Valkoinen syntyperä on nykyisin ongelma.

Ukkelivaan

Olen helsinkiläinen asunnoton eläkeläinen ja ollut sitä jo 4 vuotta ja 8 kuukautta.
Saman ajan olen ollut kaupungin asuntojonossa. Viime vuonna minulle sanottiin että minulla on mahdollisuuksia saada vuokra- asunto.

Tänä vuonna minulle sanottiin ohi virkatien että en tule koskaan saamaan kaupungin vuokra- asuntoa. Kaikki menevät maahanmuuttajille. Ne ajavat kaikkien ohi.

Että silleen.

12

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maakunnassa.löytyy

      Tiedät seuraavissa vaaleissa mitkä puolueet ovat vastuussa tilanteestasi. Niitä älä äänestä.

      Asunnon löydät vain jonottamalla sitä maakuntaan. Pääkaupunkiseudulla ei onnistu.

    • HerääSuomi

      Noinhan se menee. Suomenkielinen pääväestö on alennettu vähemmistöjen ja varsinkin sen yhden rälssivähemmistömme hyysääjiksi. Meillä on vain velvollisuus palvella vähemmistöjä ja maksaa siitä ilosta. Oikeuksia meillä ei enää olekaan.

      • brorpå

        Heh, ei ole mitään pääväestöä olemassakaan. Herää Suomi, siun vihainen rasismisi on vailla todellisuuspohjaa, ulkoa siulle syötettyä satua koska olet kielitaidoton reppana ja altis vasistien lyhyitten lauseitten ropakantalle. -Eiks näin?


      • HerääSuomi
        brorpå kirjoitti:

        Heh, ei ole mitään pääväestöä olemassakaan. Herää Suomi, siun vihainen rasismisi on vailla todellisuuspohjaa, ulkoa siulle syötettyä satua koska olet kielitaidoton reppana ja altis vasistien lyhyitten lauseitten ropakantalle. -Eiks näin?

        Hehheh? Tulihan se foorumin rälssivähemmistön vakioedustaja puolustamaan etuiluoikeuttaan! ;-)


    • PaavonRakkaus

      Ongelma on se että Suomessa ei ole Paavo Väyrynen johtajana, jos Paavo Väyrynen on johtajana niin ongelmia ei enää olisi.

    • elvasmaul

      Olen kuullut erilaisissa kuppikunta keskusteluissa, että maahanmuuttajilla on myös terveydenhuoltoon oma ohituskaista, ei savua ilman tulta. Lienee kai auntojonoissakin jos heillä olisi jono.

      • Viha tarttuu niin nopeasti että jokainen meistä voisi miettiä minkälaista keskustelukulttuuria haluaa edistää. Myös täällä netissä.


      • HumbertusAssisilainen

        On täysin oikeutettua ja tervejärkistä olla vihainen koska kantaväestöä sorretaan kaikessa maahanmuuttajien kustannuksella.

        Toivottavasti viha leviää ja saamme muutoksia aikaan sellaisen politiikan luomiseksi että kantaväestön oikeudet palautetaan ensisijaisiksi.


      • brorpå
        HumbertusAssisilainen kirjoitti:

        On täysin oikeutettua ja tervejärkistä olla vihainen koska kantaväestöä sorretaan kaikessa maahanmuuttajien kustannuksella.

        Toivottavasti viha leviää ja saamme muutoksia aikaan sellaisen politiikan luomiseksi että kantaväestön oikeudet palautetaan ensisijaisiksi.

        Ei kuule Humperi vihalla rakenneta mitään hyvää ihmiskunnalle. Katos jokainen ihminen on paitsi laulun arvoinen,myös tasavertainen tässä maailmassa joten siun Humperi kannattaisi miettiä haluatko kunnioittaa ihmisarvoa vai tunnustautua julkisesti ihmisvihaajien porukoihin eli natseihin joissa ihmisperkeleet kehittelevät mielipuolisia rituaaleja omiksi häpeikseen? Eiks nii?


    • pööh

      pöh

    • tilaa.ei.ole

      En tiedä onko se vihaa jos joku toteaa olemassaolevan tosiasian.
      Jos sanotaan että aurinko paistaa ja siksi on joskus tosi kuuma, niin onko se vihapuhetta aurinkoa vastaan?
      Todennäköisesti on. Ennen ei olisi ollut, vaan sitä oltaisiin pidetty normaalina lauseena, peräti virkkeenä, jossa toinen lause on päälause ja toinen sivulause.
      Mutta tänäpäivänä.. kaikki on muuttunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      111
      2461
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      449
      1844
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      103
      1506
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      26
      1421
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1413
    6. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      344
      1306
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1289
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      201
      1147
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1129
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1051
    Aihe