JS kertoi Sääksjärven työväentalolla olevan taasen elämää. Kyläläisten omaehtoinen seuratoiminta on aina hatunnoston arvoinen asia. Menestystä!
Elämää kyliin
9
499
Vastaukset
- Seinäkukkanenko
Sellaistako Sääskessä? Onko siellä vaan vasemmiston ja työväen edustajia? Vai onko tarkoitettu muillekin ihmisille? Onko keput demarit viheriät ja haloolaiset( haloolaiset taitavat ollakin vasemmistolaisia?) tervetulleita tanssahtelemaan🙂
- työväentalon_johtoryhmä
Jolla on jäsenkirja taskussa ja on punaniska kommunisti sillä vapaa pääsy lahtarit ja haloolaiset eivät ole tervetulleita demarit on kiikunkaakun
- työnantaja__mäeltä
On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta
- KunTuliPuheeksi
työnantaja__mäeltä kirjoitti:
On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta
Ei kommunisteja enää tarvita kun Venäjändesantin virkaa hoitavat persut ja muut EU/maahanmuuttovastaiset riidankylväjät, joiden ohjailu on Venäjän tiedustelupalveluille helppoa kuin heinänteko.
- keskustelupalsta
työnantaja__mäeltä kirjoitti:
On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta
Painostuksella, manipulaatiolla ja naulaamisella on hyvin mielenkiintoiset polkunsa Etelä-Pohjanmaalla. Retoriset argumentit kukoistavat nyt, mutta vain jopa yhteisöllisellä mielipiteen voimalla on päästy historian kirjoihin – lyömättä edes sitä naulaa oveen. Kun ovet on nyt aukaistu, voivat ne sulkeutua – jälleen yhteisöllisellä mielipiteen randomvoimalla ja ilman kulkemisia maakunnasta toiseen, jossa saapasta kului. Se juna on Lukittu. Tätä pienehköä someraivoa voisi verrata, jos haluaisi, jalkakulkupeliin naula-askit taskussa ammoisina aikoina, jolloin viha levisi hitaasti mutta varmasti. Nyt se yrittää levitä sekunnissa yhdellä napin painalluksella. Digitalisaation hyödyntäminen kylien kuihduttamismenetelmänä on paradoksi, erityisesti kun samanaikaisesti ihan vaan itse elämä (lue ei puoluepolitiikka) pitäisi saada niissä elpymään, ja vähintäänkin pysymään. Ei loukkaamaan ketään. Argumenttisi siis oli, niin mikä?
- MäkIVAA
Sääksjärven työväentalolta tänään:
https://www.youtube.com/watch?v=yAACDqd0sWo - kuka_tietää_lisää
Nyt sain kuulla uutisen SSAB olisi sulkemassa Vimpelin tehdasta oli niin johtotasolta täytyy olla perää asiassa joten jotain on suunnitelmissa
- kokkolasta_sukulainen
Onko SSAB lopettamassa tehdasta se olisi kova isku vimpelille
Voi kristus, oottako te niin perkeleen tyhmiä, ettei te näe muita kun kommunistia. Tuossa se tehtaan sulkeminen on.Opetelkaa lukemaan, ettei kaikenlaisia huhuja levitetä. Uskotte pian itsekin omiin huhuihinne.
Käynnistyvien neuvotteluiden tuloksena saattaa olla
...Teräsyhtiö SSAB sulkee Lappohjan putkitehtaan - Taloussanomat ...
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005853066.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530