Tuli tässä mietittyä että kun pääkeskus on ulkona ja sisälle tulee ryhmäkeskus nii riittääkö nousujohdoksi 5x6 kaapeli jos talossa on sähköuuni, sähkökiuas, lattialämmitys ja tietty muutkin sähköt?
Vastaukset 2
- sähkä
Kyllä riittää normaalitapauksissa 6 mm2 / 25 A. Kaapelikauppiaat möisivät mielellään jopa 16 mm2
- IhanOmaKotiTalo
6 mm2 kaapeli, 25A sulakkeet läpäisevät noin 3x230x25 eli 17 kVA, se vastaa useimilla sähkölaitteilla yli 15 kW tehoa. Minulla on 120 m2 omakotitalo sähkölämmitys ja sähkökiuas. Sähkömittarin mukaan teho todella harvoin ylittää 7 kW.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja211997Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 78748
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192718- 65642
- 64556
- 45540
- 37523
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503