JS kertoi Sääksjärven työväentalolla olevan taasen elämää. Kyläläisten omaehtoinen seuratoiminta on aina hatunnoston arvoinen asia. Menestystä!
Elämää kyliin
9
499
Vastaukset
- Seinäkukkanenko
Sellaistako Sääskessä? Onko siellä vaan vasemmiston ja työväen edustajia? Vai onko tarkoitettu muillekin ihmisille? Onko keput demarit viheriät ja haloolaiset( haloolaiset taitavat ollakin vasemmistolaisia?) tervetulleita tanssahtelemaan🙂
- työväentalon_johtoryhmä
Jolla on jäsenkirja taskussa ja on punaniska kommunisti sillä vapaa pääsy lahtarit ja haloolaiset eivät ole tervetulleita demarit on kiikunkaakun
- työnantaja__mäeltä
On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta
- KunTuliPuheeksi
työnantaja__mäeltä kirjoitti:
On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta
Ei kommunisteja enää tarvita kun Venäjändesantin virkaa hoitavat persut ja muut EU/maahanmuuttovastaiset riidankylväjät, joiden ohjailu on Venäjän tiedustelupalveluille helppoa kuin heinänteko.
- keskustelupalsta
työnantaja__mäeltä kirjoitti:
On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta
Painostuksella, manipulaatiolla ja naulaamisella on hyvin mielenkiintoiset polkunsa Etelä-Pohjanmaalla. Retoriset argumentit kukoistavat nyt, mutta vain jopa yhteisöllisellä mielipiteen voimalla on päästy historian kirjoihin – lyömättä edes sitä naulaa oveen. Kun ovet on nyt aukaistu, voivat ne sulkeutua – jälleen yhteisöllisellä mielipiteen randomvoimalla ja ilman kulkemisia maakunnasta toiseen, jossa saapasta kului. Se juna on Lukittu. Tätä pienehköä someraivoa voisi verrata, jos haluaisi, jalkakulkupeliin naula-askit taskussa ammoisina aikoina, jolloin viha levisi hitaasti mutta varmasti. Nyt se yrittää levitä sekunnissa yhdellä napin painalluksella. Digitalisaation hyödyntäminen kylien kuihduttamismenetelmänä on paradoksi, erityisesti kun samanaikaisesti ihan vaan itse elämä (lue ei puoluepolitiikka) pitäisi saada niissä elpymään, ja vähintäänkin pysymään. Ei loukkaamaan ketään. Argumenttisi siis oli, niin mikä?
- MäkIVAA
Sääksjärven työväentalolta tänään:
https://www.youtube.com/watch?v=yAACDqd0sWo - kuka_tietää_lisää
Nyt sain kuulla uutisen SSAB olisi sulkemassa Vimpelin tehdasta oli niin johtotasolta täytyy olla perää asiassa joten jotain on suunnitelmissa
- kokkolasta_sukulainen
Onko SSAB lopettamassa tehdasta se olisi kova isku vimpelille
Voi kristus, oottako te niin perkeleen tyhmiä, ettei te näe muita kun kommunistia. Tuossa se tehtaan sulkeminen on.Opetelkaa lukemaan, ettei kaikenlaisia huhuja levitetä. Uskotte pian itsekin omiin huhuihinne.
Käynnistyvien neuvotteluiden tuloksena saattaa olla
...Teräsyhtiö SSAB sulkee Lappohjan putkitehtaan - Taloussanomat ...
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005853066.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368