Elämää kyliin

Kepuvaari

JS kertoi Sääksjärven työväentalolla olevan taasen elämää. Kyläläisten omaehtoinen seuratoiminta on aina hatunnoston arvoinen asia. Menestystä!

9

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seinäkukkanenko

      Sellaistako Sääskessä? Onko siellä vaan vasemmiston ja työväen edustajia? Vai onko tarkoitettu muillekin ihmisille? Onko keput demarit viheriät ja haloolaiset( haloolaiset taitavat ollakin vasemmistolaisia?) tervetulleita tanssahtelemaan🙂

    • työväentalon_johtoryhmä

      Jolla on jäsenkirja taskussa ja on punaniska kommunisti sillä vapaa pääsy lahtarit ja haloolaiset eivät ole tervetulleita demarit on kiikunkaakun

      • työnantaja__mäeltä

        On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta


      • KunTuliPuheeksi
        työnantaja__mäeltä kirjoitti:

        On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta

        Ei kommunisteja enää tarvita kun Venäjändesantin virkaa hoitavat persut ja muut EU/maahanmuuttovastaiset riidankylväjät, joiden ohjailu on Venäjän tiedustelupalveluille helppoa kuin heinänteko.


      • keskustelupalsta
        työnantaja__mäeltä kirjoitti:

        On se kumma kun vielä näitä kommunisteja on Vimpelissä olis hitto menneet neuvostoliittoon silloin aikanaan olis piru vie loppunut sekin tauti vähin äänin ei SUOMI TARVITSE KOMMUNISTEJA miksei 100 vuotta sitten tehneet työtä kesken sekin olisi ollut ratkaisu näm ventturat on vuosikymmeninä häiriköineet täällä ovat pirun joka paikkaan tunkevia vellihousuja aina ollaan kinuamassa työnantajilta lisää liksaa vaikka ovat pirun laiskimuksia ei kommunisti ole mikään työmies vaan toisten rahoilla loisija työtä kun tarjoo palkka vaaditaan vaikka ei olla edes työtä tehty, ja sitten mennään kinuamaan Kelatukia päivärahoja sillä tietty ollaa mielellään ei mukmas olla työkuntoisia voi piru mitä valhetta

        Painostuksella, manipulaatiolla ja naulaamisella on hyvin mielenkiintoiset polkunsa Etelä-Pohjanmaalla. Retoriset argumentit kukoistavat nyt, mutta vain jopa yhteisöllisellä mielipiteen voimalla on päästy historian kirjoihin – lyömättä edes sitä naulaa oveen. Kun ovet on nyt aukaistu, voivat ne sulkeutua – jälleen yhteisöllisellä mielipiteen randomvoimalla ja ilman kulkemisia maakunnasta toiseen, jossa saapasta kului. Se juna on Lukittu. Tätä pienehköä someraivoa voisi verrata, jos haluaisi, jalkakulkupeliin naula-askit taskussa ammoisina aikoina, jolloin viha levisi hitaasti mutta varmasti. Nyt se yrittää levitä sekunnissa yhdellä napin painalluksella. Digitalisaation hyödyntäminen kylien kuihduttamismenetelmänä on paradoksi, erityisesti kun samanaikaisesti ihan vaan itse elämä (lue ei puoluepolitiikka) pitäisi saada niissä elpymään, ja vähintäänkin pysymään. Ei loukkaamaan ketään. Argumenttisi siis oli, niin mikä?


    • MäkIVAA
    • kuka_tietää_lisää

      Nyt sain kuulla uutisen SSAB olisi sulkemassa Vimpelin tehdasta oli niin johtotasolta täytyy olla perää asiassa joten jotain on suunnitelmissa

    • kokkolasta_sukulainen

      Onko SSAB lopettamassa tehdasta se olisi kova isku vimpelille

      • Voi kristus, oottako te niin perkeleen tyhmiä, ettei te näe muita kun kommunistia. Tuossa se tehtaan sulkeminen on.Opetelkaa lukemaan, ettei kaikenlaisia huhuja levitetä. Uskotte pian itsekin omiin huhuihinne.
        Käynnistyvien neuvotteluiden tuloksena saattaa olla
        ...Teräsyhtiö SSAB sulkee Lappohjan putkitehtaan - Taloussanomat ...
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005853066.html


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe