensä arvioitavaksi.
Itse ja kaikki kaveripiirissä joutunut niin lukuisan yrityksen/teon kohteeksi, että en voi ymmärtää asialla leikittelemistä.
Asia on niin nähtävissä, ollut koko ihmishistorian ajan.

Tai sanotaan vaikka näin. Ymmärrän helposti, että asialla voivat leikitellä myös ne, jotka noita hirveyksiä haluavat tehdä.

17

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhistus

      Omituista jos kuvitellaan väkivallan vähenevän pakkomuokkaamalla niitä jotka selvästi kokevat olevansa poikia/tyttöjä tai mihiä/naisia. Minulla kokemusta traumatisoineesta samankaltaistamisesta. Hirveä muisto lapsuudesta.

      • TotuusSattuuQC

        Missä selkeästi itsensä pojaksi tai tytöksi tuntevia pakkomuokataan? Minulla on itselläni kaksi lasta enkä ole moista koulussa tai päiväkodeissä vielä huomannut.


      • homotusaivopesua
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        Missä selkeästi itsensä pojaksi tai tytöksi tuntevia pakkomuokataan? Minulla on itselläni kaksi lasta enkä ole moista koulussa tai päiväkodeissä vielä huomannut.

        Eihän semmoista voi tietenkään olla, mikä ei ole osunut omalle kohdalle.


      • tarkemmin.ajatellen
        homotusaivopesua kirjoitti:

        Eihän semmoista voi tietenkään olla, mikä ei ole osunut omalle kohdalle.

        Tai sitten on niin, että homomyönteisyyskampanja on TotuusSattuuQC:n ja lastensa kohdalla onnistunut niin hyvin, etteivät he edes huomaa sitä. Mekkoon pukeutuva poika on täysin normaali ja arkipäiväinen juttu.


      • TotuusSattuuQC
        homotusaivopesua kirjoitti:

        Eihän semmoista voi tietenkään olla, mikä ei ole osunut omalle kohdalle.

        "Eihän semmoista voi tietenkään olla, mikä ei ole osunut omalle kohdalle."

        En minä väittänyt että sellaista ei voisi olla. Mutta ihmettelen vain että jos tuo olisi jotenkin vallitseva agenda kouluissa ja päiväkodeissa niin kumma että se ei ole tullut lainkaan eteen niissä useissa eri kouluissa tai päiväkodeissa joita olen itse nähnyt.
        Mutta jos mielestäsi tuota esiintyy paljon niin voitko kertoa että missä sitä esiintyy, miten sitä esiintyy ja mistä tiedät näin olevan?


      • TotuusSattuuQC
        tarkemmin.ajatellen kirjoitti:

        Tai sitten on niin, että homomyönteisyyskampanja on TotuusSattuuQC:n ja lastensa kohdalla onnistunut niin hyvin, etteivät he edes huomaa sitä. Mekkoon pukeutuva poika on täysin normaali ja arkipäiväinen juttu.

        "Tai sitten on niin, että homomyönteisyyskampanja on TotuusSattuuQC:n ja lastensa kohdalla onnistunut niin hyvin, etteivät he edes huomaa sitä. Mekkoon pukeutuva poika on täysin normaali ja arkipäiväinen juttu."

        Kun piti mennä tälle tasolle niin käytännössä myönnät että sinulla ei ole mitään oikeaa todistetta oman käsityksesi tueksi vaan pelkkiä ennakkoluuloja.
        Jospa nyt itse käyttäytyisit kuin mies ja perustelisit kantasi loogisesti, faktoja kertoen ja muita mollaamatta. Niinhän me miehet normaalisti tehdään, eikö vain?


      • mirja.entinen.markku
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Tai sitten on niin, että homomyönteisyyskampanja on TotuusSattuuQC:n ja lastensa kohdalla onnistunut niin hyvin, etteivät he edes huomaa sitä. Mekkoon pukeutuva poika on täysin normaali ja arkipäiväinen juttu."

        Kun piti mennä tälle tasolle niin käytännössä myönnät että sinulla ei ole mitään oikeaa todistetta oman käsityksesi tueksi vaan pelkkiä ennakkoluuloja.
        Jospa nyt itse käyttäytyisit kuin mies ja perustelisit kantasi loogisesti, faktoja kertoen ja muita mollaamatta. Niinhän me miehet normaalisti tehdään, eikö vain?

        Käyttäytyisit kuin mies?

        Miten sellaisen pitää käyttäytyä, senkin vanhanaikainen sika?


    • pieninäkymätön

      Jättäkää homot rauhaan. Homous on geeneissä, mikä on hyvä asia. Pedofilia on myös geeneissä, mikä on huono asia. Heterous on geeneissä, mikä on outo asia. Yritäpäs olla "normaali" tässä maailmassa, jossa marginaliteetti on lottovoitto.

      • homorummutusta

        Juuri näin. Jättäkää homot rauhaan. Eivät homot tarvitse homotusta, he osaavat olla homoja muutenkin.

        Hetorot tarvitsevat homotusta vielä vähemmän.


      • homorummutusta kirjoitti:

        Juuri näin. Jättäkää homot rauhaan. Eivät homot tarvitse homotusta, he osaavat olla homoja muutenkin.

        Hetorot tarvitsevat homotusta vielä vähemmän.

        Tarkoitat varmasti hyvää. Silti voisi miettiä miten asiansa ilmaisee, ettei hyvä tarkoitus häviä vihamielisen puhetyylin alle. Arvostetaan kaikki toisiamme, eikö niin?


    • homorumpali

      heterot...

    • väärinymmärrystä

      Tahallista väärin ymmärtämistä täynnä tämä ja moni muukin keskustelu.
      Ihmisellä on oikeus omaan seksuaaliseen suuntautumiseensa tai vakaumukseen, eikä sen pitäisi olla keneltäkään pois. Jos vaikka homouteen yritetään nykyään suhtautua muuten kuin pilkalla tai jopa vihamielisyydellä, niin heti täällä väitetään sitä pakottamiseksi.
      Onko ihmiset täällä niin epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan, että joku muu suuntaus on heti vaaraksi omalle seksuaalisuudelle?
      Ilmeisesti jos lapsia ei pienestä pitäen opeteta vihaamaan kaikkea erilaista vaan ymmärtämään myös muita tai edes sietämään heitä, niin tämäkö on heti pakottamista?

      • perusopetusta.lapsille

        Romaniseurueiden kanssa kannattaa alkaa kaupankäyntiin, mohammed-niminen naapuri seitsemine lapsineen on oikein mukava kerrostalossa ja namusedätkin voivat olla ihan kivoja ihmisiä.

        Kohti suvaitsevaisempaa maailmaa. Epäluulot ne on ihan tyhmiä juttuja.


      • oikeinymmärrys

        Kyllä minä hyväksyn muut suuntaukset ja vakaumukset.

        En kuitenkaan pidä siitä, että esimerkiksi keskustalaisuutta, kommunismia tai lestadiolaisuutta opetetaan pakollisena kouluissa tai työpaikoilla. Miksi homomyönteisyyttä pitää opettaa, onko homous jotenkin parempi ominaisuus kuin poliittinen vakaumus?


      • TotuusSattuuQC
        oikeinymmärrys kirjoitti:

        Kyllä minä hyväksyn muut suuntaukset ja vakaumukset.

        En kuitenkaan pidä siitä, että esimerkiksi keskustalaisuutta, kommunismia tai lestadiolaisuutta opetetaan pakollisena kouluissa tai työpaikoilla. Miksi homomyönteisyyttä pitää opettaa, onko homous jotenkin parempi ominaisuus kuin poliittinen vakaumus?

        "En kuitenkaan pidä siitä, että esimerkiksi keskustalaisuutta, kommunismia tai lestadiolaisuutta opetetaan pakollisena kouluissa tai työpaikoilla. Miksi homomyönteisyyttä pitää opettaa, onko homous jotenkin parempi ominaisuus kuin poliittinen vakaumus?"

        Olet kenties ymmärtänyt asian hieman väärin. Homomyönteisyys ei ole sitä että opetettaisiin homoutta vaan sitä että pystyt sietämään sitä että joku muu on homo vaikka sinä et itse ole. Aivan kuten sinun on syytä sietää myös sitä että joku muu on keskustalainen, kommunisti tai vaikka lestadiolainen.
        Sinun ei niitä tarvitse itse olla mutta muiden erilaisuutta pitää kuitenkin sietää.


      • oikeinymmärrys
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "En kuitenkaan pidä siitä, että esimerkiksi keskustalaisuutta, kommunismia tai lestadiolaisuutta opetetaan pakollisena kouluissa tai työpaikoilla. Miksi homomyönteisyyttä pitää opettaa, onko homous jotenkin parempi ominaisuus kuin poliittinen vakaumus?"

        Olet kenties ymmärtänyt asian hieman väärin. Homomyönteisyys ei ole sitä että opetettaisiin homoutta vaan sitä että pystyt sietämään sitä että joku muu on homo vaikka sinä et itse ole. Aivan kuten sinun on syytä sietää myös sitä että joku muu on keskustalainen, kommunisti tai vaikka lestadiolainen.
        Sinun ei niitä tarvitse itse olla mutta muiden erilaisuutta pitää kuitenkin sietää.

        Minulle on aivan sama opetetaanko kommunismia vai kommunismimyönteisyyttä, homoutta vai homomyönteisyyttä. En näe asiassa suurta eroa.

        Siedän kyllä lestadiolaistakin, kunhan ei puhu mitään asiasta minulle. Jättäköön jumalajuttunsa muille lahkolaisille.


    • MissSatiiri

      Transsukupuolinen MissMaailmakisoissa olisi naisten pilkkaamista ja tekisi kisoista satiiria. Satiiria voi tehdä terveemmillä tavoillakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe