Elämää kyliin

Kepuvaari

JS kertoi Sääksjärven työväentalolla olevan taasen elämää. Kyläläisten omaehtoinen seuratoiminta on aina hatunnoston arvoinen asia. Menestystä!

9

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seinäkukkanenko

      Sellaistako Sääskessä? Onko siellä vaan vasemmiston ja työväen edustajia? Vai onko tarkoitettu muillekin ihmisille? Onko keput demarit viheriät ja haloolaiset( haloolaiset taitavat ollakin vasemmistolaisia?) tervetulleita tanssahtelemaan🙂

    • työväentalon_johtoryhmä

      Jolla on jäsenkirja taskussa ja on punaniska kommunisti sillä vapaa pääsy lahtarit ja haloolaiset eivät ole tervetulleita demarit on kiikunkaakun

      • työnantaja__mäeltä

        On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta


      • KunTuliPuheeksi
        työnantaja__mäeltä kirjoitti:

        On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta

        Ei kommunisteja enää tarvita kun Venäjändesantin virkaa hoitavat persut ja muut EU/maahanmuuttovastaiset riidankylväjät, joiden ohjailu on Venäjän tiedustelupalveluille helppoa kuin heinänteko.


      • keskustelupalsta
        työnantaja__mäeltä kirjoitti:

        On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta

        Painostuksella, manipulaatiolla ja naulaamisella on hyvin mielenkiintoiset polkunsa Etelä-Pohjanmaalla. Retoriset argumentit kukoistavat nyt, mutta vain jopa yhteisöllisellä mielipiteen voimalla on päästy historian kirjoihin – lyömättä edes sitä naulaa oveen. Kun ovet on nyt aukaistu, voivat ne sulkeutua – jälleen yhteisöllisellä mielipiteen randomvoimalla ja ilman kulkemisia maakunnasta toiseen, jossa saapasta kului. Se juna on Lukittu. Tätä pienehköä someraivoa voisi verrata, jos haluaisi, jalkakulkupeliin naula-askit taskussa ammoisina aikoina, jolloin viha levisi hitaasti mutta varmasti. Nyt se yrittää levitä sekunnissa yhdellä napin painalluksella. Digitalisaation hyödyntäminen kylien kuihduttamismenetelmänä on paradoksi, erityisesti kun samanaikaisesti ihan vaan itse elämä (lue ei puoluepolitiikka) pitäisi saada niissä elpymään, ja vähintäänkin pysymään. Ei loukkaamaan ketään. Argumenttisi siis oli, niin mikä?


    • MäkIVAA
    • kuka_tietää_lisää

      Nyt sain kuulla uutisen SSAB olisi sulkemassa Vimpelin tehdasta oli niin johtotasolta täytyy olla perää asiassa joten jotain on suunnitelmissa

    • kokkolasta_sukulainen

      Onko SSAB lopettamassa tehdasta se olisi kova isku vimpelille

      • Voi kristus, oottako te niin perkeleen tyhmiä, ettei te näe muita kun kommunistia. Tuossa se tehtaan sulkeminen on.Opetelkaa lukemaan, ettei kaikenlaisia huhuja levitetä. Uskotte pian itsekin omiin huhuihinne.
        Käynnistyvien neuvotteluiden tuloksena saattaa olla
        ...Teräsyhtiö SSAB sulkee Lappohjan putkitehtaan - Taloussanomat ...
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005853066.html


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe