MIten tämän antikristuksen saa pois netin alaruudusta kun herjaa koko ajan ja vinkuu lisää rahaa joka päivä, onko tämä kiristystä, vah el vah devaan kysyn ma?
ANTIVIRUS mc Afee
7
241
Vastaukset
- poistasekokonaan
Poista se koneeltasi kokonaan
(ohjelmat, poisto)
ja asenna sinne jokin toinen - Avast, Panda ....mikä itseä ja konettasi miellyttää.
Hyvin erikoinen tuttavuus tuo McAfee - tievoton
olen poistanut sen monta kertaa, mutta aamulla se taas irvistää jossain nurkassa, lähtisköhän se tunamäntillä tahi lihakirvellä,aklkoo männä hermot tuon sinisen p--kan kanssa, tulee jo yöunniin
- Toiminäin
Lataa mcAfee removal tool niminen ohjelma netistä ja aja se. Poistaa kyseisen kikkaran juurineen eikä kummittele enää sen jälkeen.
- melkoonen
Arvelin tuossa kun othaapi venhäläisisen lyttyn ja silläh roipaseep nahrun poikki ja Pistååp aku n othiolle , et jokohan too asettuisi
mcAfeessa on vakava virhe pyytää ostamaan erillisen virusohjelman lisäksi , ilmoittaa että suojaus ei ole päällä ja mustalla New WI-Fi connection Make sure your data and privacy.
Varoitukset mcAfeen toimimattomuudesta alkoivat pari kuukautta sitten.
Toimi ennen näiden ohjelmavirheiden tuloa vuosia virheettömästi.- ANTIPASTO
Tuliko se tupaan jonkin muun ohjelman kylkiäisenä? Täppäruutu onkin varsin pieni siellä jossain..valmiiksi täpätty ,,heh,
- PilveenMenee
Miten pääsee eroon gigantti pilvestä?
Minä en enää ikinä osta mitään giganttista, jos tämä gigantti pilvipelleily ei lopu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482523
- 1801768
- 921608
- 691603
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61025- 80978
- 71925
- 66895
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188864- 65857