Kaninkolo -kauppa

tulimieleenvaan

Tulipa kyllä surkee kokemus. Verkkokaupassa asioin ja laittelin tavaraa ostoskoriin ja tein tilauksen. Sieltä otettiin yhteyttä, että jotkut tuotteet oliki loppuneet että laitetaanko tilalle jotain muuta. Vastasin että no ei laiteta, otan ne mitä oon tilallu, joita löytyy. No hain paketin ja siellä oli seassa vääriä tuotteita, ilmoitin tästä sinne asiakaspalveluun. Että en ole tilannut mitään kissanminttua mutta tällanen tänne on laitettu kuitenkin. Ja että en kai joudu tästä maksamaan. Niin sanottiin näin, että ne on laitettu niiden tuotteiden tilalle, jotka alunperin tilasin ja joista lasku oli muodostunut, mutta jotka kuitenkin varastosta puuttuivat. Ja sanottiin, että asiaa ei voi muuttaa, koska sitä laskuakaan ei voi kuulemma jälkikäteen muokata. Surkea kokemus oli ja meni ehdottomasti boikottiin. Ei tietääkseni voida pakottaa ostamaan mitään ja heidän vikansahan se on, jos verkkokaupan tilannetta ei päivitellä.

6

10982

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaninkolonhenkilökunta

Moi,

kiitos erään asiakkaamme, saimme tietoon tämän suomi24-viestisi.

Laita meille tapahtuneesta sähköpostia [email protected] niin selvitetään onko joku mennyt tilauksessa väärin. Kukaan henkilökunnastamme ei nimittäin muista tämmöistä tapahtuneen (tilauksessa väärät tuotteet ja puuttuvia tuotteita ei oltaisi hyvitetty).

Mikäli saldovirheen takia tilattua tavaraa ei ole, otamme aina yhteyttä asiakkaaseen kirjallisesti ja sovimme korvaavaan tuotteen (asiakas päättää tietysti) tai palautamme rahat jos korvaavaa ei saada sovittua. Tämä on normaali käytäntö ja siten kuvailemasi tapaus kuulostaa oudolta.

-Kaninkolon henkilökunta

• Savonnmies

Hienosti on tämä kauppa minua palvellut. Jopa kaupan päälisiä tullut! Tilaan uudelleenkin jos tarvetta.

• Joo sama juttu taitaa jäädä viimeiseksi kerraksi kun tilaan. Tilaus ja toimitus sujui vaivatta, mutta kun hain paketin niin huomasin että tilaamani aparaatti oli eri merkkinen kun mitä olin tilannut (eri merkin valmistama vastaava laite).
      Tämä saamani laite oli huomattavasti heikompi laatuinen ja melkein käyttökelvoton valmistusvirheen johdosta.
      Tarkkuutta siihen hommaan kaninkolo!

• Anonyymi

Hyvää on palvelu köyhät älkää itkekö ei oo ongelmii ollu lti kaupas hyvät myyjät ja positiivinen meininki ainaku asioi 💪🏻

• Anonyymi

Hyvät myyjät lahessa ainaki , positiivinen meininki ja jos ei oo rahaa nii älkää itkekö hinnoista

• Anonyymi

Töykeetä palveluu kello oli pari minuuttia yli 6 ja alko tiuskii että pitää liike sulkee joskus vielä ja ostin tuotteen eli maksava asiakas olin ja kaikki asiat mitä kysyin onko heillä niin ei ollut ja ehkä tulee ja joskus ehkä jos tulee, sen sijaan että ois sanottu että voidaan tilaa tai sanottu koska tulee valikoimaan kun ihan perus tarvikkeita kysyin en mitään erikois tuotteita, tai sitten että ei tule valikoimaan ollenkaan.
      Eli olin siis valmis jo olee vastaisuudessakin heidän asiakas jos ei kerran kelpaa mun rahat niin voin mä ne muuallekin kiikuttaa ja niin teenkin .
      Kaninkolo.......ihan paska kolo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe