SDPn AY-liike lakkoilee irtisanotun bussikuskin puolesta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/e66cbfc3-4d5f-4f0e-9d3b-6b1928b6f8a9_u0.shtml
Sossujen mielestä työnantaja teki väärin, irtisanoessaan valkoihoisen bussinkuljettajan joka nyrkeillään moukaroi asiakkaansa, kesken matkan.
Sossut ilmeisesti hyväksyy bussikuskiväkivallan.
SDP hyväksyy väkivallan.
22
288
Vastaukset
- Maj.tilallinen
Nyt olen bussikuljettajien kanssa samaa mieltä
Harmittaa kun järjestystä ylläpitänyt bussikuski erotettiin.
"Kuljettajan mukaan parikymppinen miesmatkustaja käveli bussiin ja näytti hänelle väärennettyä mobiililippua.
Kuljettaja kertoo tunnistaneensa väärennetyn lipun heti ja kehottaneensa miestä poistumaan. Tämä ei kuitenkaan totellut, vaan käveli peremmälle bussiin.
– Huusin hänelle useamman kerran ääntäni koventaen. Hänellä oli kuulokkeet korvilla, mutta uskon, että hän kuuli kyllä.
Kuljettaja kertoo soittaneensa HSL:n turvavalvomoon ja pyytäneensä hälyttämään poliisin paikalle.
Kun viranomaisia ei alkanut kuulua, kuljettaja päätti toimia itse."
"Lain mukaan kuljettaja saa käyttää matkustajan poistamiseen harkittuja voimakeinoja. Katsoin, että minun piti toimia, sillä mies ei poistunut bussista ja muut matkustajat alkoivat hermostua. Pysäkille oli tulossa pian myös toinen bussi, joten siihen ei voinut jäädä, kuljettaja selittää.
Kuljettaja sanoo menneensä miehen luo ja käskeneensä tätä poistumaan.
Mies ei kuitenkaan totellut, vaan uhkasi kuljettajaa.
– Mies sanoi minulle, että olen hänelle vain ilmaa ja lopulta hän uhkasi, ttä v*ttu mä tiputan sut siihen, kuljettaja sanoo.
Miehen esittämä uhkaus tallentui videolle kuljettajan omaan puhelimeen, joka oli hänellä taskussa. Videolta kuuluvat tilanteen äänet, mutta kuva on sekava.
Keskinäinen huutaminen jatkui kuljettajan mukaan jonkin aikaa.
Lopulta mies tuli kuljettajan mukaan "ihan iholle" ja tarttui kuljettajaan kiinni.
Tämän jälkeen silminnäkijävideoilta näkyy kuinka kuljettaja lyö matkustajaa."
Itse olisin tehnyt juuri samoin, jos olisin ollut kohdallaan bussikuskina. Itsekkin rotevana käyn kyllä kiinni jos aihetta olisi, ja sitä oli tuossa tapauksessa, jota jo aiemmin sain tutkia mediasta. Turhaa antaa noille vihreille narkkareille periksi, se on bussikuski joka määrää, ja sillä siisti. Pitää kuri olla liikennevälineissä, se on kaikkein etu En ole videoita nähnyt, mutta epäilyttää, onko työnantaja irtisanonut työntekijänsä riittävillä perusteilla.
Tämähän on hyvä esimerkki "naamaperusteisesta irtisanomisesta" jota Sipilän hallitus ajaa lailliseksi , jos ei ole riittäviä perusteita, eli "asiallisia ja painavia".- Sossulaki
Sossujen mielestä kuski saa harkintansa mukaan, hakata matkustajan
- kuskiaturpaanko
Taannoin yksi sekopää hakkasi bussikuskin henkihieveriin ja on nyt työkyvytön invalidi!Tässä tapauksessa matkustaja joka uhkasi bussinkuljettajaa jäi toiseksi ilman vammoja vaatii korvauksia on alhaisin ja raukkamaisin ihminen jonka tiedän!
Sossulaki kirjoitti:
"Sossujen mielestä kuski saa harkintansa mukaan, hakata matkustajan "
Sossujen?
Sosiaalitoimistojen?kuskiaturpaanko kirjoitti:
Taannoin yksi sekopää hakkasi bussikuskin henkihieveriin ja on nyt työkyvytön invalidi!Tässä tapauksessa matkustaja joka uhkasi bussinkuljettajaa jäi toiseksi ilman vammoja vaatii korvauksia on alhaisin ja raukkamaisin ihminen jonka tiedän!
"Taannoin yksi sekopää hakkasi bussikuskin henkihieveriin ja on nyt työkyvytön invalidi!Tässä tapauksessa matkustaja joka uhkasi bussinkuljettajaa jäi toiseksi ilman vammoja vaatii korvauksia on alhaisin ja raukkamaisin ihminen jonka tiedän! "
Minun mielestä on raukkamaista jättää kertomatta niiden 4 naisen nimet, jotka tuomittiin Metsäkedon julkisesta sättimisestä.
Kun julkiseen paskanheittoon lähtee, tulee syylliseksi todetuiksi, niin olisi rikoksensa tyyli huomioiden kohtuullista, että nämäkin henkilöt menettävät yksityisyytensä.- SOSSUmikäSOSSU
kusettava_kirkko kirjoitti:
"Sossujen mielestä kuski saa harkintansa mukaan, hakata matkustajan "
Sossujen?
Sosiaalitoimistojen?Sossu eli sosiaalidemokraatti
SOSSUmikäSOSSU kirjoitti:
Sossu eli sosiaalidemokraatti
"Sossu eli sosiaalidemokraatti"
Sossun possu, eli Urpilaisen kreikkatuki :-)- Tosiasiat_kunniaan
Sossulaki kirjoitti:
Haista vee. Oletko ottanut kantaa viime vuosina tapahtuneisiin kuljettajien pahoinpitelyihin? Luultavasti olet noissa tapauksissa päätellyt pahoinpitelivät demareiksi. Tärkeintä ei ole tapahtuman todellinen kulku, vaan se, että pääset syyttämään demareita. Kusettava kirkko voisi kertoa meille sen pääministerin nimen, jonka hallitus päätti lähteä maksumieheksi Kreikkakeississä. Minä avitan: sukunimi alkaa V:llä ja etunimi M:llä.
- EU-kansalainen5
Eilen SDPn sotilasmestari ja kansanedustaja Mika Kari sanoi televisiossa, että hän kannattaa tiedustelulakeja. Sotilaskoulutus on väkivaltakoulutus. Vähän aikaa sitten poliisi ja armeija hyökkäsi saaristossa hernepyssyillä supervalta venäläisen kimppuun. Lisävaltuuksien antaminen NATO-kumppanipoliisille ja -armeijalle on YKn periaatteiden vastaista väkivaltaa. Länsipoliisi aiheettomalla kotiin hyökkäilyllään pilasi minunkin talouteni ja elämäni Helsingissä. Jälkeenpäin valvontaviranomainen sanoi, että minut olisi heti pitänyt päästää vapaaksi. Eduskuntaryökäle on lyhentänyt kanteluajan eduskunnan oikeusasiamiehelle 2 vuoteen. Aiemmin kanteluaika oli 5 vuotta. Tiedustelulait aikaansaavat sen, että kateelliset lähisukulaiset voivat helpommin tehdä ilkeitä ilmoituksiaan. Kadehditaan esim. asuntoa ja koulutusta.
- AriWigelius
On täysin oikein poistaa voimakeinoin asiattomasti liikkuvat
- ei-sdpn.kanssa
Tällä nimenomaisesti ei ole mitään tekemistä minkään sdp:n tai muunkaan puolueen kanssa vaan terve mielenilmaus sitä kohtaan ettei kaiken maailman liputtomat nokikepit hypi ihmisten silmille
- Vihapuhe
Kaiken maailman Arja24:t kirjoittelee, panettelee, mustamaalaa ja täysin asiatonta vihapuhetta, tiettyä ihmisryhmää kohtaan. Harhoissaan kuvittelee, että se on oikein tahi laillista.
Onneksi Suoli24 on jo jonkin aikaa ollut viranomaisten tarkkailussa.- onko
Onko busskuskit joku ihmisryhmä?
- Hohhoijaa
onko kirjoitti:
Onko busskuskit joku ihmisryhmä?
Tässä panetellaan SDP:tä eli vasemmistoa. Persujen normipuhetta. Ironisesti ovat kaikki vasemmistolaiset valmiina karkoittamaan Venäjälle. Samalla tietenkin vihervasurikomukaksi pilkaten.
Harmi vain, kun Venäjä on kapitalistisempi maa kuin Suomi. Eli käytännössä persujen oma ideaalimaa.
Keskimääräinen älykyysosamäärä on 100. Jotenkin tuntuu että kyseisen perusjunttisuomalaisten täytyy olla sitten sitä ns. heikompaa ainesta, kuten aloittajan kirjoituksesta käy ilmi. - JosÄlyät
Hohhoijaa kirjoitti:
Tässä panetellaan SDP:tä eli vasemmistoa. Persujen normipuhetta. Ironisesti ovat kaikki vasemmistolaiset valmiina karkoittamaan Venäjälle. Samalla tietenkin vihervasurikomukaksi pilkaten.
Harmi vain, kun Venäjä on kapitalistisempi maa kuin Suomi. Eli käytännössä persujen oma ideaalimaa.
Keskimääräinen älykyysosamäärä on 100. Jotenkin tuntuu että kyseisen perusjunttisuomalaisten täytyy olla sitten sitä ns. heikompaa ainesta, kuten aloittajan kirjoituksesta käy ilmi.Sata on hyvä keskiarvotulos, kun ottaa huomioon että vasemmistolaisten maksimi äö on 50
- Hohhoijaa
Selostaisitko ihan järkevin perusteluin, kuinka bussikuskien työnseisaus liittyy SDP:en? Ei kiitos mitään lapsellista höpinää. Saat vapaasti artikuloida, sekä laittaa jopa linkkejä väitteesi tueksi.
Mikäli et siihen kykene, kuten et tietenkään kykene, koska se on mahdotonta, niin mieti, mitä ulostetta kirjoitat. Sopiiko?- mitäetymmärrä
Etkö siis tiedä, että kyseinen ay-liike on SDP johtoinen?
- mitäetymmärrä
Linkki unohtui, mutta tässä. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15421646/aysak-terrorisoi-suomen-taloutta-
- Tyhjäänappi
Taas tuli persujen todelliset arvot esiin,persut on maahantuomansa mustan murjaanin puolella ja vastaan itseään puolustanutta rehellistä suomalaista miestä joka tekee töitä! Ilmankos persut toi 35 000 mamua Suomeen kun ne ovat heidän ajatusmaailman mukaan arvokkaampia kuin oman maan rehelliset suomalaiset ihmiset. Varsinaista perussuomalaisuutta,hävetkää jos osaatte ja ettehän te osaa!
- SOSSUmikäSOSSU
Sossut yrittää viedä persujen äänet
- Sossunen
Tavja Väyhänavttukin hyväksyi jo 1980-luvulla, kun hänen Stasi-kaverinsa ampuivat maasta pois pyrkiviä kansalaisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512